Greek Wargaming Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

The Forum of Greek Wargamers

ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Agent of Chaos. 08abe9eb-c1f8-4f8a-abdf-72add18a9837_zps28329c39
Πρόσφατα Θέματα
» WTB wargaming and rpg terrain
Agent of Chaos. I_icon_minitimeαπό shadowblade94 Κυρ 01 Οκτ 2023, 17:37

» WTS Big Tau Army 400€
Agent of Chaos. I_icon_minitimeαπό doomsday Κυρ 09 Απρ 2023, 20:50

» Πωλούνται Adeptas sororitas
Agent of Chaos. I_icon_minitimeαπό Manolorza Παρ 07 Απρ 2023, 12:31

» Πωλουνται Grey Knights
Agent of Chaos. I_icon_minitimeαπό powerslave Κυρ 02 Απρ 2023, 19:08

» WTS High elf army
Agent of Chaos. I_icon_minitimeαπό Eyzonas Κυρ 25 Ιουλ 2021, 23:08

Blog Feeds
Μάης 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Agent of Chaos.

Πήγαινε κάτω 
2 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ToPaxyGourouni
Spamlord
Spamlord
ToPaxyGourouni

Αριθμός μηνυμάτων : 1889
Registration date : 09/12/2008

Agent of Chaos. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Agent of Chaos.   Agent of Chaos. I_icon_minitimeΔευ 05 Ιαν 2009, 19:13

Eimai erwtevmenos me thn tainia "The Dark Knight". Thewrw oti i ermhneia tou Heath Ledger san Joker syntarakse olo to sygxrono kinhmatografo kai xarakse neous dromous sthn texnh. Eimai toso erwtevmenos pou merikes fores lew kala ekane pou pethane giati dyskola tha mporouse na paiksei kalytera allo rolo sth zwh tou. Yparxei mia kataplhktikh skhnh sto nosokomeio metaksy tou Joker kai tou Harvey Dend, opou o Joker sthn ousia kanei corrupt ton irwa tis Gotham kai ton metatrepei ston diavoito two-face.

Oramatizomai ena montello tou Joker sto WHFB san "agent of chaos", opws o idios dilwnei stin tainia oti einai. To skeftomai human sized, ntimeno me stolh nosokomas, to proswpo vammeno, na krataei ena peristrofo ki enan pyrokrothth. Alla oi montelistikes mou ikanothtes einai gia klammata opote anavallw thn kataskevh tou montellou (ektos ki an kanenas evgenikos kyrios Kiour psithei na to ftiaksei Razz)

Ekana afto to thread gia na syzhthsoume gia tous kanones tou montellou. Kathe idea tha ektimhthei me to kilo! Loipon oriste oi skepseis mou.

> Joker, The Agent of Chaos. Points cost: Under discussion.
Mo. 4 (classic human)
Ws. 3 (den exei kapoia sovarh melee ability)
Bs. 4 (mporei kai 5, giati exei pirovolisei mpolika pragmata kai synhthws efstoxa)
Ini: 7 (dhlwnei oti einai panta ahead of the police, oti einai panta mia kinhsh mprosta)
Str: 3
To. 4 (mporei kai 5, sth skhnh me ton Batman sto dwmatio anakrishs trwei trello ksilo xwris na niwthei mia)
Wo: 2
At: 3
Ld. 5 (mporei kai ligotero, "He is not the guy with the plan")

Armor: None
Weapons: 3 hand weapons(waaaaay lots of knifes), brace of pistols, handgun.

Special abilities: Skirmisher,Unbreakable.Must join "Joker's thugs" unit, to be discussed later.

Magic items:
> Joker card.
> Dynamite, gunpowder and GASOLINE!
> Is it the scars?

Special rules:
> Introduce a little anarchy.
>Upset the established order.
> Chaos is fair.

Joker may never be your army General and may never confer its leadership to others. Takes up a hero slot in a Chaos Warriors, beasts of Chaos or Deamons of chaos army, or 2 hero slots in any other army. May not be fielded in Empire, High Elves, Brettonia, Wood elves, or Dwarves army.

Magic item description:
> Joker Card: A Joker card, that Agent of chaos shows out to gain respect and cause wild feelings around. The Joker Card bestows the Agent of Chaos with a 5+ ward save.
> DYnamite, gunpowder and GASOLINE!: Bound item, power lvl 4. This is a Magic missile with a range of 24". Unlike other missiles, the agent of Chaos does not need have a LoS to the target. Target unit suffers 2d6 Str 4 hits OR d6 str 5 hits OR d6-2 str 7 hits, chosen by the Chaos player.
> Is it the scars?: Joker causes fear. After he inflicts an unsaved wound, he causes terror until the rest of the game. If Joker kills an enemy hero, then all enemy units within 6" have -1 to their leadership for the rest of the game.

Special rules:
> Introduce a little anarchy: At the start of any CC round which Joker is involved,before anything else (even impact hits), one model in BtB (chosen by the chaos player) must take a leadership test. If it fails, the model must attack his own side this turn.
> Upset the established order:: Units in Btb with or in the same combat as the Joker, (FoF) never gain bonuses for ranks or outnumber (All other bonuses still apply). The Agent of Chaos can, once per game, calculate the rank and outnumber bonus of an enemy unit in btb with him, and then add this total to his own resolution side. After that, this ability may not be used any more.
> Chaos is fair. If the Joker dies, the unit responsible for his death suffers D6 str 4 hits, distributed as shooting. Wounds suffered carry on to Combat resolution. If more than one enemy units are responsible for Joker's Death, (for example from a double charge by 2 units) then each of them suffers D6 str 4 hits.

Afta. Opoios exei feedback as to prosthesei! Smile
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
talazorn
Spamlord
Spamlord
talazorn

Αριθμός μηνυμάτων : 1653
Τόπος : Πειραιάς
Currently Playing : warhammer fantasy
Registration date : 06/10/2008

Agent of Chaos. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Agent of Chaos.   Agent of Chaos. I_icon_minitimeΔευ 05 Ιαν 2009, 20:43

Επειδή ο τζόκερ είναι της σύγχρονης εποχής δεν νομίζω ότι ταιριάζει στο feeling του warhammer fantasy.
Αφού φτιάχνεις κανόνες όμως για πάρτη σου πρόσεξε να αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές του δυνάμεις... πχ ο κανόνας για τους δυναμίτες κτλ ήταν ωραίος αλλά το Upset the established οrder δείχνει ότι θα μποούσε να τα βάλει με 100 άτομα και να νικήσει... αφού δεν πιάνουν ranks και outnumber. Εξάλλου από άποψη ιστορίας αυτό και το Introduce a little anarchy είναι το ίδιο, και με τον τρόπο που το λέει ο ίδιος ο Τζόκερ στην ταινία. Τ4 ειναι πιο σωστό, το Τ5 είναι too much, αφού είναι σχεδόν υπερφυσικό και σίγουρα υπερανθρώπινο. Επίσης βαλ του 2 επιθέσεις ΙΜΟ. Οι άλλοι ειδικοί κανόνες που έχεις βάλει είναι ωραίοι, εκτος από αυτό με την κάρτα του τζόκερ, που πάλι δεν μπορώ να πω αν αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα. Δεν ξέρω τι να βάλεις αντί γι' αυτό.
Γενικά πάντως ο τζόκερ δεν ήταν φοβερός στη μάχη ή κάτι τέτοιο. Ήταν ο φόβος που σου προκαλούσε έχοντας περάσει στη σκοτεινή πλευρά και όντας ένας τρελός που δεν έχει συγκεκριμένο σχέδιο, απλά έναν χαοτικό σκοπό να καταστρέψει. Και επίσης είχε μυαλό... Δηλαδή σε όρους παιχνιδιού, πιο πολύ ταιριάζει σε μάγο παρά σε πολεμιστή... ή τουλάχιστον σε chaos sorcerer παρά σε exalted hero...
πάντως ξαναλέω είναι λίγο άκυρο να φτιάξεις κανόνες warhammer για τον τζόκερ... 40κ ίσως
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Agent of Chaos.
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Warriors of Chaos Chosen Command, Chaos Warshrine
» CHAOS WILL TAKE YOU ALL !!!!
» Chaos vs. Chaos (Battle Report)

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Warhammer Fantasy :: Army lists, FAQ and Tactics-
Μετάβαση σε: