Το Greek Warhammer Forum και οι Boxes of War ειναι στην ευχαριστη θεση να ανακοινωσουν το πρωτο "μεγαλο" τουρνουα εκτος Αθηνας!
Πιστοι στο ραντεβου μας με το Wargaming , αγκαλιαζοντας καθε νεα προσπαθεια στον χωρο ενω ταυτοχρονα προωθουμε το παιχνιδι σε περιοχες που δεν εχουν ευκολη "προσβαση" σε τουρνουα και "εκμαθηση" αποφασισαμε να κανουμε ενα τουρνουα στον συλλογο «Όπλον» !
Τους κανονες θα τους ετοιμασει και γραψει ο Forau , Press Ganker και μελος της πρωτης ομαδας WarMachine στην Ελλαδα, page5.
Το ταξιδι θα ειναι μιας μερας . Θα φυγουμε Κυριακη πρωι (8:00) ετσι ωστε να ειμαστε Πατρα 10 το αργοτερο , να ξεκινησουμε 10:30-11:00 και να τελειωσουμε κατα της 17:00 ετσι ωστε να ερθουμε Αθηνα 19:00-19:30 . Αν καποιος θελει να παει περισσοτερες μερες η διαφορετικο δρομο/τροπο φυσικα μπορει να το κανει . Θα χαρουμε να δουμε νεες φατσες , νεα προσωπα , ακομη και να μην παιξει καποιος να ερθει να δει ! Για αυτους που δεν ξερουν ...στην Πατρα ΠΑΝΤΑ τα τουρνουα ηταν απιστευτα...καθως ειχαν τρομερο ΦΑΓΗΤΟ και γελιο ! Επισης , ΙΣΩΣ καταφερουμε μια ΣΟΥΠΕΡ εκπληξη.... περισσοτερα συντομα....
1. 1 λίστα στους 50 pts, η οποία θα παραδωθεί σε εμένα πριν την έναρξη σε χαρτί με ξεκαθαρισμένα 2 πράγματα i) τους πόντους κάθε unit/solo/heavy/lights και ii) σε περίπτωση tier ή pack ή contract, το κάθε extra bonus που λαμβάνει η λίστα (π.χ. αν η λίστα σας φτάνει Tier 2 --> Tier 1 : Exemplar Errant UA becomes FA:2, Tier 2 : Add +1 to strating roll)
2. O χρόνος ανά παρτίδα και ανά παίκτη είναι 60 λεπτά ΜΑΖΙ με το στήσιμο. Όσοι έχετε κινητά κατεβάστε την εφαρμογή chess clock ή σκακιστικά ρολόγια ή τον υπεργαμάτο κύβο φέρτε τα μαζί σας.
3. To στήσιμο των τραπεζιών θα γίνει μία φορά στην αρχή του event και θα παραμείνει ως έχει μέχρι το τέλος. Ευχαριστούμε το Boxes of War που θα κουβαλήσει terrain για το event Cool Σε αυτό περιμένω επιβεβαίωση από Σωτήρη ή Παναγιώτη γιατί δεν έχω άποψη για το terrain στην Πάτρα.
4. Θα παικτούν σενάρια από το SR......2014 !!!!. Επειδή τα πήρα στα χέρια μου χθες βράδυ δεν θα τα postaro από τώρα γιατί δεν τα έχουμε δοκιμάσει καν. Θα τα rollaro εκείνη τη στιγμή.
5. Σε περίπτωση που μαζευτούν 10 παίκτες θα παιχτούν 3 γύροι και ΑΝ υπάρξει ισοβαθμία θα πάμε στα tie breakers ως εξής. i) Διαφορά scenario points σε ΟΛΑ τα παιχνίδια που έχουν παίξει οι ισόβαθμοι παίκτες. Για παράδειγμα παίκτης Α έχει 3 νίκες με 1: caster kill και 3-2 στο σενάριο 2: caster kill και 1-3 σενάριο 3: 5-0 σενάριο = 9-5. Ο παίκτης Β έχει 3 νίκες με 1: 5-4 σενάριο 2: caster kill 0-0 σενάριο 3: time out 3-1 σενάριο = 8-5. Τότε ο παίκτης Α είναι ο τελικός νικητής. ii) Σε περίπτωση που ακόμα και η διαφορά των scenario points δεν λυσει την ισοβαθμία τότε νικητής είναι ο παίκτης που έχει SCORAREI τα περισσότερα scenario points. ιιι) Αν και η 2 περίπτωση δεν λύσει την ισοβαθμία τότε νικητής είναι ο παίκτης με τα περισσότερα caster kills. iv) Αν και πάλι δεν έχουμε νικητή τότε βαφτίστε το Macgyver... και κάντε ότι νομίζετε.
Αυτά ελπίζω να περάσουμε όλοι καλά.
Παράθεση :
Quick list of changes:
Scenario 1: Gone from 4 objects to just 2. Objectives have "Asset Protection" that allows you to sacrifice models to restore 1 point to them. Objectives down to ARM18/15 boxes from ARM20/20 boxes
Scenario 2: Fuel is now 4" instead of 2", nolonger requires the Warnoun to dominate "Priority" added, which says that warnouns cannot dominate while objective is in their control area. (Sorry harby! Enemy Objective can now be dominated for 2 CP
Close Quarters (#3 in SR2013, #5 in SR2014) Enemy Flag is now Control 1 CP/Dominate 2 CP, down from 2/3 respectively
Scenario #3 - Completely new
Process of Elimination (#11 in SR2013, #4 in SR2014) Objectives now ARM18 boxes vs ARM20 Objectives are now Inexorable - it prevents place, continous effects and cannot be prey
Scenario 6: Now Two Fronts, was Chemical Reaction Objective now Supply Cache with "Fuel" rule, was Alchemical Device Enemy Zone now worth Control 1 CP/Dominate 2 CP, was 2/3
Incoming (#7 in 2014, #8 in 2013) Firepower - Light Arty gains boosted damage rolls, nolonger requires warlock to dominate , range increased to 4" instead of 2" Enemy Zone now worth Control 1 CP/Dominate 2 CP, was 2/3
Rally Point (#8 in 2014 #10 in 2013) Objective ARM18/15 Boxes vs ARM20/20 boxes The solo within 4" of the objective gains the ability to provide fearless to models in that solo's command range. Enemy Zone now worth Control 1 CP/Dominate 2 CP, was 2/3
Incursion (#9 in 2014, #5 in 2013) Flags now closer to the edges Outer flag dominated is worth 2 CP, inner now only worth 1 CP when dominated Inner flag nolonger removed
Outflank (#10 in 2014, #7 in 2013) Not seeing any changes
Into the Breach (#11 in 2014, #9 in 2013) Adds two Effigy objectives 18" in, centered
#12 Fire Support Objective gains Firepower: which requires no contest, Light Arty gains boosted damage rolls
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Tzortz στις Δευ 20 Ιαν 2014, 23:13, 18 φορές συνολικά
KostasDiscordian Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 192 Registration date : 04/11/2011
Eγω σας το λεω , αν δεν παρω ζαρια , θα ερθετε πισω με το ΤΡΑΜ !!! :Ρ
Μεχρι αυριο θα υπαρχουν οι κανονες αλλα και αρκετες λεπτομεριες .
Για την ωρα , να υπαρχει στο μυαλο σας ομως οτι θα ειναι ΠΟΛΥ αυστηρο το "time limit" ! Στις μαχες(με χαλαει και μενα...) , στα δρομολογια , σε ολα γενικοτερα .
Επισης ολα εχουν παρει τον δρομο τους και για την πρωτη "εκπληξη" που λεγαμε... μιας και εχουμε σκοπο να εχουμε κι αλλες....
ΥΓ. Disco μην σκας , θα βρουμε μοντελα !!
krikol Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 233 Ηλικία : 41 Τόπος : Αθήνα Currently Playing : Chaos Daemons, Everblight, Yu Jing, Axis Japan Registration date : 06/04/2013
Παιζει να γινει 12 παιχτες ? να πουμε και να χωθουνε και ποντρικ και ορεστις και αλλος 1. πχ νυστας. η οποιος αλλος θελει ! θα γινει χαμος παλι ! και σουβλακια φουσκουνης και βρωμικο στον Ισθμο !!!
Achaian Spamlord
Αριθμός μηνυμάτων : 1824 Registration date : 12/09/2008