Μάης 2024 | Δευ | Τρι | Τετ | Πεμ | Παρ | Σαβ | Κυρ |
---|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | | Ημερολόγιο |
|
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners. |
| | HELP: brainstorming required | |
| | Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
xrisomiga Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 3097 Registration date : 19/03/2011
| Θέμα: HELP: brainstorming required Τρι 21 Ιαν 2014, 22:25 | |
| Δουλευω στο theory part ενως video game style starcraft 2 ( 3 factions RTS ) και εχω το εξησ προβλημα η μια φυλη 8ελω να ειναι αραχνοηδεσ , αλλα δεν εχω ιδεα για το τι units μπορει να εχουν 16-18 units οπου Μερικα απο αυτα ειναι 1)εργατεσ ( resource gathering / building ) 2) ενα ειδοσ "mother" που κανει spawn αλλεσ αραχνουλεσ 3) βασικο melee infantry ( πι8ανοσ θα μπορει να κανει transform se humanoid me spear) 4) ena eidos spellcaster και τα mechanics του στρατου με προβληματιζουν πχ 8α μπορουσαν να παρουν ενα ειδοσ bio-necromancy = if you cast X on a unit that died >15 sec you raise the unit with 50% hp , ena allo mechanic isws einai to burrow twn zerg . help me with your creativity pls οι αλλεσ φυλεσ θα ειναι low steampunk/fantasy humans kai ena eidos divine angel style creatures. | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: HELP: brainstorming required Τρι 21 Ιαν 2014, 23:45 | |
| κάνε ενα unit milelayers Που θα φυτεβει αυγά που θα σκάνε και θα αποδυναμώνουν τις μονάδες του αντιπάλου...
αφου είσαι αραχνη δοκίμασε και κανένα σνίκι σνίκι τακτικ όπως καμουφλάζ | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: HELP: brainstorming required Τρι 21 Ιαν 2014, 23:53 | |
| η να κασταρεις σπελ που θα στείνουν παγήδες οπως ιστους που θα κάνουν τους αντιπαλους ποιο αργους... | |
| | | PsychoticStorm Mercenary
Αριθμός μηνυμάτων : 8 Ηλικία : 43 Currently Playing : Infinity Registration date : 14/01/2014
| Θέμα: Απ: HELP: brainstorming required Τετ 22 Ιαν 2014, 00:40 | |
| Υπάρχουν δυο βασικές κατευθύνσεις στο πώς να σχεδιάσεις τις μονάδες ενός παιχνιδιού ανεξαρτήτως μορφής, είτε αρχίζεις από το “fluff” είτε φτιάχνεις τις μονάδες πρώτα σαν πρακτικά πράγματα και μετά φτιάχνεις το “fluff” που τις αναπαριστά, προσωπικά προτιμώ την δεύτερη κατεύθυνση είναι πιο πρακτική.
Αν θες πάντως να τραβήξεις ιδέες, κοιτώντας την Wikipedia για «ιδιαίτερες» αράχνες είναι μια καλή ιδέα, παρέχουν μια τεράστια ποικιλία από πράγματα που μπορείς να πάρεις ιδέες, πάντως οι αράχνες σαν είδος είναι γενικά θηρευτές που χρησιμοποιούν ενέδρες, οπότε ίσως μια ανάμιξη με άλλους θηρευτές να μην είναι άσχημη ιδέα.
Μια πρόταση που έχω να κάνω είναι η εξής, 16-18 διαφορετικές μονάδες είναι πάρα πολλές καλύτερα να κοιτάξετε στην αρχή το ¼ και να επεκταθείτε από εκεί.
| |
| | | xrisomiga Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 3097 Registration date : 19/03/2011
| Θέμα: Απ: HELP: brainstorming required Παρ 24 Ιαν 2014, 09:48 | |
| ευχαριστω για τα replies , αλλα εχω ενα αλλο προβλημα τωρα
με προβληματιζουν τα armor mechanics
px.
exoume
1) no armour 2) light armor 3) armor 4) heavy armor
οπου το κα8ε armor δειχει Χ dmg reduction vs X type of weapons
px.
light weapon
1) no armor ( 0% dmg reduction ) 2) light armor ( 25 dmg reduction ) 2) normal armor ( 50% dmg reduction ) 3) heavy armor ( 75%)
px akolou8w mia taktikh tou style
AP weapons:
light armor bonus = 0 normal armor bonus = 25 heavy armor bonus= 50
και ενα upgraded version gia peraiterw ΑΠ vs αρμορ
px corrosive
light armor =0 normal armor = 0 heavy armor = 25 η ανhσυχια μου ειναι τι σταματαει τους παικτες απο το να σπαμαρουνε corrosive υνιτς αφου ειναι counter σε ολα τα τυπες οφ αρμορ
δλδ τι μπορει να κανει τα corrosive inefficient vs light armor units?
μερικοι παραγοντες που εχω σκεφτοι ειναι
attack speed( weapon based ) , weapon range
αλλα τι αλλο μπορει να εχεις? | |
| | | Flames Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 9034 Ηλικία : 49 Registration date : 28/08/2011
| Θέμα: Απ: HELP: brainstorming required Παρ 24 Ιαν 2014, 10:09 | |
| ασε ρε γατι. εδω θες μια μαθηματικη δυναμικη συναρτηση πχ
D = [(P - R) - A] + S
όπου D = damage p = power of attack r = reductions of power, due to range, cover, etc etc a = armor s = special effects, eg poison, toxic etc etc
και μολις καθοριστει η ζημια, καθοριζεται και το σπεσιαλ εφεκτ αν θες να φτιξεις σοβαρο παιχνιδι ξεκινα απο μια σοβαρη βαση δεδομενων και μαθηματικες συσχετισεις. όλα τα άλλα ειναι beautifications, Περνεις μια 3d engine και 4-5 ινδους και στα φτιαχνουν μια χαρα. το μαστερ μαιντ απο πισω ειναι όλα τα λεφτα (και αυτο θα ...σου δωσει και φραγκα στο τελος χεχε)
στα νιατα μου ειχα φτιαξει 4-5 παιχνιδακια σε C και C++ | |
| | | tomahawk Spamlord
Αριθμός μηνυμάτων : 1378 Τόπος : Κερατσίνι (Πειραιάς) Currently Playing : Τίποτα Registration date : 26/04/2011
| Θέμα: Απ: HELP: brainstorming required Παρ 24 Ιαν 2014, 10:21 | |
| Ψάχνεις μόνο units; ή και ήρωες; 16-18 δεν είναι πολλά για αρχή; | |
| | | xrisomiga Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 3097 Registration date : 19/03/2011
| Θέμα: Απ: HELP: brainstorming required Παρ 24 Ιαν 2014, 10:35 | |
| χρησιμοποιω το starcraft 2 σαν benchmark kai database
οταν εχεις
ground forces : light heavy anti ground anti air , melee ranged air forces : light heavy anti ground anti air heroic units : solos ( healers/ mages / buffers / assasins ktl ktl ktl ) δεν ειναι τοσα πολλα
βεβαια να βγαλεισ και τα 16 υνιτς με τη μια ειναι δυσκολο απλα εγω θελω 16 υνιτσ στο τελος
| |
| | | tomahawk Spamlord
Αριθμός μηνυμάτων : 1378 Τόπος : Κερατσίνι (Πειραιάς) Currently Playing : Τίποτα Registration date : 26/04/2011
| Θέμα: Απ: HELP: brainstorming required Παρ 24 Ιαν 2014, 11:28 | |
| Για ήρωα που να μοιάζει με αράχνη, κάνε κάτι ανάλογο με τον Baal από το Lord of Destruction... και καλά ως ήρωα που να βαράει/buffάρει. Θα σκεφτώ και αν μου έρθει τίποτα άλλο σου γράφω | |
| | | Papajohn Spamlord
Αριθμός μηνυμάτων : 1261 Ηλικία : 34 Τόπος : Παγκράτι, Αθήνα Registration date : 28/03/2009
| Θέμα: Απ: HELP: brainstorming required Παρ 24 Ιαν 2014, 12:16 | |
| - xrisomiga έγραψε:
δλδ τι μπορει να κανει τα corrosive inefficient vs light armor units?
extra shielding (βλέπε protoss) natural armor γενικά το corrosive είναι περίεργο γιατί εξ ορισμού χτυπάει το armor.... οπότε πρέπει να βάλεις και άλλα είδη armor ή αμυντικών μηχανισμών ώστε να μην κάνει counter τα πάντα.... Μπορείς να ρίξεις και μια ματιά εδώ: http://borderlands.wikia.com/wiki/Elemental_Damage | |
| | | xrisomiga Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 3097 Registration date : 19/03/2011
| Θέμα: Απ: HELP: brainstorming required Παρ 24 Ιαν 2014, 23:37 | |
| - tomahawk έγραψε:
- Για ήρωα που να μοιάζει με αράχνη, κάνε κάτι ανάλογο με τον Baal από το Lord of Destruction... και καλά ως ήρωα που να βαράει/buffάρει.
Θα σκεφτώ και αν μου έρθει τίποτα άλλο σου γράφω πολυ καλο σιγουρα θα τον βαλω papajohn very helpful to link λοιπον τελικα αλλαζω το fluff στις αραχνες και το κανω Mutants , η βασικη μορφη τους ειναι/ηταν κατι σαν τον καβαλαρη αλλα τωρα ειναι mutants και εχουνε περιεργα ακρα και περιεργες ιδιοτητεσ σκεφτειτε κατι σαν Zerg , tyrannids υ.γ flames ta pm sou | |
| | | | HELP: brainstorming required | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |