Greek Wargaming Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

The Forum of Greek Wargamers

ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
"The Rise of The Old Empire" 08abe9eb-c1f8-4f8a-abdf-72add18a9837_zps28329c39
Πρόσφατα Θέματα
» WTB wargaming and rpg terrain
"The Rise of The Old Empire" I_icon_minitimeαπό shadowblade94 Κυρ 01 Οκτ 2023, 17:37

» WTS Big Tau Army 400€
"The Rise of The Old Empire" I_icon_minitimeαπό doomsday Κυρ 09 Απρ 2023, 20:50

» Πωλούνται Adeptas sororitas
"The Rise of The Old Empire" I_icon_minitimeαπό Manolorza Παρ 07 Απρ 2023, 12:31

» Πωλουνται Grey Knights
"The Rise of The Old Empire" I_icon_minitimeαπό powerslave Κυρ 02 Απρ 2023, 19:08

» WTS High elf army
"The Rise of The Old Empire" I_icon_minitimeαπό Eyzonas Κυρ 25 Ιουλ 2021, 23:08

Blog Feeds
Μάης 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

"The Rise of The Old Empire"

Πήγαινε κάτω 
5 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
iatroblast (t)
Spamlord
Spamlord
iatroblast (t)

Αριθμός μηνυμάτων : 1328
Τόπος : Faliro - Attiki
Currently Playing : Warhammer Fantasy (The Empire), Magic the Gathering (casual), RISK Legacy
Registration date : 24/02/2009

"The Rise of The Old Empire" Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: "The Rise of The Old Empire"   "The Rise of The Old Empire" I_icon_minitimeΠαρ 03 Απρ 2009, 14:03

"The Rise of The..." Laughing LOL! -Το εγραψα για να κανετε τον κοπο να μπειτε Razz __Ωραιο ακουγεται, ετσι?Evil or Very Mad tespa..
-Βασικα θελω τη γνωμη σας_
Ειμαι fan των "Dogs of War" γιατι μου αρεσει η ποικιλομορφια στο στρατο
Εμαθα προσφατα, οτι πριν απο αρκετα χρονια οι κανονες του παιχνιδιου και οι λιστες των στρατων ηταν τελειως διαφορετικες. Στην Empire (και αυτο μου αρεσε) επαιζαν μοναδες dwarfs και ogres, που ονομαζαν "imperial dwarfs" και "imperial ogres"
Καταλαβατε που το παω.. ηθελα λοιπον να ρωτησω δυο πραγματα:
1) Πως θα σας φαινοταν να παιζατε με αντιπαλο "Empire" και να βλεπατε μοναδες "imperial dwarfs" να παιζουν σαν handgunners η swordsmen? -σαν νανοι ok, δε παιζουν..
2) Επιτρεπεται επισημα να παιρνεις διαφορετικα μοντελα απο αυτα που προτεινονται και μετα απο convertion (το οποιο μισω τοσο, που και τον τελευταιο -καμμενο- halberdier τον φτιαχνω οπως στο κουτι) να δηλωνεις οτι αντιπροσωπευουν αλλα?

Αν δεν απαντησετε θα δειτε Empire απο orcs!! :empire: :orc1: :empire: -Πλακα κανω (μη βαρατε :gener2: )
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: "The Rise of The Old Empire"   "The Rise of The Old Empire" I_icon_minitimeΠαρ 03 Απρ 2009, 14:16

gia to 1. exw paixei kai enantia se nanous kai se ogres (imperial panta) alla kai halfings pou eixe to army list ths empire kapote. basika twra mou kanei periergo pou einai mono humans Razz

gia to 2 den eimai sigouros oti katalabainw ti thes na peis
iatroblast (t)
Spamlord
Spamlord
iatroblast (t)

Currently Playing : Warhammer Fantasy (The Empire), Magic the Gathering (casual), RISK Legacy

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: "The Rise of The Old Empire"   "The Rise of The Old Empire" I_icon_minitimeΠαρ 03 Απρ 2009, 14:27

Ναι, ...τωρα που το διαβαζω και εγω μπερδευτηκα Laughing
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι αν παιξω σε τουρνουα με την Empire και βαλω π.χ. converted "dwarfs thunderers" να παιξουν ως "imperial handgunners"....θα το θεωρησουν "παραπλανητικο" γιατι χρησιμοποιω αλλη μοναδα και θα με κραξουν, ή ειναι ok?
thanx ε :thup:
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: "The Rise of The Old Empire"   "The Rise of The Old Empire" I_icon_minitimeΠαρ 03 Απρ 2009, 14:29

scratch

de vlepw giati na einai lathos kai na sou poun kati, eidika afou htan sto fluff pio palia alla kalytera na sou pei kapoios allos
ToPaxyGourouni
Spamlord
Spamlord
ToPaxyGourouni

Αριθμός μηνυμάτων : 1889
Registration date : 09/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: "The Rise of The Old Empire"   "The Rise of The Old Empire" I_icon_minitimeΠαρ 03 Απρ 2009, 14:32

Alla min tous peis meta oti exoune Toughness 4 giati tha se xtipisoune Smile
iatroblast (t)
Spamlord
Spamlord
iatroblast (t)

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: "The Rise of The Old Empire"   "The Rise of The Old Empire" I_icon_minitimeΠαρ 03 Απρ 2009, 15:25

"Smile
Παράθεση :
Alla min tous peis meta oti exoune Toughness 4 giati tha se xtipisoune
-silent τ'ορκιζομαι!

Γενικα πως θα σας φαινοταν η ιδεα ΑΝ η workshop επανεφερε καποιους παλιους κανονες για να ψιλομπερδευτουν παλι τα races? πχ παλι imperial ogres, παλι dogs of war ή.... vampires και tomb kings μαζι
δλδ. αυτο που λεω ειναι (περα απο τους κανονες του παιχνιδιου που εχουν εξελιχθει και κανουν το παιχνιδι να φαινεται πιο "στρατηγικο" -πραγμα καλο) σας αρεσει γενικα που εχουν χωρισει τελειως τις φυλες, ή θα ηταν καλυτερα αν υπηρχαν ακομα οι κανονες για στρατους πιο...ποικιλομορφους (οπως το χαος που ηταν ανθρωποι και daemons μαζι)

Παντως γενικα η ταση για την ωρα ειναι να δημιουργουνται πιο "pure armies" που δε δεχονται αλλα races, σωστα?

Παράθεση :
OCEAN, n. A body of water occupying about two-thirds of a world made for man — who has no gills.
:pope: "τι πραγματα ειναι αυτα? -μετανοειτε" :pope:
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: "The Rise of The Old Empire"   "The Rise of The Old Empire" I_icon_minitimeΠαρ 03 Απρ 2009, 15:31

koita empire dikaiologite na ferei paly alla races

alla undead na tous xanakanei 1 de paizei. ta vampire dyskola tha thn xanapatisoun me ton papara ton nagash Razz

episis kapote htan ta lesser goblins kai ta greater pou meta ginan orcs, oi humans htan oloi mazi (oxi brets) ta elves to idio (wood, high dark...) ... an einai na psaxnoume ta palia gamise ta Razz
reaper84
Knight
Knight
reaper84

Αριθμός μηνυμάτων : 257
Registration date : 01/09/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: "The Rise of The Old Empire"   "The Rise of The Old Empire" I_icon_minitimeΠαρ 03 Απρ 2009, 15:44

οκ ειναι ρε χαλαροσε :thup:
iatroblast (t)
Spamlord
Spamlord
iatroblast (t)

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: "The Rise of The Old Empire"   "The Rise of The Old Empire" I_icon_minitimeΠαρ 03 Απρ 2009, 16:40

Λες ε? scratch Παντως αν η workshop διατηρουσε site με τα παλια μοντελα που εχει αποσυρει θα μ'αρεσε να τα χαζευω. Γενικα κατι reiksguard knights on foot, τιποτα παλια vampires και τετοια πρεπει να ηταν καλα
sagemonk
Hero
Hero
sagemonk

Αριθμός μηνυμάτων : 680
Τόπος : Αθήνα όσο η βενζίνη είναι κάτω από 2 €...
Currently Playing : WHFB Empire, next: WIP O&G
Registration date : 06/03/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: "The Rise of The Old Empire"   "The Rise of The Old Empire" I_icon_minitimeΠαρ 03 Απρ 2009, 16:45

Εγώ έχω να πω τα εξής:
Επειδή ωραιά είναι τα τουρνουά και τα πρωταθλήματα και όλα τα σχετικά, αλλά είμαι βέβαιος ότι όλοι ξεκινήσαμε να παίζουμε με μερικούς κολλητούς μας πριν ξενκινήσουμε τον πρωταθλητισμό (εγώ δεν τον έχω καν αρχίσει!!!) φυσικά και είναι όχι μόνο θεμιτό αλλα και ευκταίο να δίνουμε χρώμ στο παιχνίδι κάνοντας δικά μας σενάρια και χρησιμοποιώντας δικούς μας κανόνες. Όπως είχα πει και σε άλλα ποστ η μαγεία όλων των παιχνιδιών φαντασίας είναι ακριβώς να παίρνεις τη μαγιά που προσφέρει η εταιρεία και να χτίζεις πάνω της ότι εσυ γουστάρεις!
Αν θες να παίξεις με επίσημους κανόνες οκ, αλλό ο μεγάλος ο χάβαλος, οπότε και παίζεις και για το χάβαλο είναι να πειράζεις τα πάντα. Από ιστορία μέχρι κανόνες!
After all House Rules rule!!!!
admin
Arch Spammer
Arch Spammer

Αριθμός μηνυμάτων : 3165
Registration date : 27/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: "The Rise of The Old Empire"   "The Rise of The Old Empire" I_icon_minitimeΠαρ 03 Απρ 2009, 17:04

Εγώ στον στρατό μου (Empire) έχω ένα imperialized ogre για unit filler σε swordsmen. Αν ειχα halflins, θα είχα επίσης αναμείξει halfings με ανθρώπους σε μονάδες. Ακριβώς για τον λόγο που είπες... το fluff της empire!

Κανένα πρόβλημα, αν είναι οκ ο αντίπαλος σου σε φιλικό παιχνίδι-τότε όλα καλα.

Σε επίσημο παιχνίδι, ο κανόνας του count as, αναφέρει ότι μπορείς να βάλεις άλλα μοντέλα αντί άλλων, αρκεί να έχεις όλα τα units σου που μετράνε ως ίδια μονάδα φτιαγμένα απο count as μοντέλα. Πχ δεν μπορείς να βάλεις 20 swordmen, 20 halflings με swords και 20 ναννους με swords και να πεις οτι εχεις 3 20αδες swordsmen αλλά θα ήταν οκ αν είχες και τις 3 20άδες halflings και τα επαιζες count as swordsmen.

Imo το καλύτερο που έχεις να κάνεις σε στρατό empire είναι να αναμήξεις μια μονάδα με 2-3 μινιατούρες από άλλη φυλή. Ετσι είσαι κομπλέ ακόμη και σε επίσημο παιχνίδι και κάνεις κ την τρέλα σου. Διφορετίκά παίξε dogs of war! Η επίσης, όπως έχω δει σε ένα ξένο site, παίξε ogres... Βάλε όλα τα ogre να φοράνε empire ρουχα και αντί gnoblars χρησιμοποίησε (αν βρεις) halflings. Τα σπάει το αποτέλεσμα οπτικα!
iatroblast (t)
Spamlord
Spamlord
iatroblast (t)

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: "The Rise of The Old Empire"   "The Rise of The Old Empire" I_icon_minitimeΤετ 08 Απρ 2009, 15:32

Sagemonk δεν εχεις κι αδικο. Παντως ο κανονας του "count as" που ανεφερε ο Elhion μου αρεσε και ηδη φτιαχνω dwarfs που θα παιζουν σαν swordsmen. Εχω κολλησει και κανα δυο μικρα φτερα σε οσους δεν εχουν κερατα στο κρανος -ενα "light" conversion για να μοιαζουν σε Imperial Dwarfs. Μονο που δε ξερω τι χρωματα εχουν οι Imperial Dwarfs. Ολα τα μοντελα που εχω δει στο internet ειναι αβαφτα(?). Καμια τελευταια ιδεα ακομα?

Και κατι ασχετο:
Οποιος ενδιαφερεται δινω κανα-δυο πραγματα απο fantasy https://greekwargaming.forumgreek.com/forum-f15/topic-t475.htm#10487. Thanx Smile

"The Rise of The Old Empire"
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Rise up from your thousand years of sleep,Bring forth from your grave eternally.Weak will die and land will all be burned,I Dragosani command you to rise...
» Chaos Tzeentch "ride the lightning" list - 2250 pts ETC

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Warhammer Fantasy :: Warhammer Fantasy General Discussion-
Μετάβαση σε: