Greek Wargaming Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

The Forum of Greek Wargamers

ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour 08abe9eb-c1f8-4f8a-abdf-72add18a9837_zps28329c39
Πρόσφατα Θέματα
» WTB wargaming and rpg terrain
Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeαπό shadowblade94 Κυρ 01 Οκτ 2023, 17:37

» WTS Big Tau Army 400€
Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeαπό doomsday Κυρ 09 Απρ 2023, 20:50

» Πωλούνται Adeptas sororitas
Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeαπό Manolorza Παρ 07 Απρ 2023, 12:31

» Πωλουνται Grey Knights
Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeαπό powerslave Κυρ 02 Απρ 2023, 19:08

» WTS High elf army
Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeαπό Eyzonas Κυρ 25 Ιουλ 2021, 23:08

Blog Feeds
Μάης 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour

Πήγαινε κάτω 
+4
olethros
belial
forau
Tzortz
8 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Tzortz
Admin
Tzortz

Αριθμός μηνυμάτων : 12004
Τόπος : Νικαια
Currently Playing : Sylvaneth - Stormcast - AoS in general
Registration date : 27/08/2008

Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΚυρ 08 Δεκ 2013, 22:30

Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tournament.
Powered by Privateer Press.

Ωραία λοιπόν πληροφορίες για το τουρνουά.

Ημερομηνία: Κυριακή 22 Δεκέμβρη 2013
Ωρα: 11.00 πμ
Format: 1 list 50 pts (light proxy still allowed)
Scenarios: Round 1: SR2013 Scenario 4 Ammunition Run
Round 2: SR2013 Scenario 9 Into the Breach
Round 3: SR2013 Scenario 12 Fire Support
Συμμετοχή: 6 ευρώ τα οποία θα δωθούν σε δωροεπιταγές στους 3 πρώτους του τουρνουά.
Θέσεις: 8

Events: Θα υπάρξει και μικρός διαγωνισμός καλύτερα βαμμένης μινιατούρας, με τον νικητή να λαμβάνει μοντελιστικές βάσεις για warmachine.

Τέλος το πιο σημαντικό. Υπάρχει μια πιθανότητα το συγκεκριμένο τουρνουά να προσφέρει ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ βραβείο στο νικητή από πλευράς prestige. Δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω γιατί δεν ξέρω ακόμα τους χρόνους παράδοσης αλλά αν πραγματικά προλάβουμε θα είναι πρώτη φορά που συμβαίνει σε τουρνουά warmachine.

Σας περιμένουμε όλους πλήρως ανταγωνιστικούς και play like you ve got a pair.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Tzortz
Admin
Tzortz

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΚυρ 08 Δεκ 2013, 22:35

Περισσοτερες πληροφοριες αλλα και "κρατησεις" στον FORAU ( Ορεστη ) !
forau
Hero
Hero
forau

Αριθμός μηνυμάτων : 895
Τόπος : Π. Φάληρο
Currently Playing : Hordes - Circle of Orboros
Registration date : 26/01/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΔευ 09 Δεκ 2013, 00:56

Μέχρι τώρα 4 θέσεις έκλεισαν.
4 ακόμα ελεύθερες...
forau
Hero
Hero
forau

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΔευ 09 Δεκ 2013, 01:25

3 left ...
Tzortz
Admin
Tzortz

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΔευ 09 Δεκ 2013, 07:46

2 left :O
belial
Arch Spammer
Arch Spammer
belial

Αριθμός μηνυμάτων : 4528
Τόπος : Πειραιάς
Currently Playing : WM Cygnar
Registration date : 25/08/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΔευ 09 Δεκ 2013, 08:13

ήθελα να ήξερα ποιός καράκαφρος στέλνει συμμετοχές στις 1.30 το βράδυ ....

olethros
Champion
Champion

Αριθμός μηνυμάτων : 134
Currently Playing : Τάβλι
Registration date : 10/02/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΔευ 09 Δεκ 2013, 12:13

Tzortz έγραψε:

Events: Θα υπάρξει και μικρός διαγωνισμός καλύτερα βαμμένης μινιατούρας, με τον νικητή να λαμβάνει μοντελιστικές βάσεις για warmachine.
Ο διαγωνισμός αφορά μόνο τους αγωνιζόμενους του τουρνουά ή είναι ανοιχτός;
Αν ισχύει το 2ο προφανώς μιλάμε πάντα για μινιατούρες warmahordes, ορθά;
forau
Hero
Hero
forau

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΔευ 09 Δεκ 2013, 13:28

Ε ναι μόνο warmahordes.
forau
Hero
Hero
forau

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΔευ 09 Δεκ 2013, 13:31

Μέχρι τώρα συμμετοχές:

1. Γιώργος Μπανάβος (Skorne)
2. Γιώργος Παρασκευόπουλος (Orboros)
3. Σπύρος Παβλής (Cygnar)
4. Παναγιώτης Κουτσιουμπής (Menoth)
5. Ανδρέας Έλληνας (Menoth)
6. Παναγιώτης Στάθης (Mercenaries)
7. Γιώργος Τζώρτογλου (Orboros)
8. Γιάννης Σμαραγδάκης (Khador)

Αν αλλάξει κάτι και ακυρώσει κάποιος θα κοιτάξω από τη λίστα αναμονής οπότε όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει.

Ευχαριστώ.

Έχει επεξεργασθεί από τον/την forau στις Δευ 09 Δεκ 2013, 16:52, 1 φορά
olethros
Champion
Champion

Αριθμός μηνυμάτων : 134
Currently Playing : Τάβλι
Registration date : 10/02/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΔευ 09 Δεκ 2013, 13:46

forau έγραψε:
Ε ναι μόνο warmahordes.
Ρωτάω αν θα είναι ανοιχτός για όλους ή μόνο για τους 8 του τουρνουα
belial
Arch Spammer
Arch Spammer
belial

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΔευ 09 Δεκ 2013, 13:50

2 menoth 2 orboros ....
forau
Hero
Hero
forau

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΔευ 09 Δεκ 2013, 13:55

Ανοικτός βέβαια.
belial
Arch Spammer
Arch Spammer
belial

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΔευ 09 Δεκ 2013, 14:10

me "y"
forau
Hero
Hero
forau

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΔευ 09 Δεκ 2013, 16:54

Κλείσαμε αλλά με μικρές πιθανότητες για ακυρώσεις.
Αν ακόμα ενδιαφέρεται κάποιος ας με ειδοποιήσει σε περίπτωση που κάποιος ακυρώσει.

Thnx.
boxesofwar_Ultrapete
Knight
Knight
boxesofwar_Ultrapete

Αριθμός μηνυμάτων : 262
Τόπος : Βύρωνας
Currently Playing : WH40K (Traitor Legions-Chaos Daemons), WHAoS (Slaves to darkness-Disciples of Tzeentch- Gors), Warmahordes (Cryx-Skorne), Warzone (Bauhaus- Dark Legion), Infinity (Haqqislam- Nomads), Malifaux, Bloodbowl (Prasiniakkos 1908 Humans) Kill Team (Skitarii-Death Guard-Deathwatch- Imperial fists-Dark Eldar), Horus Herecy (Salamanders)
Registration date : 26/07/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΔευ 09 Δεκ 2013, 21:33

Ανοιχτός ο διαγωνισμός για τις βαμμένες μινιατούρες και πρέπει να είναι μόνο από Warmahordes. Η ψηφοφορία θα γίνει από όλα τα άτομα που θα παρεβρεθούν στον χώρο (και όχι από κριτές). Η ψηφοφορία αυτή θα γίνει αμέσως μετά από τον δεύτερο αγώνα. Το δώρο του νικητή θα είναι προσφορά από εμάς και θα το παραλάβει εκείνη την στιγμή.

*Σημαντική πληροφορία : Οι νικητές του τουρνουά θα μπορούν να εξαργυρώσουν τις δωροεπιταγές τους σε οποιοδήποτε προιόν εμπορέυεται το κατάστημά μας και όχι περιοριστικά στα προιόντα της Privateer Press

Παρακαλούμε να έχετε διάθεση και να φορέσετε τα καλά σας ώστε να γράφετε ωραία στην κάμερα! Σας περιμένουμε όλους! lol! 
http://www.boxesofwar.com
Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames

Αριθμός μηνυμάτων : 9034
Registration date : 28/08/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΣαβ 21 Δεκ 2013, 18:29

γκκρρρ ετσι μου ρχεται να βαψω κατι ακομα και αν ουτε καν ξερω να παιζω! αν προλαβω θα έρθω παιδια. εχει πεσει λιωσιμο στην δουλεια. χαιρομαι όμως που πατε καλα κ ευχομαι παντα τετοια!
Lone Wolf
Hero
Hero
Lone Wolf

Αριθμός μηνυμάτων : 770
Τόπος : πάτρα
Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada
Registration date : 15/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΣαβ 21 Δεκ 2013, 18:41

μπορεί καποιος να πεί ποιος είναι ο συντομότερος δρόμος να έρθει στο κατάστημα χρησιμοποιώντας μετρό? τράμ?
https://coverordie.wordpress.com/
Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames

Αριθμός μηνυμάτων : 9034
Registration date : 28/08/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΣαβ 21 Δεκ 2013, 18:47

Lone Wolf έγραψε:
μπορεί καποιος να πεί ποιος είναι ο συντομότερος δρόμος να έρθει στο κατάστημα ?

με deep strike  Razz 
Lone Wolf
Hero
Hero
Lone Wolf

Αριθμός μηνυμάτων : 770
Τόπος : πάτρα
Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada
Registration date : 15/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΣαβ 21 Δεκ 2013, 19:20

Flames έγραψε:
Lone Wolf έγραψε:
μπορεί καποιος να πεί ποιος είναι ο συντομότερος δρόμος να έρθει στο κατάστημα ?

με deep strike  Razz 

δέν ξέρω τι είναι το deepstrike... δεν το έχω ακούσει ποτέ.. το εισητήριο για όλα τα μέσα κάνει?
https://coverordie.wordpress.com/
krikol
Champion
Champion
krikol

Αριθμός μηνυμάτων : 233
Τόπος : Αθήνα
Currently Playing : Chaos Daemons, Everblight, Yu Jing, Axis Japan
Registration date : 06/04/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour   Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour I_icon_minitimeΚυρ 22 Δεκ 2013, 01:42

Ο ααφαλέστερος τρόπος είναι

www.youdrive.gr

Δες μόνος σου πως μπορείς να έρθεις γιατί όλοι οι υπόλοιποι μπορεί να σε μπερδέψουν.
Καλο σου βράδυ.

Boxes of War 1st "Steam and Jaws" warmahordes tour
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Warmahordes "Steam and Jaws" BOW #3
» Boxes of War ''Steam and Jaws IV''
» "GOD OF WAR " warmahordes tour 13\4\14
» Steam & Jaws V 25-05-2018
» Warmachine "Steam and Jaws" BOW #2

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Γενικές συζητήσεις :: Events and Tournaments-
Μετάβαση σε: