Standard Rules Updated .
Όροι Συμμετοχής
1a. Ποσό συμμετοχής 15 ευρώ το οποίο θα δοθεί σε δωροεπιταγές ως εξής:
1ος νικητής 50 ευρώ .
2ος νικητής 30 ευρώ.
Τα υπόλοιπα θα πάνε για το tournament kit καθώς και να καλύψουν λειτουργικά έξοδα του greek masters 2015.
1b. Σε περίπτωση αποχώρησης συμμετέχοντα από τη League το ποσό αυτό
ΔΕΝ θα επιστραφεί και θα συνυπολογιστεί κανονικά στο συνολικό
ποσό των βραβείων.
2a. Αριθμός συμμετεχόντων : 16
3a. Format: 2 x 50 pts lists Character Restriction.. Τα objectives πλέον είναι κομμάτι του List building και είναι υποχρεωμένος ο παίκτης να τα έχει δηλωμένα στην λίστα του σαν να είναι κομμάτι του στρατού του. Οι λίστες θα είναι σε χαρτί SR 2015 στην οποία θα δηλώνονται όλα .
3b. NO proxy. Αν το μοντέλο δεν υπάρχει, καθώς και η κάρτα που το
συνοδεύει, η λίστα θα παίζει χωρίς το μοντέλο/μοντέλα που λείπουν
ακόμη και αν η λίστα αναγκαστικά θα παίξει με λιγότερους πόντους.
3c. Τα απαιτούμενα templates για τις λίστες (όπως sprays, aoes, cloud
effects κτλ) πρέπει να παρέχονται από τον αντίστοιχο παίκτη. Τα custom
templates ΠΡΕΠΕΙ να είναι 1 προς 1 με την αντιστοιχία τους στο
παιχνίδι αλλιώς ΔΕΝ μπορούν να χρησιμοποιηθούν.
3d. Deathclock: 60 λεπτά για τον κάθε παίκτη, συνυπολογίζοντας και το
deployment.
3e. Οι λίστες της league θα πρέπει να σταλούν στο
spyrospav@gmail.comμέχρι το Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015 (12 το βράδυ της Τρίτης τελειώνει το
deadline) αλλιώς ο παίκτης θα ξεκινάει στους ομίλους με -2 πόντους απευθείας.
Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε με οποιοδήποτε μέλος της Page5 για
επιβεβαίωση της αποστολής της λίστας.
Τρόπος διεξαγωγής
1a. Οι 16 συμμετέχοντες θα χωριστούν σε 4 ομίλους δυναμικότητας:
i. Legendary
ii. Epic
iii. Prime
iv. Journeyman
1b. Ο τρόπος καθορισμού δυναμικότητας θα πραγματοποιείται βάση του
Ranking System της Page 5 (P5.R.S.). Το Ranking System θα αφορά
ΜΟΝΟ τις επερχόμενες leagues που θα πραγματοποιούνται από την
Page 5 και πόντοι για το Ranking System μπορούν να καταγραφούν
ΜΟΝΟ μέσα από συμμετοχές σε leagues της Page 5.
1c. Εφόσον οι 4 όμιλοι δυναμικότητας σχηματιστούν θα γίνει κλήρωση για
να δημιουργηθούν οι 4 όμιλοι της league .
2a. Κάθε παίκτης θα αντιμετωπίσει τους υπόλοιπους του ομίλου 2 φορές.
Μία εντός έδρας και μία εκτός.
2b. Ο κάθε παίκτης είναι υποχρεωμένος να δηλώσει μία έδρα στην οποία θα
δώσει όλα τις εντός έδρας παρτίδες. Για να δηλωθεί μία έδρα πρέπει να
αφενός κατάστημα εμπορίας wargames, σύλλογος / λέσχη wargaming ή
κατάστημα τύπου καφέ που να υποστηρίζει το wargaming.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΔΕΝ θα διεξαχθεί κανένα παιχνίδι σε σπίτι ή σε
προσωπικό χώρο παίκτη. Παρτίδα που τελείωσε σε αντίστοιχο χώρο
θεωρείται άκυρη και οι 2 παίκτες λαμβάνουν 0 (μηδέν) βαθμούς και
χάνουν την παρτίδα 0-5 scenario.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τον τελευταίο λόγο για την καταχώρηση μιας έδρας έχει η
διοργάνωση. Αν για κάποιο λόγο ένα συγκεκριμένο μέρος
προβληματίζει την ομαλή διαξαγωγή της league τότε θα διαγράφεται
αυτομάτως και θα ζητείται από τον αντίστοιχο παίκτη να αλλάξει την
έδρα του.
3a. Κάθε εβδομάδα θα πραγματοποιείται μία αγωνιστική. Κοινώς θα
υπάρχει παρτίδα ΜΟΝΟ μία φορά την εβδομάδα με συγκεκριμένο
σενάριο και συγκεκριμένο αντίπαλο.
3b. Οι παρτίδες θα πραγματοποιούνται Σαββάτο ή Κυριακή. ΑΝ σε
περίπτωση που οι 2 παίκτες συμφωνήσουν να παίξουν την παρτίδα
μεσοβδόμαδα τότε αυτό θα γίνεται αποδεκτό κατόπιν συννενόησης με
την διοργάνωση ΚΑΙ των 2 συμμετεχόντων.
3c. Σε περίπτωση που παρέλθει μια βδομάδα και δεν πραγματοποιηθεί
κάποια παρτίδα τότε ο παίκτης που δεν μπόρεσε να παραβρεθεί το
Σάββατο ή την Κυριακή λαμβάνει αυτομάτως 0 (μηδέν) βαθμούς και
χάνει την παρτίδα 0-5 scenario. Αντίστοιχα ο αντίπαλος λαμβάνει 1
βαθμό και κερδίζει με 5-0 scenario. ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν είναι
υποχρεωμένος να παίξει παρτίδα μεσοβδόμαδα. Οι παρτίδες είναι όλες
προγραμματισμένες για Σάββατο ή Κυριακή. Σε κάθε περίπτωση
αναβολής παρτίδας πρέπει να ενημερώνεται η διοργάνωση την Δευτέρα
της επόμενης εβδομάδας. Αν μια παρτίδα ΔΕΝ πραγματοποιηθεί εξαιτίας
υποχρώσεων ΚΑΙ των δύο συμμετεχόντων τότε ΚΑΙ οι δύο
συμμετέχοντες χάνουν την παρτίδα με 0-5 scenario και λαμβάνουν 0
πόντους.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Υπάρχει μόνο ένα Σαββατοκύριακο για να
πραγματοποιηθεί η κάθε παρτίδα. Δεν είμαστε διατεθιμένοι να
τραβήξουμε τη League παραπάνω από δύο με τρεις μήνες (ανάλογα με τις
γιορτές που μπορεί να συμπέσουν)
4a. Ο νικητής μια παρτίδας λαμβάνει 1 βαθμό ενώ καταγράφονται τα
scenario points καθώς και ο τρόπος νίκης (scenario, caster kill, timed
out).
4b. O ηττημένος μιας παρτίδας λαμβάνει 0 βαθμούς ενώ καταγράφονται τα
scenario points καθώς και ο τρόπος ήττας (scenario, caster kill, timed
out).
4c. Με το πέρας των 6 αγωνιστικών θα καταμετρούνται στα συνολικά
αποτελέσματα σε βαθμούς. Σε περίπτωση ισοβαθμίας τα tie breakers
έχουν ώς εξής:
i. Scenario Points Difference
ii. Scenario Points Scored
iii. Caster kills
iv. Επιπλέον παρτίδα μεταξύ των ισοβαθμούντων για την τελική κατάταξη.
4d. Το Timed Out πλέον θεωρείται caster kill και οι 2 παίκτες διατηρούν
όσους πόντους έχουν κερδίσει μέχρι τη στιγμή που λήγει ο χρόνος.
5a. Με το τέλος των 6 αγωνιστικών και των ενδεχόμενων επιπλέον
παρτίδων, οι 2 πρώτοι του κάθε ομίλου θα προκρίνονται στην τελική
φάση. Η τελική φάση θα πραγματοποιείται με ένα
τουρνουά 8 ατόμων με όλα τα πρότυπα του steam roller 2015 όπου και
θα βγαίνει ο τελικός νικητής αλλά και η κατάταξη για το Ranking
System.
5a.1 Τα Ζευγάρια του final 8 θα είναι σε μορφή διασταύρωσης. Οι πρώτοι κάθε ομίλου θα διασταυρωθούν με τους 2ους κάθε ομίλου έπειτα από κλήρωση .
5b. Οι 8 παίκτες που θα πάρουν το εισητήριο για την τελική φάση θα έχουν
δικαίωμα συμμετοχής στην επόμενη league μια εβδομάδα πρίν ανοίξουν
επίσημα οι συμμετοχές.
6a. Το τουρνουά της τελικής φάσης θα διεξαχθεί μετά από παύση της league
για μία εβδομάδα. Οι παίκτες θα χρησιμοποιήσουν τις λίστες της
league και τα αρχικά τα ζευγάρια θα προκύψουν με κλήρωση. Κατόπιν
θα κρατηθεί winners / losers bracket system με τα παραπάνω tie
breakers.
6b. Με την ολοκλήρωση του τουρνουά της τελική φάσης, ολοκληρώνεται
και η league. Ανάλογα με την κατάταξη το παικτών θα ενημερωθεί και
το Ranking System της Page 5 (P5.R.S.).
Κανόνες κατά τη διάρκεια μιας παρτίδας
1a. No take backs. Κανένα μα κανένα take back δεν είναι αποδεκτό. Στην
τυχόν περίπτωση που κάποιος επιτρέψει ένα take back ΜΗΝ περιμένει
κάτι αντίστοιχο από τον αντίπαλο του. Ακόμη και αν σας επιτραπεί take
back ΔΕΝ είστε υποχρεωμένοι να δώσετε και εσείς ένα. Σε καμία
περίπτωση η διοργάνωση δεν πρόκειται να υποστηρίξει συμμετέχοντα
που έδωσε δυνατότητα take back σε αντίπαλο. Κάθε «διαιτητική»
απόφαση που ενδεχομένως να χρειαστεί να παρθεί θα είναι ΠΑΝΤΑ εις
βάρος του παίκτη που επέτρεψε take back.
1b. Proxy bases. Κάθε συμμετέχοντας είναι αναγκασμένος να φέρει μαζί του
μία βάση με μέγεθος αντίστοιχο αυτών που απαρτίζουν τη λίστα του.
Π.χ. σε μια λίστα που έχει light/medium infantry, heavy και battle engine
πρέπει να φέρει μαζί του βάσεις 30mm, 40mm, 50mm και 120mm.
Αυτό συμβαίνει για να μπορούν να τοποθετηθούν σε περίπτωση
δυσκολία του μοντέλου στην τελική θέση μια κίνησης χωρίς να
μετακινηθεί το αρχικό μοντέλο και χαλάσει η αρχική του θέση. Αυτό
διευκολύνει την περίπτωση διαφωνίας συμμετεχόντων αφού η αρχική
θέση θα είναι πάντα διαθέσιμη.
Στην περίπτωση που δεν τηρηθεί το παραπάνω, η διοργάνωση θα
αποφασίζει ΠΑΝΤΑ ενάντια στον συμμετέχοντα που δεν τήρησε τον
κανόνα ασχέτως με τις θέσεις των βάσεων στο παιχνίδι.
1c. Charges. Όταν κάνετε declare ένα charge είστε υποχρεωμένοι να δώσετε
ελάχιστο χρόνο στον αντίπαλο σας να διαφωνήσει τόσο με την τελική
θέση όσο και με τη διαδρομή. Κοινώς ένα μοντέλο μπορεί να μην φτάνει
εκεί που θέλετε αλλά και να μην μπορεί να περάσει. ΑΝ το μοντέλο που
κάνει charge κουνηθεί ΠΡΙΝ ο αντίπαλος προλάβει να φέρει διαφορετική
άποψη για τα παραπάνω τότε ο παίκτης που δέχτηκε το charge έχει
δικαίωμα να τοποθετήσει το πρόωρα κουνημένο μοντέλο σε ΟΠΟΙΑ
θέση θέλει ΚΑΙ με ΟΠΟΙΟ facing θέλει.
Κοινώς ΜΗΝ κουνάτε τα μοντέλα πριν να είναι σίγουρη η διαδρομή και
η τελική θέση, αλλιώς χρησιμοποιείται proxy bases για τις δύσκολες
περιπτώσεις.
1d. Line of Sight checking. Πριν από οποιοδήποτε charge ή shooting ή
casting πρέπει να είναι βέβαιο πώς το LoS είναι καθαρό έστω και σε μια
γραμμή της βάσης του ενός μοντέλου από το άλλο. Αν κάποιο μοντέλο
τοποθετηθεί σε θέση που δεν βλέπει τον αντίπαλο που επιθυμεί να
πετύχει με ranged attack τότε ΔΕΝ μπορεί να κινηθεί πίσω ή σε άλλη
θέση που να έχει καλύτερη γωνία.
Ξανά χρησιμοποιείστε proxy bases για καταστάσεις που δεν είστε
σίγουροι πώς ισχύουν.
1e. Αρχική και τελική θέση μοντέλου. Από τη στιγμή που ένα μοντελό
φτάσει στην τελική του θέση ΔΕΝ μπορεί να κινηθεί ξανά.
Δικαιολογίες του στυλ «είχα και 2” παραπάνω κίνηση ούτως η άλλως»
ΔΕΝ είναι αποδεκτές.
Το ΜΟΝΟ μοντέλο που μπορεί να αλλάξει θέση ακόμη και μετά την
τοποθέτησή του είναι ο OFFICER από το unit attachment κάποιου unit
και αν αυτός έχει βγει από το παιχνίδι τότε ο LEADER του unit. Αυτό
γίνετε μόνο για να σιγουρευτεί ένας παίκτης πώς όλο το unit είναι μέσα
στο command range.
Το παιχνίδι παίζετε στη μισή ίντσα. Ας κρατήσουμε τους κανόνες στο 100% για να μην υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία. Λάθη γίνονται και παρτίδες χάνονται από αυτά. Το σημαντικό είναι να μαθαίνουμε λίγο περισσότερο κάθε φορά.
Καλή επιτυχία και...
… Play like you‘ve got a pair.