Όροι Συμμετοχής
1a. Ποσό συμμετοχής 15 ευρώ το οποίο θα δοθεί σε δωροεπιταγές ως εξής:
1ος νικητής 50% του ποσού που θα συγκεντρωθεί.
2ος νικητής 30% του ποσού που θα συγκεντρωθεί.
3ος παίκτης 20% του ποσού που θα συγκεντρωθεί με κλήρωση (εξαιρούνται ο 1ος και ο 2ος της League) εφόσον ο παίκτης έχει συμμετάσχει κανονικά σε όλα τα παιχνίδια της League ανεξαρτήτως αν πέρασε στον τελικό γύρο ή όχι.
1b. Σε περίπτωση αποχώρησης συμμετέχοντα από τη League το ποσό αυτό
ΔΕΝ θα επιστραφεί και θα συνυπολογιστεί κανονικά στο συνολικό
ποσό των βραβείων.
2a. Αριθμός συμμετεχόντων : Ανοικτός.
3a. Format:Steamroller. 2 x 50 pts lists Character Restriction.. Τα objectives πλέον είναι κομμάτι του List building και είναι υποχρεωμένος ο παίκτης να τα έχει δηλωμένα στην λίστα του σαν να είναι κομμάτι του στρατού του. Οι λίστες θα είναι σε χαρτί SR 2015 στην οποία θα δηλώνονται όλα .
3b. NO proxy. Αν το μοντέλο δεν υπάρχει, καθώς και η κάρτα που το
συνοδεύει, η λίστα θα παίζει χωρίς το μοντέλο/μοντέλα που λείπουν
ακόμη και αν η λίστα αναγκαστικά θα παίξει με λιγότερους πόντους.
Σε περίπτωση που η λίστα βγαίνει παραπάνω από 2 πόντους λιγότερους από τους 50 τότε είτε γίνεται χρήση της 2ης λίστας, είτε ο παίκτης χάνει την παρτίδα με scenario 5-0.
3c. Τα απαιτούμενα templates για τις λίστες (όπως sprays, aoes, cloud
effects κτλ) πρέπει να παρέχονται από τον αντίστοιχο παίκτη. Τα custom
templates ΠΡΕΠΕΙ να είναι 1 προς 1 με την αντιστοιχία τους στο
παιχνίδι αλλιώς ΔΕΝ μπορούν να χρησιμοποιηθούν.
3d. Deathclock: 60 λεπτά για τον κάθε παίκτη, συνυπολογίζοντας και το
deployment.
3e. Οι λίστες της league θα πρέπει να σταλούν στο
forau@hotmail.co.ukμέχρι την Κυριακή 27 Σεπτέμβρη 2015 (12 το βράδυ της Κυριακής τελειώνει το
deadline) αλλιώς ο παίκτης θα ξεκινάει στους ομίλους με -2 πόντους απευθείας.
Για την καταγραφή της λίστας ΠΡΕΠΕΙ να χρησιμοποιηθεί format Forward Kommander ή Warroom. Οποιοδήποτε άλλο format ΔΕΝ θα λαμβάνεται υπόψιν.
Τρόπος διεξαγωγής
1a. Οι συμμετέχοντες θα χωριστούν σε ομίλους των 4 ατόμων.
Θα υπάρξουν οι όμιλοι της Αθήνας (North Division) και οι όμιλοι της Πάτρας (South Division).
1b. Κάθε όμιλος θα απαρτίζεται από 4 άτομα. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πληρότητα δεν θα σχηματίζεται ο όμιλος. Θέλουμε να παίξουν όσο περισσότερα άτομα γίνετε αλλά μετά από 3 leagues, η εμπειρία μας μας λέει πώς οι κανόνες πρέπει να τηρούνται στο 100% για να υπάρχουν όσο το δυνατόν λιγότερες ενστάσεις.
1c. Οι όμιλοι τόσο σε Αθήνα όσο και Πάτρα θα πραγματοποιηθούν με κλήρωση την οποία θα πραγματοποιήσουν οι κύριοι Μπανάβος Γιώργος και Παναγιωτόπουλος Κωνσταντίνος, live σε μέρος που θα οριστεί από τους ίδιους. Η παρουσία των συμμετεχόντων στην κλήρωση ενδείκνυται αλλά δεν είναι υποχρεωτική.
2a. Κάθε παίκτης θα αντιμετωπίσει τους υπόλοιπους του ομίλου 2 φορές.
Μία εντός έδρας και μία εκτός. Σε περίπτωση που και οι 2 παίκτες έχουν την ίδια έδρα απλά θα πραγματοποιηθούν και οι 2 παρτίδες στο ίδιο μέρος.
2b. Ο κάθε παίκτης είναι υποχρεωμένος να δηλώσει μία έδρα στην οποία θα
δώσει όλα τις εντός έδρας παρτίδες. Για να δηλωθεί μία έδρα πρέπει να
αφενός κατάστημα εμπορίας wargames, σύλλογος / λέσχη wargaming ή
κατάστημα τύπου καφέ που να υποστηρίζει το wargaming.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΔΕΝ θα διεξαχθεί κανένα παιχνίδι σε σπίτι ή σε
προσωπικό χώρο παίκτη. Παρτίδα που τελείωσε σε αντίστοιχο χώρο
θεωρείται άκυρη και οι 2 παίκτες λαμβάνουν 0 (μηδέν) βαθμούς και
χάνουν την παρτίδα 0-5 scenario.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τον τελευταίο λόγο για την καταχώρηση μιας έδρας έχει η
διοργάνωση. Αν για κάποιο λόγο ένα συγκεκριμένο μέρος
προβληματίζει την ομαλή διαξαγωγή της league τότε θα διαγράφεται
αυτομάτως και θα ζητείται από τον αντίστοιχο παίκτη να αλλάξει την
έδρα του.
3a. Κάθε εβδομάδα θα πραγματοποιείται μία αγωνιστική. Κοινώς θα
υπάρχει παρτίδα ΜΟΝΟ μία φορά την εβδομάδα με συγκεκριμένο
σενάριο και συγκεκριμένο αντίπαλο.
3b. Οι παρτίδες θα πραγματοποιούνται Σαββάτο ή Κυριακή. Σε
περίπτωση που οι 2 παίκτες συμφωνήσουν να παίξουν την παρτίδα
μεσοβδόμαδα τότε αυτό θα γίνεται αποδεκτό κατόπιν συνεννόησης με
την διοργάνωση ΚΑΙ των 2 συμμετεχόντων.
3c. Σε περίπτωση που παρέλθει μια βδομάδα και δεν πραγματοποιηθεί
κάποια παρτίδα τότε ο παίκτης που δεν μπόρεσε να παραβρεθεί το
Σάββατο ή την Κυριακή λαμβάνει αυτομάτως 0 (μηδέν) βαθμούς και
χάνει την παρτίδα 0-5 scenario. Αντίστοιχα ο αντίπαλος λαμβάνει 1
βαθμό και κερδίζει με 5-0 scenario. ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν είναι
υποχρεωμένος να παίξει παρτίδα μεσοβδόμαδα. Οι παρτίδες είναι όλες
προγραμματισμένες για Σάββατο ή Κυριακή. Σε κάθε περίπτωση
αναβολής παρτίδας πρέπει να ενημερώνεται η διοργάνωση την Δευτέρα
της επόμενης εβδομάδας. Αν μια παρτίδα ΔΕΝ πραγματοποιηθεί εξαιτίας
υποχρεώσεων ΚΑΙ των δύο συμμετεχόντων τότε ΚΑΙ οι δύο
συμμετέχοντες χάνουν την παρτίδα με 0-5 scenario και λαμβάνουν 0
πόντους.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Υπάρχει μόνο ένα Σαββατοκύριακο για να
πραγματοποιηθεί η κάθε παρτίδα. Δεν είμαστε διατεθειμένοι να
τραβήξουμε τη League παραπάνω από δύο με τρεις μήνες (ανάλογα με τις
γιορτές που μπορεί να συμπέσουν)
4a. Ο νικητής μια παρτίδας λαμβάνει 1 βαθμό ενώ καταγράφονται τα
scenario points καθώς και ο τρόπος νίκης (scenario, caster kill, timed
out).
4b. O ηττημένος μιας παρτίδας λαμβάνει 0 βαθμούς ενώ καταγράφονται τα
scenario points καθώς και ο τρόπος ήττας (scenario, caster kill, timed
out).
4c. Με το πέρας των 6 αγωνιστικών θα καταμετρούνται τα συνολικά
αποτελέσματα σε βαθμούς. Σε περίπτωση ισοβαθμίας τα tie breakers
έχουν ώς εξής:
i. Scenario Points Difference
ii. Scenario Points Scored
iii. Caster kills
iv. Επιπλέον παρτίδα μεταξύ των ισοβαθμούντων για την τελική κατάταξη.
4d. Το Timed Out πλέον θεωρείται caster kill και οι 2 παίκτες διατηρούν
όσους πόντους έχουν κερδίσει μέχρι τη στιγμή που λήγει ο χρόνος.
5a. Με το τέλος των 6 αγωνιστικών και των ενδεχόμενων επιπλέον
παρτίδων, οι 2 πρώτοι του κάθε ομίλου θα προκρίνονται στην τελική
φάση. Η τελική φάση θα πραγματοποιηθεί φέτος στην πόλη της Αθήνας σε ένα
τουρνουά 4 γύρων με όλα τα πρότυπα του steam roller 2015 όπου και
θα βγαίνει ο τελικός νικητής.
NOTE: Σε περίπτωση που κάποιος από τους συμμετέχοντες στην τελική φάση δεν μπορεί να παραβρεθεί στη συγκεκριμένη ημερομηνία, τη θέση του θα πάρει ο αμέσως επόμενος στον ίδιο όμιλο. Στη περίπτωση που και ο τρίτος του ομίλου δεν μπορεί να συμμετέχει τότε αυτομάτως η τελική φάση συμπληρώνεται με τον καλύτερο τρίτο από του ομίλους την αντίστοιχης division.
5b. Οι παίκτες που θα πάρουν το εισητήριο για την τελική φάση θα έχουν
δικαίωμα συμμετοχής στην επόμενη league μια εβδομάδα πρίν ανοίξουν
επίσημα οι συμμετοχές και θα μπουν στην κορυφή των ομίλων πριν από την κλήρωση ως «ισχυροί».
6a. Το τουρνουά της τελικής φάσης θα διεξαχθεί μετά από παύση της league
για μία εβδομάδα. Οι παίκτες θα χρησιμοποιήσουν τις λίστες της
league και τα αρχικά τα ζευγάρια θα προκύψουν με κλήρωση. Κατόπιν
θα κρατηθεί winners / losers bracket system με τα εξής tie breakers:
i. Strength of Schedule (SoS)
ii. Scenario Points Difference (SPD)
iii. Scenario Points Scored (SPC)
iv. Caster kills (CKs)
6b. Με την ολοκλήρωση του τουρνουά της τελική φάσης, ολοκληρώνεται
και η league.
Κανόνες κατά τη διάρκεια μιας παρτίδας
1a. No take backs. Κανένα μα κανένα take back δεν είναι αποδεκτό. Στην
τυχόν περίπτωση που κάποιος επιτρέψει ένα take back ΜΗΝ περιμένει
κάτι αντίστοιχο από τον αντίπαλο του. Ακόμη και αν σας επιτραπεί take
back ΔΕΝ είστε υποχρεωμένοι να δώσετε και εσείς ένα. Σε καμία
περίπτωση η διοργάνωση δεν πρόκειται να υποστηρίξει συμμετέχοντα
που έδωσε δυνατότητα take back σε αντίπαλο. Κάθε «διαιτητική»
απόφαση που ενδεχομένως να χρειαστεί να παρθεί θα είναι ΠΑΝΤΑ εις
βάρος του παίκτη που επέτρεψε take back.
1b. Proxy bases. Κάθε συμμετέχοντας είναι αναγκασμένος να φέρει μαζί του
μία βάση με μέγεθος αντίστοιχο αυτών που απαρτίζουν τη λίστα του.
Π.χ. σε μια λίστα που έχει light/medium infantry, heavy και battle engine
πρέπει να φέρει μαζί του βάσεις 30mm, 40mm, 50mm και 120mm.
Αυτό συμβαίνει για να μπορούν να τοποθετηθούν σε περίπτωση
δυσκολία του μοντέλου στην τελική θέση μια κίνησης χωρίς να
μετακινηθεί το αρχικό μοντέλο και χαλάσει η αρχική του θέση. Αυτό
διευκολύνει την περίπτωση διαφωνίας συμμετεχόντων αφού η αρχική
θέση θα είναι πάντα διαθέσιμη.
Στην περίπτωση που δεν τηρηθεί το παραπάνω, η διοργάνωση θα
αποφασίζει ΠΑΝΤΑ ενάντια στον συμμετέχοντα που δεν τήρησε τον
κανόνα ασχέτως με τις θέσεις των βάσεων στο παιχνίδι.
1c. Charges. Όταν κάνετε declare ένα charge είστε υποχρεωμένοι να δώσετε
ελάχιστο χρόνο στον αντίπαλο σας να διαφωνήσει τόσο με την τελική
θέση όσο και με τη διαδρομή. Κοινώς ένα μοντέλο μπορεί να μην φτάνει
εκεί που θέλετε αλλά και να μην μπορεί να περάσει. ΑΝ το μοντέλο που
κάνει charge κουνηθεί ΠΡΙΝ ο αντίπαλος προλάβει να φέρει διαφορετική
άποψη για τα παραπάνω τότε ο παίκτης που δέχτηκε το charge έχει
δικαίωμα να τοποθετήσει το πρόωρα κουνημένο μοντέλο σε ΟΠΟΙΑ
θέση θέλει ΚΑΙ με ΟΠΟΙΟ facing θέλει.
Κοινώς ΜΗΝ κουνάτε τα μοντέλα πριν να είναι σίγουρη η διαδρομή και
η τελική θέση, αλλιώς χρησιμοποιείται proxy bases για τις δύσκολες
περιπτώσεις.
1d. Line of Sight checking. Πριν από οποιοδήποτε charge ή shooting ή
casting πρέπει να είναι βέβαιο πώς το LoS είναι καθαρό έστω και σε μια
γραμμή της βάσης του ενός μοντέλου από το άλλο. Αν κάποιο μοντέλο
τοποθετηθεί σε θέση που δεν βλέπει τον αντίπαλο που επιθυμεί να
πετύχει με ranged attack τότε ΔΕΝ μπορεί να κινηθεί πίσω ή σε άλλη
θέση που να έχει καλύτερη γωνία.
Ξανά χρησιμοποιείστε proxy bases για καταστάσεις που δεν είστε
σίγουροι πώς ισχύουν.
1e. Αρχική και τελική θέση μοντέλου. Από τη στιγμή που ένα μοντελό
φτάσει στην τελική του θέση ΔΕΝ μπορεί να κινηθεί ξανά.
Δικαιολογίες του στυλ «είχα και 2” παραπάνω κίνηση ούτως η άλλως»
ΔΕΝ είναι αποδεκτές.
Το ΜΟΝΟ μοντέλο που μπορεί να αλλάξει θέση ακόμη και μετά την
τοποθέτησή του είναι ο OFFICER από το unit attachment κάποιου unit
και αν αυτός έχει βγει από το παιχνίδι τότε ο LEADER του unit. Αυτό
γίνετε μόνο για να σιγουρευτεί ένας παίκτης πώς όλο το unit είναι μέσα
στο command range.
Το παιχνίδι παίζετε στη μισή ίντσα. Ας κρατήσουμε τους κανόνες στο 100% για να μην υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία. Λάθη γίνονται και παρτίδες χάνονται από αυτά. Το σημαντικό είναι να μαθαίνουμε λίγο περισσότερο κάθε φορά.
Καλή επιτυχία και...
… Play like you‘ve got a pair.