Greek Wargaming Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

The Forum of Greek Wargamers

ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! 08abe9eb-c1f8-4f8a-abdf-72add18a9837_zps28329c39
Πρόσφατα Θέματα
» WTB wargaming and rpg terrain
With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeαπό shadowblade94 Κυρ 01 Οκτ 2023, 17:37

» WTS Big Tau Army 400€
With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeαπό doomsday Κυρ 09 Απρ 2023, 20:50

» Πωλούνται Adeptas sororitas
With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeαπό Manolorza Παρ 07 Απρ 2023, 12:31

» Πωλουνται Grey Knights
With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeαπό powerslave Κυρ 02 Απρ 2023, 19:08

» WTS High elf army
With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeαπό Eyzonas Κυρ 25 Ιουλ 2021, 23:08

Blog Feeds
Σεπτέμβριος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!

Πήγαινε κάτω 
2 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Επισκέπτ
Επισκέπτης

With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΔευ 19 Ιουλ 2010, 14:28

Empire army list 8th, fought 7 lost 2 (scenarios), won 4 (pitched battles), 1 draw (pitched)

Core
---------------
10 H.Gunners, Hoch;and L.Rifle 103
10 H.Gunners, Hochland L.Rifle 103
10 H.Gunners, Hochland L.Rifle/Musician 108
6 Knights, Standard of Valour 184

Special
--------------
Cannon 100
Cannon 100
Mortar 75
Mortar 75
Mortar 75
5 Pistoliers 90
5 Pistoliers 90
5 Outriders 105

Rare
-------------
Steam Tank 300

Characters
--------------
Engineer 65
Engineer 65
Wizard Fire, Scroll 90
Wizard Fire 65
Capatain BSB, Full plate, B.Steed 99
Priest, h.armour, b.steed 108

Total: 2000 pts

ακούω γνώμες!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΔευ 19 Ιουλ 2010, 14:30

εναλλακτικά φεύγει ο παππάς και μπαίνει απλός κάπτεν και αλλάζει το σκρολ με σιλ οφ ντιστράκτιον!
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

Αριθμός μηνυμάτων : 15580
Τόπος : "The God of War hates those who hesitate."
Registration date : 27/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΔευ 19 Ιουλ 2010, 14:34

Δειχνη δυνατη !
Πολλα units και μου αρεσει αυτο ,
Τα μορταρς οσο ,ραντομ, και αν ειναι το σκατερ θα κανουνε ζημια ,παρα το οτι σωζει ο αλλος στο ΑΣ, τα κανονια κλασικη δυναμη
Ιπποτες καλυπτουνε τρυπες στην γραμμη αμυνας
Steam Tank ασταματητο
γενικα πολυ καλη λιστα
Ακομα εχεις την δυνατοτητα να βαλεις 2 σκρολ , 1 απλο 1 ντεστραξιον, και ετσι εχεις καλες % ακομα και vs VC αν ξεχασει το 0 , αλλιως τα VC ειναι ασταματητα με τις 30δες+ γκουλς !
Το πραγματικα ομως,μοναδικο μειων ειναι το low LD στις γραμμες σου.
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΔευ 19 Ιουλ 2010, 14:40

μήτσο δυστυχώς δεν μπορείς και τα 2 γμτο, λέει το βιβλίο dispell scrolls or similar working items γμτο. καλά φίλε τα μορταρ με μηχανικούς αστα να πάνε ούλτρα ιμπα για 75 ποντάκια! τα φαστ καβ κάνουν δουλειά με το vanguard απομακρύνουν σκάουτς από μηχανές και οι πιστολιέροι move and fire κάνουν δουλίτσα! έχει θέμα με το 4 σενάριο (έχω χαμηλά φόρτιτουντ). με το γουοτστάουερ λογικά δεν έχει είχα ξεχάσει πως κανόνι -->building-->d6 s10 hits-->έκαστο d6 wounds! και πως cavalry -->charge se building ελεοσα
με τα βαμπίρια δεν έχω παίξει, όντως δύσκολα θεωρώ όμως ότι με το ελεύθερο shooting (όχι πχ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πρώτα τα machines) στοχεύεις τα πάντα όλα σε ένα πεζικό ώστε το βαμπίρι να μην έχει "κοίτα έξω κύριε" και ...κανονιά. αλλιώς όντως δεν κρατάει

Έχει επεξεργασθεί από τον/την Flames στις Δευ 19 Ιουλ 2010, 14:46, 1 φορά
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΔευ 19 Ιουλ 2010, 14:44

α και 6 ιππότες με bsb/priest με ρι-ρολ δεν είναι και αμελητέοι!
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

Αριθμός μηνυμάτων : 13942
Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο
Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames
Registration date : 15/09/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΔευ 19 Ιουλ 2010, 14:50

ιμο

1 Mortar λιγοτερο.
Εξω ο Παπας.

Μεσα
Pigeon Bombs στους Engineers
και ενας
General της Empire on foot με οσα περισσευουν απο ποντους.
Υπερχρησιμο αντικειμενο ειναι το Rod of Power.
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΔευ 19 Ιουλ 2010, 15:01

pigeon bombs τι να κανεισ ρε μαν? στο 5+ και αν ΔΕΝ κάνεις το ρι-ρολ νομιζω, το ραβδι ναι συμφωνώ αλλά προτιμώ ένα μορταράκι ακόμα χε χε
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΔευ 19 Ιουλ 2010, 15:05

2 μπλαστρες στο 5+
με ST4.
Δεν ειναι κακο. Wink

Kαι το ld 9 ειναι καλο.Απο τον General.
Συν του οτι δινει μπανερακι μαγικο σε πεζικα Wink
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΔευ 19 Ιουλ 2010, 15:11

εχεις 498 pts core

ακυρη η λιστα lol!
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΔευ 19 Ιουλ 2010, 15:16

Σωστη ειναι.
Οι gunners κανουν 105 με το Χοκελανδιο.
Και 110 με το μουσικο.
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΔευ 19 Ιουλ 2010, 15:17

αρα ειναι παραπανω απο 2000 ποντους

ξαναΛΟΛ ?
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΔευ 19 Ιουλ 2010, 15:26

Στην ΠΥΡΑ ο Flames!!!!!!
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΔευ 19 Ιουλ 2010, 15:28

bg;alte to moysik;o re papares
xaxaxax
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΔευ 19 Ιουλ 2010, 15:30

a ok
vgazw full plate apo bsb-->heavy kai telos
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΔευ 19 Ιουλ 2010, 15:33

αλλο ενα λαθος στα ποντακια και θα τον κατεβασεις το φουκαρα με μπικινι!
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΔευ 19 Ιουλ 2010, 15:36

αυτά τραβας αμα φτιάχνεις λίστες με pdf, το 5 μοιάζει 3
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΔευ 19 Ιουλ 2010, 15:37

μη μου πεις πως εισαι ο μονος Ελλην Γουορχάμερερ χωρις σπασμενο Army Builder 2.2?

εχει βγει το ΑΒ2.2 Warhammer 8th Data file, καπου το εχει ποσταρει ο Ασαρνιλ
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!   With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme! I_icon_minitimeΤρι 20 Ιουλ 2010, 10:27

για στειλτε κανα λινκ ρε σεισ ακόμα χαρτάκι/κουμπιουτεράκι παίζω παλιά σχολή κ ετσι

With gunpowder and flame! For Hochland! Empire supreme!
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Dogs of Hochland, empire 2400
» Supreme Hierarch Garrick Voyle
» Empire steam tank and chaos dragon vs empire pegasus...
» Hochland Thunderfire version 2

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Warhammer Fantasy :: Army lists, FAQ and Tactics-
Μετάβαση σε: