Greek Wargaming Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

The Forum of Greek Wargamers

ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
the dark forest of gargaroth 08abe9eb-c1f8-4f8a-abdf-72add18a9837_zps28329c39
Πρόσφατα Θέματα
» WTB wargaming and rpg terrain
the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeαπό shadowblade94 Κυρ 01 Οκτ 2023, 17:37

» WTS Big Tau Army 400€
the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeαπό doomsday Κυρ 09 Απρ 2023, 20:50

» Πωλούνται Adeptas sororitas
the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeαπό Manolorza Παρ 07 Απρ 2023, 12:31

» Πωλουνται Grey Knights
the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeαπό powerslave Κυρ 02 Απρ 2023, 19:08

» WTS High elf army
the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeαπό Eyzonas Κυρ 25 Ιουλ 2021, 23:08

Blog Feeds
Μάης 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

the dark forest of gargaroth

Πήγαινε κάτω 
3 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

Αριθμός μηνυμάτων : 13942
Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο
Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames
Registration date : 15/09/2008

the dark forest of gargaroth Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: the dark forest of gargaroth   the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeΠεμ 19 Σεπ 2013, 22:21

Ο gargaroth ειναι ο beastlord που ειχε κανει raid στο Gorzow το 2007. 6 χρονια μετα αποφασισε να βγει ξανα με τις αγελες του...

Παράθεση :
Beastlord, HA, sh, talisman of preservation, gnarled hide, crown of command
Great bray shaman L4, death, shard of the herdstone, talisman of endurance, warrior bane
Wargog, BSB, HA, sh, Standard of Discipline
Bray shaman, L1, death, obsidian lodestone
Bray shaman, L1, shadow, dispel scroll
Bray shaman, L1, shadow, scroll of shielding, dragonbane gem, tormentor sword

45 Gors, xhw, FC
10 Ungor raiders
6 Ungor raiders
6 Ungor raiders
2xTuskgor chariots

5 Harpies (scouts)
5 Harpies (scouts)
30 Bestigors, FC, Totem of Rust
30 Bestigors, Musician
Και ...ερχομαστε στον πολιτισμο σας!!!! (με τις τσουτσου εξω!)

Έχει επεξεργασθεί από τον/την Asarnil the Dragonlord στις Παρ 20 Σεπ 2013, 01:26, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Khar Vader
Arch Spammer
Arch Spammer
Khar Vader

Αριθμός μηνυμάτων : 10443
Currently Playing : DICE :P
Registration date : 28/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the dark forest of gargaroth   the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeΠεμ 19 Σεπ 2013, 22:25

Ο... Αρντάναροθ και οι 10.000 Ζουλού του the dark forest of gargaroth 2499642432
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the dark forest of gargaroth   the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeΠεμ 19 Σεπ 2013, 22:27

χαχαχαχαχαχα

Μα ειμαστε φιλικα αγριοκατσικα!
Khar Vader
Arch Spammer
Arch Spammer
Khar Vader

Αριθμός μηνυμάτων : 10443
Currently Playing : DICE :P
Registration date : 28/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the dark forest of gargaroth   the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeΠεμ 19 Σεπ 2013, 22:31

Όποιος δείρει κατσίκια θα δει τις φωτό του στο διαδίκτυο με τίτλο "ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΠΟΥ ΕΞΟΝΤΩΝΕ... ΑΙΓΑΓΡΟΥΣ" και από κάτω μηνύματα μίσους και απειλές ποινικών διώξεων Razz Razz Razz
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the dark forest of gargaroth   the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeΠεμ 19 Σεπ 2013, 22:34

the dark forest of gargaroth Jffq

To τριτο chariot παιζει να κανει τα gors απο 35 ==> 45. Ειναι υπο σκεψη.
ToPaxyGourouni
Spamlord
Spamlord
ToPaxyGourouni

Αριθμός μηνυμάτων : 1889
Registration date : 09/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the dark forest of gargaroth   the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeΠεμ 19 Σεπ 2013, 22:49

Θέλεις lvl 4 με σάντοου δυστυχώς. Και δεν χρειάζεσαι δεύτερη μονάδα με great weapons. Καλύτερα περισσότερα gors. Αν και το rust totem κατεδαφίζει πλανήτες, αυτό να το παραδεχτούμε.
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the dark forest of gargaroth   the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeΠεμ 19 Σεπ 2013, 22:53

Τι να το κανω το shadow? Για το mindrazor? Μονο το Pit μου λειπει απο το menu. Αλλα σε καποιες μαχες θα το παρει ο ενας μαγος.
Ο συνδυασμος των 2 μοναδων με st6,-2 και st6,-1 στις 6" κανει τον αντιπαλο να τρεμει. Aκομα και ο τιμιος λορδος εχει μεν st5 αλλα, με -4... Δυσκολα δλδ τον πλησιαζει καποιος και ζει. Αν και το ξυλο το ριχνουν οι ορδες. Παρολα αυτα, ειναι αμυντικοτατη σαν λιστα. Δεν περιμενω νικες μεγαλυτερες απο 12-8.
Επισης σκεφτομαι σοβαρα αν χρειαζεται xhw ή shields στα Gors. Και μια τελευταια σκεψη ειναι το ring of fury αφου το Viletide bound δεν χωραει με την καμια δυστυχως... Sad
ToPaxyGourouni
Spamlord
Spamlord
ToPaxyGourouni

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the dark forest of gargaroth   the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeΠεμ 19 Σεπ 2013, 23:02

Το σάντοου το θέλεις για να νικάνε οι ορδές σου. Με -δ3 τάφνες τα γκόρ νικάνε, με -δ3 στρ τα bestigor αντέχουν τα αντίπαλα λιοντάρια ας πούμε. Άσε που τα σπέλ αυτά είναι και remains in play και πρήζουνε. Το μίασμα δεν αρκεί πολλές φορές.

Επίσης το ξέρεις οτι ο λόρδος σου δεν έχει 1+ άρμορ έτσι? Είτε θα είναι 6" είτε θα είναι μέσα στη μονάδα, οπότε θα παίξει στο 2+/3+ στην καλύτερη.

Αν έβαζες στη δεύτερη τριαντάδα discipline και αντάλλαζες το λόρδο με έναν ακόμα λβλ 4?
Π.χ. Λβλ 4 με 4+ ward, crown of command και stability. Είναι πρακτικά το ίδιο survivable με το λόρδο σου, με το discipline παίρνεις πίσω το ld 9 και έχεις έναν λβλ 4 ακόμα.

Κάνεις αυτόν death για να είναι μπορστά (στο short range) και να αμολάει ήλιους στη μάχη, και κάνεις τον πίσω λβλ 4 σάντοου. Δίνεις στον πίσω το powerscroll και να δείς μετα αν θα πλησιάζει κανένας τα gors.

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ additional weapon στα γκόρ. Το πράιμαλ φιούρι μιλάει. Αν η ασπίδα ήταν τζάμπα θα το συζητάγαμε, αλλά την πληρώνεις και αυτό είναι λαλακία.
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the dark forest of gargaroth   the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeΠεμ 19 Σεπ 2013, 23:06

Σκεφτομαι να τον βαλω στους gors τον λορδο. Αν και στο horde δεν τον ακουμπανε πανω απο 1 μοντελο συνηθως. Μια χαρα ειναι τα δυο μιασματα. Φυσικα και θα ηθελα να εχω και 4ου με σκια. Αλλα προτιμω το ld10 στο στρατο. Γενικα παντως ειμαι ικανοποιημενος μεχρι τωρα.
ToPaxyGourouni
Spamlord
Spamlord
ToPaxyGourouni

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the dark forest of gargaroth   the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeΠεμ 19 Σεπ 2013, 23:14

O bsb σου είναι front line? Έτσι? τς τς τς...

Δές:

Lvl 4 Death, general (joins discipline bestigors)
Talisman of preservation, crown of command, additional weapon

Lvl 4 , Shadow, bunkered, power scroll

Wargor BsB, Gnarled Hide, heavy armor, shield, The Beastbanner (joins GORS)
Lvl 1, shadow, dispel scroll
Lvl 1 , shadow/death, shard of the herdstone

43 x Gors, additional weapon, full command
5 x Ungor raiders
5 x Ungor raiders
5 x Ungor raiders
10 x Ungor raiders (bunker)
Tuskgor Chariot
Tuskgor Chariot

5 x Harpies
5 x Harpies
32 x Bestigors, full command, Totem of Rust
32 x Bestigors, full command, Banner of discipline

Κάτι τέτοιο. Κρατάς όλο σου το hitting power και με το παραπάνω. Τα gors με το beastbanner πάνε str 4 και δέρνουνε ακόμα και χωρίς μαγεία. Αν πέσουνε κοντά στο rust και βαράνε 40 επιθέσεις με primal fury, str 4 armor piercing δε θα μείνει τίποτα. Έτσι κερδίζεις και τον 4ου σάντοου με powerscroll και ότι σπέλ και να κάνεις τσούζει.

Είμαι ανάμεσα να κατεβάσω κατσίκια ή εμπάιρ στο τουρνουά τέλος του μήνα. Αν παίξω κατσίκια κάτι τέτοιο θα κατεβάσω (εκτός αμα μου βρεί κανείς 2 Ghorgons και κατεβάσω καφρίλες.
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the dark forest of gargaroth   the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeΠεμ 19 Σεπ 2013, 23:21

το αντιπαλο death θα σε λιωσει...οι χαρακτηρες ειναι σπασμενοι χωρις mr και ld του L4 ειναι 8 για το leech... Μου αρεσει και εμενα ετσι η λιστα μεν, αλλα θα εβαζα στανταρ εναν ακομα ηρωα με MR3. Τι θα εβγαζα τωρα...δεν εχω ιδεα. Μαλλον το totem γιατι πλεον εχω shadow. Wink
Θα τη δοκιμασω μεσα στο Σ-Κ και αυτη τη λιστα (με τις αλλαγες που σκεφτομαι).
ToPaxyGourouni
Spamlord
Spamlord
ToPaxyGourouni

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the dark forest of gargaroth   the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeΠεμ 19 Σεπ 2013, 23:24

Αντίπαλο death και αντίπαλο death... σιγά το death. Τους πίσω μάγους δεν τους φτάνει , ο μπροστά έχει 4++ και καλά στάτς. Το spirit leech το κόβεις. Το laniph ποτέ δε σε σκότωσε και το bjuna δε σε φτάνει μέχρι να είναι πολύ αργά. Στην τελική κόψε ένα bestigor και βάλε scroll of shielding στον death μάγο. Αν και ειλικρινά νομίζω οτι δεν το χρειάζεσαι.

Α και το death το δικό σου δεν το θέλεις για snipes. Το θέλεις για soulblight, doom and darkness και κυρίως miasma+ miasma + purple sun + pit of shades.
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the dark forest of gargaroth   the dark forest of gargaroth I_icon_minitimeΠεμ 19 Σεπ 2013, 23:34

Αντίπαλο death και αντίπαλο death... σιγά το death.

the dark forest of gargaroth
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Great forest of the forest forest.
» Forest army
» My Forest terrains.
» WE ETC The forest is on the move
» Dark Vengeance Dark Angels for sale/trade

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Warhammer Fantasy :: Army lists, FAQ and Tactics-
Μετάβαση σε: