Νοέμβριος 2024 | Δευ | Τρι | Τετ | Πεμ | Παρ | Σαβ | Κυρ |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | Ημερολόγιο |
|
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners. |
|
| city terrain wip | |
|
+15admin Altair Geryon Just_a_Justicar Tzortz BiG GoBBo ritter lance-a-lot Vabap Bap Bap o_mistis Yria Johneleos Trollzor Malus mandragora 19 απαντήσεις | |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: city terrain wip Τρι 24 Αυγ 2010, 13:56 | |
| Μου ζητηθηκε να κατασκευασω μια φουτουριστικη,βομβαρδισμενη πολη για 40k terrain, city-fight, καθως και Necromunda. Στην αρχη το πηγαινα για μια στατικη πολη, μιας και ενα στατικο τερεν μπορει να ειναι πολυ πιο ομορφο απο ενα μη στατικο (π.χ. το να περνας καλωδια απο κτιριο σε κτιριο κλπ). Παιζωντας ομως στο υπεροχο στατικο τερεν πολης στο SH διαπιστωσαμε πως χανει σε playability κατι τετοιο. Επισης γινεται βαρετο υστερα απο λιγες μαχες, γιατι ειναι ολο το ιδιο και το ιδιο οσον αφορα το χαρτη της πολης(εαν δηλαδη παιξεις 3-4 μαχες μαθαινεις απ'εξω τις αποστασεις, τα σημεια που δινουν καλο cover κλπ, και το παιχνιδι γινεται ανουσιο). Ετσι, ψαχνουμε για λυση σε μη στατικο τερεν. Αυτο που προτεινα ειναι: Βαφω ολο το τραπεζι στο χρωμα της ασφαλτου. Υστερα φτιαχνω τα κτιρια(η οτι αλλο) με τροπο τετοιο ωστε να εχουν γυρω γυρω, υπερυψωμενο απο το δρομο πεζοδρομιο. Με αυτον τον τροπο, ο χαρτης της πολης θα μπορει να μεταβαλλεται διαρκως απο μαχη σε μαχη, απλα μετακινοντας τα κτιρια, τα οποια ομως θα μπορουν να συνεχισουν να δημιουργουν δρομους αναμεσα τους. Η γνωμη σας ειναι σημαντικη σε ολο αυτο. (Για να μην φτιαξω ολο το project απλα για να ανακαλυψω πως ειναι μια σκετη μπουρδα). Επισης εαν εχετε καποιες ιδεες για κτιρια και αλλες λεπτομεριες (οπως οι λαμπες του δρομου) θα βοηθησετε πολυ. Ευχαριστω εκ των προταιρων.Στη συνεχεια του τοπικ αυτου, θα βαζω τις φωτογραφιες απο οτι ετοιμαζω για αυτο το project. |
| | | mandragora Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 2546 Registration date : 11/03/2010
| Θέμα: Απ: city terrain wip Τρι 24 Αυγ 2010, 14:13 | |
| Λοιπόν αυτό που θα ήθελα να δω σε ένα terrain πόλης, θα ήταν ερείπια στη μέση των δρόμων κλπ! Θα ήταν ωραίο να μπορέσεις να τα φτιάξεις σε κομμάτια έτσι ώστε να μπορούν να εξυπηρετούν και το concept του "σήμερα έτσι αύριο αλλιώς" | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: city terrain wip Τρι 24 Αυγ 2010, 14:22 | |
| μανικι αυτο ρε γμτ. Ειναι απο τα πραγματα που χαιρεσαι σε ενα στατικ τερραιν ρε συ Mandragoras, τα ερειπια στη μεση του δρομου. Ομως το παλευω να τα κανω σε πολυ λεπτο χαρτονακι για βαση, κι ολα μαζι βαμμενα στα χρωματα του δρομου για να δενει. Το προβλημα ειναι οτι θα εξεχουν αντι να κανουν γουβα (σε περιπτωση κρατηρα). |
| | | mandragora Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 2546 Registration date : 11/03/2010
| Θέμα: Απ: city terrain wip Τρι 24 Αυγ 2010, 14:24 | |
| Κάνε το τραπέζι σε 6 κομμάτια από χοντρό αφρολεξ, και σε μερικά από αυτά, άνοιξε τρύπες στις οποίες θα μπορείς να βάλεις είτε τους κρατήρες είτε κομμάτι terrain μπάλωμα είτε ό,τι άλλο θες! | |
| | | Malus Warrior
Αριθμός μηνυμάτων : 82 Ηλικία : 40 Τόπος : Nikaia Currently Playing : My instrument Registration date : 03/05/2010
| Θέμα: Απ: city terrain wip Τρι 24 Αυγ 2010, 14:32 | |
| Δεν ξερω αν ξερεις αυτο το σαιτ αλλα αν οχι ριξε μια ματια ισως σου δωσει αρκετες ιδεες http://www.terragenesis.co.uk/Επισης εχει και πολλα tutorial.καλο χτισιμο! | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: city terrain wip Τρι 24 Αυγ 2010, 14:46 | |
| - mandragora έγραψε:
- Κάνε το τραπέζι σε 6 κομμάτια από χοντρό αφρολεξ, και σε μερικά από αυτά, άνοιξε τρύπες στις οποίες θα μπορείς να βάλεις είτε τους κρατήρες είτε κομμάτι terrain μπάλωμα είτε ό,τι άλλο θες!
ρε μλκ, τοτε ξαναγυρναμε στο στατικ. Τα 6 κομματια οπως και να τα γυρισεις, μια μακακια κανουν οσον αφορα στο playability. Παντως πιστευω οτι κατι θα καταφερω οσον αφορα στα χαλασματα στο δρομο. Επισης θα φτιαξω και χαρακωματα που θα τα βαζουμε οπου θελουμε (αν και μπορει να τσουζει απο το τσιγκελωμα σε καποιες περιπτωσεις..) @Malus: Σε ευχαριστω για τον κοπο σου. Το σαιτ που αναφερεις ειναι το πρωτο καλο σαιτ που ειχα βρει οταν ξεκινησα τα τερραιν. Εχει οντως πολυ ομορφα πραγματακια για αρχη! |
| | | mandragora Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 2546 Registration date : 11/03/2010
| Θέμα: Απ: city terrain wip Τρι 24 Αυγ 2010, 14:48 | |
| Ρε τα κομμάτια δε θα έχουν πάνω τίποτα το στατικό! Θέσεις για "κούμπωμα" θα έχουν! | |
| | | Trollzor Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4424 Ηλικία : 41 Τόπος : Ζμπέοςμ. Currently Playing : Με τα νεύρα των ζώων Registration date : 28/09/2009
| Θέμα: Απ: city terrain wip Τρι 24 Αυγ 2010, 15:24 | |
| Η άποψή μου είναι να υπολογίσεις & να χτίσεις τα κομμάτια σου σε ίντσες πολλαπλάσια του "6" ή του "8". Και τα δύο είναι ταυτόχρονοι διαιρέτες του 48 & 72. Αφήνοντας από την άκρη 3-4-6-8 ίντσες κενό (προτείνω 4-6, φυσικά διαρέτη του γενικού διαρέτη που επιλέγεις) χωρίζεις το υπόλοιπο σε "τετράγωνα" και χτίζεις. Θα κάνεις κομμάτι (π.χ. διαιρέτης 6) 12χ6, 18χ12, 6χ6, κ.ο.κ. Όπου δεν βάλεις κτήριο γίνεται αυτόματα δρόμος. Για να σου βγαίνει καλύτερα ο τετραγωνισμός ή για να συμπληρώνεις σε μικρότερα κομμάτια δρόμου, λιγότερα καθαρά κτήρια, κάνεις εφεδρικά κομμάτια 6χ6 rubble.
Καλή δουλειά.
edit: η όποια αναφορά σε "κομμάτι" συμπεριλαμβάνει την εξωτερική διάσταση βάσης του κτίσματος, όχι την διάσταση του κτίσματος. Το κτίσμα μπορεί να έχει οποιαδήποτε διάσταση και μορφή, αρκεί να χωράει στην βάση. | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: city terrain wip Τρι 24 Αυγ 2010, 15:38 | |
| - Chronomancer έγραψε:
- Η άποψή μου είναι να υπολογίσεις & να χτίσεις τα κομμάτια σου σε ίντσες πολλαπλάσια του "6" ή του "8". Και τα δύο είναι ταυτόχρονοι διαιρέτες του 48 & 72. Αφήνοντας από την άκρη 3-4-6-8 ίντσες κενό (προτείνω 4-6, φυσικά διαρέτη του γενικού διαρέτη που επιλέγεις) χωρίζεις το υπόλοιπο σε "τετράγωνα" και χτίζεις.
Θα κάνεις κομμάτι (π.χ. διαιρέτης 6) 12χ6, 18χ12, 6χ6, κ.ο.κ. Όπου δεν βάλεις κτήριο γίνεται αυτόματα δρόμος. Για να σου βγαίνει καλύτερα ο τετραγωνισμός ή για να συμπληρώνεις σε μικρότερα κομμάτια δρόμου, λιγότερα καθαρά κτήρια, κάνεις εφεδρικά κομμάτια 6χ6 rubble.
Καλή δουλειά.
edit: η όποια αναφορά σε "κομμάτι" συμπεριλαμβάνει την εξωτερική διάσταση βάσης του κτίσματος, όχι την διάσταση του κτίσματος. Το κτίσμα μπορεί να έχει οποιαδήποτε διάσταση και μορφή, αρκεί να χωράει στην βάση. lol ρε μλκ.. Εξισωση μου εβαλες.. Περα απο την πλακα, καπως ετσι το εβλεπα.. Αν και οχι τοσο απολυτα τετραγωνισμενο. @Madragoras: Το να φταιξω θεσεις για κουμπωμα το κανει στατικ. Γιατι ναι μεν μπορει να ειναι αλλο κτιριο στην καθε θεση καθε φορα, ομως οι διαδρομες για πεζικα και μη παραμενουν οι ιδιες.. Θα κανω ενα τεστ ομως οπως και να εχει.. |
| | | Trollzor Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4424 Ηλικία : 41 Τόπος : Ζμπέοςμ. Currently Playing : Με τα νεύρα των ζώων Registration date : 28/09/2009
| Θέμα: Απ: city terrain wip Τρι 24 Αυγ 2010, 19:27 | |
| Νο worries mate.
Που να προσπαθήσεις να φτιάξεις 6χ6 gameboard, μόνο trenches.
Πάντως, καθόλου τετραγωνισμένο το θέμα. Μόνο οι βάσεις του θέματος. Κάνε στρογγυλές πλατείες, κάνε τρίγωνα κτήρια, κάνε πίνακα da vinci. Μόνο κάντα σε βάση σωστή. | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: city terrain wip Πεμ 26 Αυγ 2010, 19:26 | |
| |
| | | Trollzor Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4424 Ηλικία : 41 Τόπος : Ζμπέοςμ. Currently Playing : Με τα νεύρα των ζώων Registration date : 28/09/2009
| Θέμα: Απ: city terrain wip Πεμ 26 Αυγ 2010, 19:51 | |
| Χρηστική σημασία: Tanks. Θέλουν τουλάχιστον 6 inches κενό ανάμεσα στα κτήρια για "δρόμο" ή στήσιμο (raiders->8, και δε σου βάζω τιτάνες που λίγοι παίκτες παίζουμε). Πολλοί "ριψοκίνδυνοι" παίκτες, τα βάζουν και μέσα στο κτήριο. Φρόντισε να υπάρχουν αρκετοί δρόμοι & χώροι.
Διακοσμητική παρατήρηση: Βάλε Imperial Eagles & λοιπά διακοσμητικά στους τοίχους, κανά τραπέζι κλπ χαζομαρίτσες. Ίσως σε βοηθήσουν τα Imperial Eagle χάλκινα που δίνει η FW. Άχρηστα, αλλά θα ανεβάσουν τη δουλειά σου στο έπακρο.
edit: battle damage, bullets | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: city terrain wip Πεμ 26 Αυγ 2010, 22:46 | |
| - Chronomancer έγραψε:
- Χρηστική σημασία: Tanks. Θέλουν τουλάχιστον 6 inches κενό ανάμεσα στα κτήρια για "δρόμο" ή στήσιμο (raiders->8, και δε σου βάζω τιτάνες που λίγοι παίκτες παίζουμε). Πολλοί "ριψοκίνδυνοι" παίκτες, τα βάζουν και μέσα στο κτήριο. Φρόντισε να υπάρχουν αρκετοί δρόμοι & χώροι.
Διακοσμητική παρατήρηση: Βάλε Imperial Eagles & λοιπά διακοσμητικά στους τοίχους, κανά τραπέζι κλπ χαζομαρίτσες. Ίσως σε βοηθήσουν τα Imperial Eagle χάλκινα που δίνει η FW. Άχρηστα, αλλά θα ανεβάσουν τη δουλειά σου στο έπακρο.
edit: battle damage, bullets Το κενο που χρειαζεται για να χωρεσουν τα οχηματα ειναι υπολογισμενο. Απο κει και υστερα, τα διακοσμητικα θα μπουνε γενικα, αλλα οχι στα σπιτια που θα ειναι τοσο ρημαδι οσο το πρωτο που ανεβασα. Θεωρω οτι σε αυτα, απλα εχουν καει. Θα υπαρξουν ομως και σπιτια που θα ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση (περασε ξοφαλτσα) οποτε εκει θα υπαρχει επιπλωση. Τωρα για τα Imperial Eagles, δεν ξερω. Μαλλον μονο στο chappel θα υπαρχει. Θα φανει ομως.. Thnx για τα σχολια οπως και να χει! |
| | | mandragora Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 2546 Registration date : 11/03/2010
| Θέμα: Απ: city terrain wip Παρ 27 Αυγ 2010, 08:34 | |
| Αλλάξατε θέση στο τραπέζι; Δεν ήταν πιο δεξιά; Επίσης πού είναι το καμουτσίκι;
Σχετικά με τα κουμπώματα (και όχι τα κουμπιά), μπορείς να φτιάξεις παραπάνω από 6 κομμάτι με μερικά να είναι απλά και μερικά με κουμπώματα και να κάνεις τράμπες και γενικά όλη μέρα να φτιάχνεις terrain! | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: city terrain wip Παρ 27 Αυγ 2010, 08:52 | |
| - mandragora έγραψε:
- Αλλάξατε θέση στο τραπέζι; Δεν ήταν πιο δεξιά; Επίσης πού είναι το καμουτσίκι;
Σχετικά με τα κουμπώματα (και όχι τα κουμπιά), μπορείς να φτιάξεις παραπάνω από 6 κομμάτι με μερικά να είναι απλά και μερικά με κουμπώματα και να κάνεις τράμπες και γενικά όλη μέρα να φτιάχνεις terrain! λΟλ.. Αν και το κανεις να ακουγεται καπως, αυτο θα κανω. Ετσι κι αλλιως πρεπει να γεμισω το τραπεζι μιας και το 25% καλυψη δεν αρκει για cityfight rules.. Μας βλεπω για 60%-70%! |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: city terrain wip Δευ 30 Αυγ 2010, 17:52 | |
| |
| | | Johneleos Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 3546 Ηλικία : 30 Τόπος : sthn xwra twn mpaokiwn Currently Playing : dem gaimz Registration date : 11/05/2010
| Θέμα: Απ: city terrain wip Δευ 30 Αυγ 2010, 17:53 | |
| καλο | |
| | | Yria Knight
Αριθμός μηνυμάτων : 484 Registration date : 30/04/2009
| | | | mandragora Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 2546 Registration date : 11/03/2010
| Θέμα: Απ: city terrain wip Τρι 31 Αυγ 2010, 10:00 | |
| Δεν μπορείς να φανταστείς... | |
| | | o_mistis Warrior
Αριθμός μηνυμάτων : 79 Registration date : 26/02/2009
| Θέμα: Απ: city terrain wip Τετ 08 Σεπ 2010, 13:31 | |
| Πρόχειρο και χοντροκομμένο. Δεν έχει κανένα σχέδιο, και μοιάζει απλά να έχεις βάλει μερικές πλάκες όρθιες και μερικές μικρότερες κάτω στην τύχη. Στο πανδοχείο μας έδειξες πως μπορείς καλύτερα στον σχεδιασμό και το βάψιμο δεν έχει δει βελτίωση. Μιάς και έχει περάσει αρκετός χρόνος από την μέρα που το έβαλες, ελπίζω να το έχεις φτιάξει λίγο. | |
| | | Vabap Bap Bap Knight
Αριθμός μηνυμάτων : 309 Ηλικία : 38 Τόπος : My own WAAAAAAGH!!!!!!!! Currently Playing : With my Power Klaw Registration date : 24/11/2009
| Θέμα: Απ: city terrain wip Τετ 08 Σεπ 2010, 16:33 | |
| - o_mistis έγραψε:
- Πρόχειρο και χοντροκομμένο. Δεν έχει κανένα σχέδιο, και μοιάζει απλά να έχεις βάλει μερικές πλάκες όρθιες και μερικές μικρότερες κάτω στην τύχη.
Στο πανδοχείο μας έδειξες πως μπορείς καλύτερα στον σχεδιασμό και το βάψιμο δεν έχει δει βελτίωση.
Μιάς και έχει περάσει αρκετός χρόνος από την μέρα που το έβαλες, ελπίζω να το έχεις φτιάξει λίγο. Χμμμ, μηπως εχεις καμια σχεση με τον Ιασωνα Τριανταφυλλιδη? Just asking.............. | |
| | | mandragora Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 2546 Registration date : 11/03/2010
| Θέμα: Απ: city terrain wip Τετ 08 Σεπ 2010, 16:42 | |
| Βασικά mistis δε θα σχολιάσω τη γνώμη σου! Μπορεί να έχεις και δίκιο μπορεί και άδικο!
Απλά να σου επισημάνω ότι σε terrain όπως αυτό για το οποίο συζητάμε, κάτι τύποι σαν εμένα και τον από πάνω, καθίζουμε land raiders, razorbacks, δαίμονες που ζυγίζουν μισό κιλό κλπ. Σε γενικές γραμμές πράγματα που κάνουν ζημιές, όσο προσεκτικοί και να είμαστε! Άρα ό,τι φτιάχνει ο ogyon προσπαθεί να συνδιάζει την εμφάνιση με το playability! | |
| | | lance-a-lot Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 2642 Ηλικία : 39 Registration date : 03/09/2008
| | | | ritter Knight
Αριθμός μηνυμάτων : 339 Ηλικία : 57 Τόπος : Πειραιας Currently Playing : FoW Registration date : 27/02/2010
| Θέμα: Απ: city terrain wip Τετ 08 Σεπ 2010, 18:55 | |
| Η κριτικη ειναι ευκολη οταν την ασκεις σε αλλους.
Μηπως θα ηταν φρονιμο λοιπον , μικρε μου φιλε , να μας "δειξεις" ενα εργο σου!
Εκτος αν νομιζεις οτι το κοινο του τοπικ , δεν ειναι ετοιμο να εκτιμηση το "εργο" σου! | |
| | | BiG GoBBo Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 3579 Ηλικία : 36 Registration date : 01/09/2008
| Θέμα: Απ: city terrain wip Τετ 08 Σεπ 2010, 19:03 | |
| μα ο άνθρωπος λέει ό,τι είναι "άμπαλος" και ό,τι προσπάθειςες και αν έχει κάνει δεν αξίζουν μία.. αυτό δεν παύει να σημαίνει ό,τι δεν μπορεί να κρίνει όπως θέλει... πχ ο λασκούλας δεν το χει στο μπάσκετ..δεν πάει να πει ό,τι δεν μπορεί να κρίνει ένα μπασκετμπολίστα | |
| | | | city terrain wip | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |