Greek Wargaming Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

The Forum of Greek Wargamers

ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
the black arkh 08abe9eb-c1f8-4f8a-abdf-72add18a9837_zps28329c39
Πρόσφατα Θέματα
» WTB wargaming and rpg terrain
the black arkh I_icon_minitimeαπό shadowblade94 Κυρ 01 Οκτ 2023, 17:37

» WTS Big Tau Army 400€
the black arkh I_icon_minitimeαπό doomsday Κυρ 09 Απρ 2023, 20:50

» Πωλούνται Adeptas sororitas
the black arkh I_icon_minitimeαπό Manolorza Παρ 07 Απρ 2023, 12:31

» Πωλουνται Grey Knights
the black arkh I_icon_minitimeαπό powerslave Κυρ 02 Απρ 2023, 19:08

» WTS High elf army
the black arkh I_icon_minitimeαπό Eyzonas Κυρ 25 Ιουλ 2021, 23:08

Blog Feeds
Μάης 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

the black arkh

Πήγαινε κάτω 
+7
xrisomiga
john doc
Khar Vader
Meraklis
Flames
Nepenthe
Asarnil the Dragonlord
11 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

Αριθμός μηνυμάτων : 13942
Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο
Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames
Registration date : 15/09/2008

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤρι 08 Οκτ 2013, 02:47

Supreme sorceress l4 Metal steed dispel scroll
master heavy armour manticore sdc shield lance dragonbane gem
master heavy armour manticore sdc shield lance dragonhelm
Master steed heavy armour sdc shield lance bsb
2x5 DARK RIDERS shields crossbows
13 DARK RIDERS musician champion shields crossbows
13 CROSSBOWMEN
2x WAR HYDRA
6 WARLOCKS
5 WARLOCKS
2x KHARIBDYSS

They are coming....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤρι 08 Οκτ 2013, 14:08

Και μια με δγακο!

Dreadlord on black Dragon, heavy armour, sdc, shield, lance, Dragonhelm, Dawnstone, Cloak of twilight
Master on dark steed, BSB, heavy armour, sdc, lance, enchanted shield, talisman of preservation
Sorceress L2 on dark steed, Dispel scroll, Metal
Sorceress L2 on dark steed, Ring of hotek, Metal
13 Dark Riders fc shields, xbows
5 Dark Riders shields, xbows
15 xbows fc eternal flames
2 x RBT
2 x 10 Shades, great weapons
2 x 5 Warlocks

Μαγεία, πολύ shooting, προστασία στο gunline.'
Nepenthe
Arch Spammer
Arch Spammer
Nepenthe

Αριθμός μηνυμάτων : 3332
Currently Playing : Vampire Counts
Registration date : 24/10/2008

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤρι 08 Οκτ 2013, 14:11

τώρα τι μαύρη κηβοτως ειναι αυτή χωρίς ουτε εναν fleetmaster ή έστω corsair μέσα, εγώ δε ξέρω, ας μας απαντήσει ο αρμόδιος
http://taxaftixreiazontai.wordpress.com
Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames

Αριθμός μηνυμάτων : 9034
Registration date : 28/08/2011

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤρι 08 Οκτ 2013, 14:12

καλα σου λεει.
όσον αφορα τον τίτλο σου βαζω τγία.
ε τωρα τα άλλα μ αρεσουν αφου εχει και δγακο χεχε
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤρι 08 Οκτ 2013, 14:54

Ο fleet master είναι σε άλλη γαλέρα! Πάντως όποιος έπαιζε wood. Elves στην προηγούμενη έκδοση θα τα λατρέψει!
Nepenthe
Arch Spammer
Arch Spammer
Nepenthe

Αριθμός μηνυμάτων : 3332
Currently Playing : Vampire Counts
Registration date : 24/10/2008

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤρι 08 Οκτ 2013, 15:24

στον tzortz πες τα που ακόμα ελπίζει οτι θα βγάλουν βιβλίο τα WE. Tzortz πάρε DE ειναι η τελευταια σου ελπιδα
http://taxaftixreiazontai.wordpress.com
Meraklis
Hero
Hero

Αριθμός μηνυμάτων : 747
Registration date : 08/11/2010

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤρι 08 Οκτ 2013, 16:41

tzortz μην μασας τεκνον.

Μάιο έρχονται τα καινούργια Wood elves. Το βιβλίο το γραψε ο πατερούλης των elves, Matt Ward
Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤρι 08 Οκτ 2013, 17:02

πλακα κανεις! ο Ματ? όχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι δεν δεχομαι να ειμαι..σπασμενος!
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤρι 08 Οκτ 2013, 17:17

Ξέρεις τι θα κάνει στην ένατη?
θα βάλει 0-1 σε όλες τις μονάδες....
Khar Vader
Arch Spammer
Arch Spammer
Khar Vader

Αριθμός μηνυμάτων : 10443
Currently Playing : DICE :P
Registration date : 28/08/2008

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤρι 08 Οκτ 2013, 20:46

Asarnil the Dragonlord έγραψε:

6 WARLOCKS
5 WARLOCKS
ETC illegal!

Παράθεση :
Magic Restrictions:
• No duplicate non-signature spells (not including bound spells)
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤρι 08 Οκτ 2013, 21:13

Khar Vader έγραψε:
Asarnil the Dragonlord έγραψε:

6 WARLOCKS
5 WARLOCKS
ETC illegal!

Παράθεση :
Magic Restrictions:
• No duplicate non-signature spells (not including bound spells)
Το doombolt είναι signature. Το άλλο δεν με νοιάζει ας το χάσει η μια μονάδα.
Khar Vader
Arch Spammer
Arch Spammer
Khar Vader

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤρι 08 Οκτ 2013, 21:34

Δεν το χάνει. Δεν επιτρέπεται 2η μονάδα αν δεν μπορεί να μην το έχει.
john doc
Hero
Hero
john doc

Αριθμός μηνυμάτων : 525
Τόπος : patra
Currently Playing : daemons
Registration date : 08/08/2010

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤρι 08 Οκτ 2013, 21:39

δηλαδη 2 lv4 ιδιου λορε δεν επιτρεπονται?
*δεν ρωταω ειρωνικα
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤρι 08 Οκτ 2013, 21:41

Οι λόκς θα γίνουν μηδέν ένα. Μέχρι τότε κανένας τρόπος δεν υπάρχει να απαγορευτεί η δεύτερη μονάδα. Γιατί το βασικό βιβλίο λέει πως για τα σιγκ δεν τίθεται θέμα αλλά για τα κοινα σπελλ αν κάποιος δεν μπορεί να αλλάξει το ξόρκι του τότε αυτόματα το χάνει.
Μονή εξαίρεση είναι οι loremasters.
Please Μην μου πεις για το ruling που το ETC έβγαλε για τους loremasters. Το ερώτημα σου λύνεται από το βασικό βιβλίο.
το οποίο έγραψε ο.....
αμπαλος
xrisomiga
Arch Spammer
Arch Spammer
xrisomiga

Αριθμός μηνυμάτων : 3097
Registration date : 19/03/2011

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤετ 09 Οκτ 2013, 10:02

καλα χωρανε 2χ μαντικορε + βσβ στα heroes ?

ποσο κανουν ? και τι stats εχουν?
Khar Vader
Arch Spammer
Arch Spammer
Khar Vader

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤετ 09 Οκτ 2013, 16:33

john doc έγραψε:
δηλαδη 2 lv4 ιδιου λορε δεν επιτρεπονται?
*δεν ρωταω ειρωνικα
Δεν επιτρέπεται να έχουν τα ίδια σπελλ. Αν ένας από τους 2 όμως ξέρει αυτόματα όλα τα σπελλ του λορε (παλιό loremaster), τότε ναι, δεν επιτρέπονται! Αντιστοίχως δεν επιτρέπονται 2 μονάδες warlock, εφ'όσον έχουν λέβελ. Δεν έχω αντίρρηση ότι είναι ξεπερασμένο ρεστρίκτιον που από τύχη βρίσκει εφαρμογή στους warlocks αλλά δεν παύει να ισχύει.

Μπορούμε να το δούμε ουσιαστικά και ως restriction 0-1 στους Warlocks που σχεδόν μετά βεβαιότητος θα επιβληθεί, κι αν τυχόν παίζει ντεθάς L4 απλά διαλέγει άλλο σπελλ αν φέρει 3 Wink 
Δημητριος
Champion
Champion

Αριθμός μηνυμάτων : 210
Registration date : 13/03/2012

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤετ 09 Οκτ 2013, 16:41

Επιτρέπονται δύο μονάδες warlocks.Αλλα η μια θα χάσει το soulblight.Ότι συμβαίνει κ με τους μάγους.
Meraklis
Hero
Hero

Αριθμός μηνυμάτων : 747
Registration date : 08/11/2010

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤετ 09 Οκτ 2013, 16:48

ETC μας κουρασες... αντε να βγει η 9η να τελειωνουμε
Khar Vader
Arch Spammer
Arch Spammer
Khar Vader

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤετ 09 Οκτ 2013, 17:13

Δημητριος έγραψε:
Επιτρέπονται δύο μονάδες warlocks.Αλλα η μια θα χάσει το soulblight.Ότι συμβαίνει κ με τους μάγους.
Δεν συμβαίνει αυτό με τους μάγους ρε Μήτσο. Από πάνω το λέω, λολ δηλαδή. Δεν μπορεί μία λίστα να έχει Loremaster και απλό μάγο στο ίδιο Λορε, τέλος! Από σπόντα, το ρούλιν αυτό επηρεάζει και τους Warlock. Παίξτε 0-1 την μονάδα και κερδίστε αυτομάτως το 5ο σπελλ του ντεθ όταν θα έχετε L4 Death, έως τα νέα AR και έχει ο θεός.

Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤετ 09 Οκτ 2013, 17:23

να πω κ εγω την λαλακία μου
εξαιρεση του κανονα τυχαια σπελ ειναι όταν το μοντελο ΔΕΝ ΕΧΕΙ επιλογή στα σπελ του είτε απο σπεσιαλ ρουλ ή απο αντικειμενο.
ρε καρ για εξηγα!
Δημητριος
Champion
Champion

Αριθμός μηνυμάτων : 210
Registration date : 13/03/2012

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤετ 09 Οκτ 2013, 17:24

Δεν επιτρέπονται δύο ίδια σπελ.Δε με εμποδίζει κάτι όμως να βάλω 2 lv4 κ 3 lv2 απο το ίδιο lore.Απλά χανω τα extra spell.Τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω εγω.
Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤετ 09 Οκτ 2013, 17:29

α στο ίτισι εννοεις. γιατί στο τζι τι είναι ξεκαθαρο το κεις! κοιταξτε με λογική τζι τι μια χαρα παιζουν 2 και 3 γουορλοκ.
σε ιτισι αν και εφοσον λεει διπλα μη σιγκνατουρ σπελ δεν επιτρεπονται τότε ίμχο παιζουν αλλα χωρίς το δευτερο σολμπλαιτ.
εχει καποιος ευκαιρο του τι λεει το ίτσι ή να ρωτησω απ ευθειας τον Ντιεγκο και τον Ελ Ρευ να μας δώσουν ένα πις οφ μαιντ τους? ή καλύτερα, να το κανει ο σποουκσμαν μια και ειναι τουρνουα της εθνικης?
Khar Vader
Arch Spammer
Arch Spammer
Khar Vader

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤετ 09 Οκτ 2013, 17:31

Απλά δεν μπορούσες να βάλεις Loremaster. Καθόλου. Δεν έμενε με τα σπελλ που δεν έπαιρναν οι άλλοι. Καθόλου λέμε!

Στις περιπτώσεις που τα σπελλ έρχονται κουμπωμένα, απλά δεν ντουμπλάρονται οι επιλογές. Το ίδιο όπως παραπάνω. Απλά.

ΥΓ
Έλεος ρε Δημήτριος. Τα wounds δεν είναι wounds, τα σπελλ δεν είναι σπελλ... Tι άλλο θα μας πείτε ΠΡΙΝ ακόμη δούμε τον νέο στρατό;;;
Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤετ 09 Οκτ 2013, 17:34

ενταξει ηρεμησε λιγο ρε μλκα 40 χρονων ανθρωπος. ριλαξ
παμε παλι
αφου δεν εχουμε αρχη να αποφασίζει (γκουχ), διαιτητη είναι αδυνατο και ο καθενας έχει ένα ποιντ (οκ αλλλοι λίγο περισσότερο) ε βαλτε τον σπουκσμαν να απευθυνει μιας συμβουλευτικης φυσης ερωτηση προς το ΑΡ.
Khar Vader
Arch Spammer
Arch Spammer
Khar Vader

the black arkh Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: the black arkh   the black arkh I_icon_minitimeΤετ 09 Οκτ 2013, 17:39

Ο διαιτητής δεν επιλύει ζητήματα AR. Razz

Tην ερώτηση να την κάνουν οι ενδιαφερόμενοι. Και έως να πάρουν απάντηση να αποφύγουν, χάριν του fair play, περίεργες ερμηνείες κανόνων. Και ναι, ακόμη και στα 40 μου σπάζομαι όταν διακρίνω αμπιουσιές και έλλειψη fairplay.

ΥΓ
Μην παρεξηγηθώ, δεν είμαι παναγίτσα. Σε άλλα πράγματα μπορεί να είμαι ο χειρότερος. Αλλά από ιδρύσεως warhammer αποφεύγω την χρήση αντικειμένων με αμφισβητούμενους κανόνες, χάριν fairplay.

the black arkh
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 7Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» Black Coach
» The Black Gobbo
» The Black Legion
» WTS Black templars
» The Black Pyramid (TKs 2600)

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Warhammer Fantasy :: Army lists, FAQ and Tactics-
Μετάβαση σε: