Greek Wargaming Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

The Forum of Greek Wargamers

ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 08abe9eb-c1f8-4f8a-abdf-72add18a9837_zps28329c39
Πρόσφατα Θέματα
» WTB wargaming and rpg terrain
Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeαπό shadowblade94 Κυρ 01 Οκτ 2023, 17:37

» WTS Big Tau Army 400€
Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeαπό doomsday Κυρ 09 Απρ 2023, 20:50

» Πωλούνται Adeptas sororitas
Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeαπό Manolorza Παρ 07 Απρ 2023, 12:31

» Πωλουνται Grey Knights
Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeαπό powerslave Κυρ 02 Απρ 2023, 19:08

» WTS High elf army
Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeαπό Eyzonas Κυρ 25 Ιουλ 2021, 23:08

Blog Feeds
Μάης 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Hamsini , The wind of light and sand TK 2700

Πήγαινε κάτω 
5 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

Αριθμός μηνυμάτων : 13942
Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο
Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames
Registration date : 15/09/2008

Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Hamsini , The wind of light and sand TK 2700   Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeΠεμ 05 Ιουν 2014, 01:16

L4 nehek earthing rod
L3 light mighty incantations
L1 light scroll
L1 light stability
L1 light MR2, shielding
3 chariots musician
25 warriors musician champion
14 warriors musician champion
14 archers musician
2x5 horsemen archers
5 horsemen
2x6 ushabtis musician, bows
5 necropolis knights musician
Hierotitan
Casket of souls

Η παραλλαγή της είναι με μια 8αδα ushabti κ έναν L4 death επιπλέον.

Και είναι πολύ solid list.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

Αριθμός μηνυμάτων : 15580
Τόπος : "The God of War hates those who hesitate."
Registration date : 27/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Hamsini , The wind of light and sand TK 2700   Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeΠεμ 05 Ιουν 2014, 08:29

Παλι τα ιδια θα λεμε ...
βγαλε τα ουσαπτι και βαλε 2χ6 κομπρες βρε αδελφακι μου.
επισης βγαλε το ερθινκ ροντ και κανε 4ου το 3ου λαιτ
και μετα εισαι κομπλε !
με τις κομπρες θα σαρωσεις , με τα ουσαπτι θα κλαις.
στο λεω απο πειρα ειναι τρελη δυναμη με το σιγουρο σαπορτ απο λαιτ+νεκεχαρα.
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Hamsini , The wind of light and sand TK 2700   Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeΠεμ 05 Ιουν 2014, 11:32

Τα δοκιμασα τα ushabtis. Ειναι ποοοολυ καλα!!!! Και οι κομπρες αποτελειωνουν ο,τι εχει απομεινει.
Επισης παιζεις πχ vs WE. Με τα ζαρια που βγαζουν, ακομα και στον 1ο γυρο, θα περασεις σιγουρα ενα σπελλ. Διαλεξε ποιο θελεις να ειναι: Banishment/Net/Extra att στη μια μοναδα.Θα τα σαρωσεις.
Ο L3 θα παρει σιγουρα το Banishment. Μαζι με τον τιτανα θα περασει το spell ευκολα (ειναι σα να εχεις L4 με 1 sto δ3 και συνηθως εχεις mago σαν L5. Σιγα δλδ).
Χθες τη δοκιμασα vs HE με Bus, 3 Fighters, L4 death, 30 lions, phoenix, 2 RBT, eagle, 2x fast.
Πηρα μισο bus, 29/30 lions, 1 RBT, 1 eagle, 2xreavers εκανα 4 wounds στον φοινικα, και 2 wounds στον L4, και στα 7 συνολικα hits στον Prince (δεν εχει ward) δεν εφερα ενα 6αρι.
Εχασα 5 horse archers,1/2 horse archers, 1 horsemen, Hierotitan, μισα Snakes, 6 ushabtis, 14 warriors και το μισο bunker.
Δλδ draw. Και με νορμαλ ζαρια (2,2 στο banishment στο φοινικα, μποτσα στο φιδι με τα extra att στον L4, 0/7 6s στον general) θα ειχα κερδισει κιολας.
Το μυστικο των 6 ushabtis ειναι η φθορα. Δεν σκοτωνουν τα παντα. Απλα φθειρουν οσο χρειαζεται. Ακομα και ενα bus που ειναι immune to magic.
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Hamsini , The wind of light and sand TK 2700   Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeΠεμ 05 Ιουν 2014, 11:48

Εγω θα εβαζα 2χ6 κομπρες και αν θες οτι περισευει Ουσαπτι και θα εβγαζα ενα μικρο μαγο.
δε ξερω, τα ουσαπτι οποτε τα εχω αντιμετωπισει ειτε τα εχω βαλει δε μου καθονται καλα και δε τα συγκρινω καν με τις κομπρες.
Ξερω κοληματα ειναι αυτα, ο καθενας βαζει αυτο που πιστευει οτι μεσα απο το παιχνιδι του θα δωσει.
οποτε δουλεψε το !
το προβλημα των ΤΚ ειναι οτι εχουνε λιγα αναλωσιμα και οτι χανουνε πονα πολυ. εστω και με το -10% (η ειναι -20?Razz)
xrisomiga
Arch Spammer
Arch Spammer
xrisomiga

Αριθμός μηνυμάτων : 3097
Registration date : 19/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Hamsini , The wind of light and sand TK 2700   Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeΠεμ 05 Ιουν 2014, 13:19

ψιλοτουμπανακια είναι τα ΤK βρείτε παίκτη να τα παίξει
Tzortz
Admin
Tzortz

Αριθμός μηνυμάτων : 12004
Τόπος : Νικαια
Currently Playing : Sylvaneth - Stormcast - AoS in general

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Hamsini , The wind of light and sand TK 2700   Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeΠεμ 05 Ιουν 2014, 14:25

xrisomiga έγραψε:
ψιλοτουμπανακια είναι τα ΤK βρείτε παίκτη να τα παίξει

hahahah .... ααααψου !!!
xrisomiga
Arch Spammer
Arch Spammer
xrisomiga

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Hamsini , The wind of light and sand TK 2700   Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeΠεμ 05 Ιουν 2014, 14:34

δεν κάνω πλακα σοβαρά μιλάω

θέλω και orcs και tks
john doc
Hero
Hero
john doc

Αριθμός μηνυμάτων : 525
Τόπος : patra
Currently Playing : daemons
Registration date : 08/08/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Hamsini , The wind of light and sand TK 2700   Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeΠεμ 05 Ιουν 2014, 15:40

και σκεφτεται ο τζον γιατι 2χ6 κομπρες και οχι παραπανω? Razz

high liche priest
-lv4, nehek, earthing rod

high liche priest
-lv4, light

liche priest
-lv1, light, scroll

liche priest
-lv1, light, stability

3x5 horse archers

2x34 archers
-fc

hierotitan

cascet of souls

3χ5 necro knights
-FC

στους 2678 η λιστα..
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Hamsini , The wind of light and sand TK 2700   Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeΠεμ 05 Ιουν 2014, 15:52

To Banishment πρεπει να ειναι st7. πρεπει να εχεις incantations για να περασεις αν οχι IF το banishment, ενα απο τα καλα buffs του Light στο CC. Επισης θελεις και μικροτερες σε μεγεθος μοναδες με πεζικα / τοξοτες για να κανεις τα hop με τους μαγους. Και οχι FC τα snakes. Μ και C το πολυ.
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Hamsini , The wind of light and sand TK 2700   Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeΠεμ 05 Ιουν 2014, 15:57

Γιαννη ειχα βαλει 3 μοναδες κομπρες τον καιρο του ετς με τκ, αλλα δε τις θες , παρα πολυ μεγαλο ευρος στο μετωπο και θα σε δυσκολεψει αφανταστα η κινηση τους , οποτε ολο και κατι θα χασεις απο απροσεξια.
τουλαχιστων αυτο επαθα εγω , δε ξερω μια φορα δοκιμασα τη λιστα με 3 μοναδες και δε το ξαναεκανα , μπορει αμα καποιος της δωσει χρονο και μαχες να ειναι καλητερο απο τις 2 κομπρες.
το μπανισμεντ στρ6 ειναι μια χαρα.
βγαλε τη μια μοναδα και καντες 6δα !

επισης τωρα το ειδα και για τις 2 λιστες ...
ρε μλκς δεν εχετε βαλει καταπελτες ?
οκ σβηστε ολα τα ποστ και τις λιστες και παμε απο την αρχη
λολ δηλαδη ...
xrisomiga
Arch Spammer
Arch Spammer
xrisomiga

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Hamsini , The wind of light and sand TK 2700   Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeΠεμ 05 Ιουν 2014, 16:19

Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 2na731j
Tzortz
Admin
Tzortz

Αριθμός μηνυμάτων : 12004
Τόπος : Νικαια
Currently Playing : Sylvaneth - Stormcast - AoS in general

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Hamsini , The wind of light and sand TK 2700   Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeΠεμ 05 Ιουν 2014, 17:54

To point δεν ηταν για την δυναμικη του στρατου .
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Hamsini , The wind of light and sand TK 2700   Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeΠαρ 06 Ιουν 2014, 00:07

Εγώ που δεν κάνω hit δεν τους χρειάζομαι. Ίσα ίσα 180 pts που παίρνει τζάμπα ο αλλος.
Αυτό που κάνουν οι καταπέλτες τα ushabtis κ το irresistible banishment st7 το κάνουν ποοολυ καλύτερα.
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Hamsini , The wind of light and sand TK 2700   Hamsini , The wind of light and sand TK 2700 I_icon_minitimeΠαρ 06 Ιουν 2014, 00:58

Mεγαλο λαθος εντι ,αυτα που κανουνε οι καταπελτες δε το αντικαθηστα τιποτα.
δε θελω να βγω μαντης κακων ειδησεων.
παιξε και τσεκαρε , μπορει να σου παει και ετσι.

Hamsini , The wind of light and sand TK 2700
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Inquisitor Sand dan glokta
» 2700 etc list TKs
» Dogs of War ETC 2700
» Beasts 2700 ETC
» Even Gods turn to sand like drop in the ocean V II

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Warhammer Fantasy :: Army lists, FAQ and Tactics-
Μετάβαση σε: