Μάης 2024 | Δευ | Τρι | Τετ | Πεμ | Παρ | Σαβ | Κυρ |
---|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | | Ημερολόγιο |
|
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners. |
| | αποριών συνεχεια | |
| | Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
newby Mercenary
Αριθμός μηνυμάτων : 22 Registration date : 08/07/2012
| Θέμα: αποριών συνεχεια Πεμ 13 Μαρ 2014, 09:38 | |
| ΕΝ ΤΆΧΕΙ . ΕΣΎ ΈΧΕΙΣ Μάγο ΜΈΣΑ ΣΕ ΜΟΝΆΔΑ ΚΑΙ ΣΚΟΠΕΎΕΙ ΝΑ ΚΆΝΕΙ charge ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΚΆΝΕΙΣ cast spell eg fireball ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΝΑ ΣΥΜΠΛΑΚΕΙΣ Η ΑΛΛΗΛΟΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΝΈΡΓΕΙΕΣ . ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ Η ΑΠΟΡΊΑ ΑΥΤΉ ΜΟΥ ΘΎΜΙΣΕ ΌΤΙ ΔΕΝ ΈΧΩ ΚΑΤΑΛΆΒΕΙ ΒΑΣΙΚΆ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΑΚΌΜΗ .... ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΎΜΑΙ | |
| | | andreasch Spamlord
Αριθμός μηνυμάτων : 1169 Ηλικία : 42 Registration date : 05/07/2011
| Θέμα: Απ: αποριών συνεχεια Πεμ 13 Μαρ 2014, 09:53 | |
| Απο τη στιγμή που η μονάδα που βρίσκεται ο μάγος έχει δηλώσει charge το charge effect γίνεται επι τόπου οπότε έρχεσαι ΠΡΩΤΑ σε close combat με τον αντίπαλο. Το magic phase είναι μετά απο το movement phase που περιλαμβάνει και τα charges. Επίσης το fireball είναι magic missile και ανήκει σε κατηγορία που δεν μπορείς να την κάνεις όταν ο μάγος σου βρίσκεται σε μάχη. | |
| | | Tzineris Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 726 Currently Playing : WAR/MER FANTASY HE,WE,BRET,(Βάφω όμως) Registration date : 16/02/2012
| Θέμα: Απ: αποριών συνεχεια Πεμ 13 Μαρ 2014, 10:42 | |
| Μια μικρή διόρθωση: Ο μάγος δεν μπορεί να ρίξει direct damage spell σε μονάδα που βρίσκεται σε close combat! Σε άλλη αντίπαλη μονάδα εκτός μάχης μπορεί! Δηλαδή ακόμα κι αν ο μάγος βρίσκεται σε close combat μπορεί να ρίξει magic missile/direct damage spell σε μια άλλη αντίπαλη μονάδα που δεν βρίσκεται σε μάχη. | |
| | | andreasch Spamlord
Αριθμός μηνυμάτων : 1169 Ηλικία : 42 Registration date : 05/07/2011
| Θέμα: Απ: αποριών συνεχεια Πεμ 13 Μαρ 2014, 11:36 | |
| Ευχαριστούμε για τη διευκρίνηση κύριε τζινέρη!!!!!!! πότε θα βρεθούμε να σε πετσοκόψει το μολύβι μου!!!! εγώ κατάλαβα οτι ρωτάει να καστάρει πάνω στη μονάδα που παίζει το ξύλο. | |
| | | Tzineris Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 726 Currently Playing : WAR/MER FANTASY HE,WE,BRET,(Βάφω όμως) Registration date : 16/02/2012
| Θέμα: Απ: αποριών συνεχεια Πεμ 13 Μαρ 2014, 12:21 | |
| Ναι ρε συ απλά διευκρίνισα.. ! Έλα την παρακευή να σε εξαγνίσω!!! Αν κατέβει κι ο Κοσμάς να πάρεις και τα πράματα! πάμε FB να μην τρολλάρουμε και το θρεντ του παιδιού!! | |
| | | ragnar Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 227 Ηλικία : 46 Τόπος : Ιλιον-Αθηνα Currently Playing : Warhammer fantasy&Bolt Action Registration date : 28/07/2011
| Θέμα: Απ: αποριών συνεχεια Πεμ 13 Μαρ 2014, 16:41 | |
| - Tzineris έγραψε:
- Μια μικρή διόρθωση: Ο μάγος δεν μπορεί να ρίξει direct damage spell σε μονάδα που βρίσκεται σε close combat! Σε άλλη αντίπαλη μονάδα εκτός μάχης μπορεί! Δηλαδή ακόμα κι αν ο μάγος βρίσκεται σε close combat μπορεί να ρίξει magic missile/direct damage spell σε μια άλλη αντίπαλη μονάδα που δεν βρίσκεται σε μάχη.
Μια μικρη διορθωση και εγω.Ο Μαγος δεν μπορει να κασταρει Magic Missile αν ο ιδιος η το Unit του ειναι σε close combat. BRB page 31:Magic missiles cannot be cast at all if the wizard (or his unit)is engaged in close combat. Το direct damage ισχυει οτι ειπε ο Δημητρης. | |
| | | Tzineris Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 726 Currently Playing : WAR/MER FANTASY HE,WE,BRET,(Βάφω όμως) Registration date : 16/02/2012
| | | | | αποριών συνεχεια | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
Παρόμοια θέματα | |
| |
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |