Greek Wargaming Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

The Forum of Greek Wargamers

ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC 08abe9eb-c1f8-4f8a-abdf-72add18a9837_zps28329c39
Πρόσφατα Θέματα
» WTB wargaming and rpg terrain
Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC I_icon_minitimeαπό shadowblade94 Κυρ 01 Οκτ 2023, 17:37

» WTS Big Tau Army 400€
Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC I_icon_minitimeαπό doomsday Κυρ 09 Απρ 2023, 20:50

» Πωλούνται Adeptas sororitas
Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC I_icon_minitimeαπό Manolorza Παρ 07 Απρ 2023, 12:31

» Πωλουνται Grey Knights
Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC I_icon_minitimeαπό powerslave Κυρ 02 Απρ 2023, 19:08

» WTS High elf army
Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC I_icon_minitimeαπό Eyzonas Κυρ 25 Ιουλ 2021, 23:08

Blog Feeds
Μάης 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC

Πήγαινε κάτω 
5 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

Αριθμός μηνυμάτων : 15580
Τόπος : "The God of War hates those who hesitate."
Registration date : 27/08/2008

Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC   Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC I_icon_minitimeΤετ 01 Ιουλ 2015, 17:33

Παράθεση :
Unnamed2700 Pts - Tomb Kings Army

1 Liche High Priest
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Dispel Scroll

1 Liche High Priest
General; Magic Level 4; Lore of Light
Sceptre of Stability

1 Liche High Priest
Magic Level 4
Obsidian Lodestone

1 Liche Priest
Magic Level 1; Lore of Light
Scroll of Shielding

1 Liche Priest
Magic Level 1; Lore of Light

6 Skeleton Chariots
12 Skeleton Warrior
12 Skeletal Steed

13 Skeleton Archers
Normal Bow

13 Skeleton Archers
Normal Bow

26 Skeleton Warriors
Shield; Standard; Musician
1 Master of Arms

5 Skeleton Horsemen
Spear; Shield
5 Skeletal Steed

5 Necropolis Knights
Spear; Musician
5 Necropolis Serpent

4 Morgust

1 Screaming Skull Catapult
3 Catapult Crew
Light Armour

3 Catapult Crew
Light Armour

1 Hierotitan

1 Casket of Souls
Light of Death
2 Casket Guard
Great Weapon; Light Armour

Models in Army: 86

Total Army Cost: 2699.0

Εχει απο ολα , κομπρες , μοργκαστ , τσαριοτ , σχετικα descent shooting , με το λορ οφ undead σηκωνεις κανα divert η κανα μαγο λαιτ για στρ7 μπανισμεντ.
πως το βλεπετε ?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Aramil Sair Sianontel
Spamlord
Spamlord
Aramil Sair Sianontel

Αριθμός μηνυμάτων : 1664
Τόπος : coming...
Registration date : 22/10/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC   Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC I_icon_minitimeΠεμ 02 Ιουλ 2015, 08:29

Λείπει το lore του τρίτου(!?) lvl4 Razz
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC   Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC I_icon_minitimeΠεμ 02 Ιουλ 2015, 09:30

Lore of Undeath !
ToPaxyGourouni
Spamlord
Spamlord
ToPaxyGourouni

Αριθμός μηνυμάτων : 1889
Registration date : 09/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC   Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC I_icon_minitimeΠεμ 02 Ιουλ 2015, 14:24

Isws oi 2 diades morghast na einai kalyteres apo mia tetrada. Einai sxetika anthektika, kanoun full heal apo ta spells giati den einai constructs kai isws to ability tous stackarei (kai pairneis multiple - sto crumble). Episis epeidi psefto petane, oso pio liga einai toso kalytera manouvrarontai.

Sorry gia ta agglika, edw sta ksena to pc tis douleias den exei ellinika Sad
Durrin
Warrior
Warrior
Durrin

Αριθμός μηνυμάτων : 81
Registration date : 08/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC   Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC I_icon_minitimeΠεμ 02 Ιουλ 2015, 14:26

βασικα ακριβως επειδη ψευτοπετανε και εχουν αρκετα μεγαλες βασεις τα θες σε 4+ για τα reform που μπορουν να κανου Smile
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC   Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC I_icon_minitimeΠαρ 03 Ιουλ 2015, 17:19

Kαι επανερχομαι με μια ακομα εκδοση , χωρις τσαριος αλλα με 40-50 τοξοτες παραπανω.

Παράθεση :
Unnamed2700 Pts - Tomb Kings Army

1 Liche High Priest
General; Magic Level 4; Lore of Light
Dispel Scroll

1 Liche High Priest
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Obsidian Lodestone

1 Liche High Priest
Magic Level 4 Lore of Undeath
Sceptre of Stability

1 Liche Priest
Magic Level 1
Scroll of Shielding

1 Liche Priest
Magic Level 1

5 Skeleton Horse Archers
Normal Bow

25 Skeleton Archers
Normal Bow; Standard; Musician

25 Skeleton Archers

21 Skeleton Archers

27 Skeleton Warriors
Shield; Standard; Musician

5 Necropolis Knights
Spear; Musician

4 Morgaust

1 Hierotitan

1 Casket of Souls
Light of Death

Models in Army: 125

Total Army Cost: 2699.0
Achaian
Spamlord
Spamlord
Achaian

Αριθμός μηνυμάτων : 1824
Registration date : 12/09/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC   Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC I_icon_minitimeΠαρ 03 Ιουλ 2015, 21:42

πωλουνται Tomb Kings Very Happy

Queen Anuctata and "Ra" The Endlennes 2700 ETC
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Queen Anuctata stands besides "Ra" The Endlennes
» Queen Anuctata stands besides "Ra" The Endlennes
» Queen Anuctata stands besides "Ra" The Endlennes - The Eye of Light ...
» “Awake from the swoon in which you sleep Queen Anuctata.You will triumph over everything done against you.Ra the Endlessness has overcome your enemies..."
» Beasts 2700 ETC

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Warhammer Fantasy :: Army lists, FAQ and Tactics-
Μετάβαση σε: