Νοέμβριος 2024 | Δευ | Τρι | Τετ | Πεμ | Παρ | Σαβ | Κυρ |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | Ημερολόγιο |
|
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners. |
|
| remains in play spells | |
| | Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Asarnil the Dragonlord Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 13942 Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames Registration date : 15/09/2008
| Θέμα: remains in play spells Τρι 16 Νοε 2010, 20:53 | |
| Ποτε γινονται resolve στους επομενους γυρους? | |
| | | lord limenix Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 805 Ηλικία : 48 Τόπος : Markopoulo Currently Playing : Death korps of Krieg Registration date : 09/10/2009
| Θέμα: Απ: remains in play spells Τρι 16 Νοε 2010, 20:55 | |
| Έχεις κάποιο συγκεκριμένο στο νού???
| |
| | | Asarnil the Dragonlord Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 13942 Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames Registration date : 15/09/2008
| Θέμα: Απ: remains in play spells Τρι 16 Νοε 2010, 20:56 | |
| Ο Πορφυρος Ηλιος του Ξερεως | |
| | | Laskoulas Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 15580 Ηλικία : 47 Τόπος : "The God of War hates those who hesitate." Registration date : 27/08/2008
| Θέμα: Απ: remains in play spells Τρι 16 Νοε 2010, 21:05 | |
| Σιγουρα αν θες να κανει 2 ηλιους στο ιδιο phase νομιζω δε γινετε. Το ρισολβ το κανεις οποια στιγμη θες , αλλα δε μπορεις να κανεις πχ στην αρχη του ματζικ phase το εφεκτ του ριμαιν (συγκεκριμενα την κινηση του Ηλιου) να το σβησεις και επειτα να το ξανακασταρεις, καθως They only came to an end when the target is slain ,the caster is slain or (caster) choses to end the spell or leaves the batfield, the wizard can continue cast other spells but not the same remain in play spell subsequent turns page 36 Nομιζω οτι το εφεκτ ενος σπελλ γινετε μια φορα ανα magic phase μιας κατι αντιθετο ειναι σα να γινετε 2 φορες το σπελλ στο ιδιο phase πραγμα που απαγορευτε. Γνωμες ? | |
| | | Asarnil the Dragonlord Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 13942 Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames Registration date : 15/09/2008
| Θέμα: Απ: remains in play spells Τρι 16 Νοε 2010, 21:09 | |
| - Παράθεση :
- or (caster) choses to end the spell
Aν δεν υπαρχει δεδομενη σειρα, τοτε μπορεις να το κανεις resolve μετα το 1ο μικρο ξορκι που κασταρεις , ή στην αρχη του magic phase, να επιλεξεις να το σταματησεις (οπως γραφει το βιβλιο, και να κασταρεις Ηλιο ξανα... Η αμυνα απεναντι σε αυτο ειναι η εξης: Ο αντιπαλος εχειπια το δικαιωμα να στον σταματησει ΚΑΙ στο δικο σου γυρο...lol? Οποτε μετα, κασταρεις νεο Ηλιο. Χωρις βεβαια να του εχει μεινει κανενα ζαρι λογικα...lol again? | |
| | | Laskoulas Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 15580 Ηλικία : 47 Τόπος : "The God of War hates those who hesitate." Registration date : 27/08/2008
| Θέμα: Απ: remains in play spells Τρι 16 Νοε 2010, 21:19 | |
| Nομιζω οτι αν το σταματησεις στο γυρο του αλλου , φυσικα και μπορεις να το κασταρεις στο δικο σου επομενο γυρο. Απλα ετσι καθοριζεις την πορεια ,αν το αφησεις παει ραντομ, ενω αν το ξανακανεις το στελνεις εσυ στην ευθεια που λες.
Να το σταματησεις στο δικο σου γυρο και μετα να το κασταρεις δε γινετε , δε ξερω αν το εγραψα σωστα αλλα βγαινει νοημα imo. Για το αλλο που λες σταντε παιζει ! | |
| | | Asarnil the Dragonlord Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 13942 Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames Registration date : 15/09/2008
| Θέμα: Απ: remains in play spells Τρι 16 Νοε 2010, 21:23 | |
| Eννοει (εχει τελεια κ αλλαζει προταση στο ".The Wizard can continue..." πως δεν μπορει να κασταρεις 2 Ηλιους (2 ταμπλετες ταυτοχρονα). Δεν σου απαγορευει να διακοψεις τον πρωτο κ να κασταρεις 2ο. Ετσι τουλαχιστον καταλαβαινω με οσα γραφει το BRB. | |
| | | Laskoulas Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 15580 Ηλικία : 47 Τόπος : "The God of War hates those who hesitate." Registration date : 27/08/2008
| Θέμα: Απ: remains in play spells Τρι 16 Νοε 2010, 21:26 | |
| Αυτο ρε εντι ειναι αμπιουζ Δε θα το εκανα Ειναι λιγο κονφιουζ αλλα ουσιαστικα κανεις 2 σπελλ ιδια τον ιδιο γυρο , αφου εχουνε το ιδιο εφεκτ.Νομιζω ενας ρεφερι σε γκειμ δε θα το αφηνε , αλλα παλι μπορω να κανω και λαθος. Ας δουμε τι λενε και αλλοι. | |
| | | Asarnil the Dragonlord Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 13942 Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames Registration date : 15/09/2008
| Θέμα: Απ: remains in play spells Τρι 16 Νοε 2010, 21:29 | |
| Μα δεν ειναι abuse. RAW ειναι. Οτι γραφει το βιβλιο. Ας δουμε τι λενε κ οι αλλοι βεβαια. (επρεπε να τον ειχαν βαλει να γινεται στο τελος του Magic phase ) | |
| | | Laskoulas Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 15580 Ηλικία : 47 Τόπος : "The God of War hates those who hesitate." Registration date : 27/08/2008
| Θέμα: Απ: remains in play spells Τρι 16 Νοε 2010, 21:29 | |
| | |
| | | ToPaxyGourouni Spamlord
Αριθμός μηνυμάτων : 1889 Ηλικία : 39 Registration date : 09/12/2008
| Θέμα: Απ: remains in play spells Τρι 16 Νοε 2010, 22:20 | |
| Πιθανολογώ είναι μια από τις ερωτήσεις που η GW θα απαντούσε "The player whose turn is decides when does the effect take place".
| |
| | | talazorn Spamlord
Αριθμός μηνυμάτων : 1653 Ηλικία : 34 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : warhammer fantasy Registration date : 06/10/2008
| Θέμα: Απ: remains in play spells Τρι 16 Νοε 2010, 23:42 | |
| Το Purple Sun of Xereus δεν είναι μόνο Remains in Play, ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ είναι Magical Vortex. Στη σελίδα 31 του βιβλίου γράφει ότι αυτά κινούνται στο τέλος κάθε magic phase οπότε λύθηκε το θέμα. Γενικά τα RiP μπορείς να τα ξανακαστάρεις στον ίδιο γύρο, σπάζοντας το υπάρχον spell για να το ξανακάνεις. Επίσης ο αντίπαλος μπορεί να στα κάνει dispel με τα ζάρια του. | |
| | | Laskoulas Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 15580 Ηλικία : 47 Τόπος : "The God of War hates those who hesitate." Registration date : 27/08/2008
| Θέμα: Απ: remains in play spells Τρι 16 Νοε 2010, 23:45 | |
| Talazorn Θεε παρε την ΠΑΕ !
σωστος και μπραβο για ακομα μια φορα ! | |
| | | Asarnil the Dragonlord Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 13942 Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames Registration date : 15/09/2008
| Θέμα: Απ: remains in play spells Τρι 16 Νοε 2010, 23:56 | |
| - talazorn έγραψε:
- Το Purple Sun of Xereus δεν είναι μόνο Remains in Play, ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ είναι Magical Vortex. Στη σελίδα 31 του βιβλίου γράφει ότι αυτά κινούνται στο τέλος κάθε magic phase οπότε λύθηκε το θέμα.
Γενικά τα RiP μπορείς να τα ξανακαστάρεις στον ίδιο γύρο, σπάζοντας το υπάρχον spell για να το ξανακάνεις. Επίσης ο αντίπαλος μπορεί να στα κάνει dispel με τα ζάρια του. Μπραβο που το βρηκες και το εγραψες!!!!!! Ηταν και το λογικο αλλωστε να γινεται ετσι. (δες τι εγραφα πιο πανω). | |
| | | | remains in play spells | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |