Greek Wargaming Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

The Forum of Greek Wargamers

ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
The shieldwall of king thunder 08abe9eb-c1f8-4f8a-abdf-72add18a9837_zps28329c39
Πρόσφατα Θέματα
» WTB wargaming and rpg terrain
The shieldwall of king thunder I_icon_minitimeαπό shadowblade94 Κυρ 01 Οκτ 2023, 17:37

» WTS Big Tau Army 400€
The shieldwall of king thunder I_icon_minitimeαπό doomsday Κυρ 09 Απρ 2023, 20:50

» Πωλούνται Adeptas sororitas
The shieldwall of king thunder I_icon_minitimeαπό Manolorza Παρ 07 Απρ 2023, 12:31

» Πωλουνται Grey Knights
The shieldwall of king thunder I_icon_minitimeαπό powerslave Κυρ 02 Απρ 2023, 19:08

» WTS High elf army
The shieldwall of king thunder I_icon_minitimeαπό Eyzonas Κυρ 25 Ιουλ 2021, 23:08

Blog Feeds
Σεπτέμβριος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

The shieldwall of king thunder

Πήγαινε κάτω 
5 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
theodddore
Hero
Hero
theodddore

Αριθμός μηνυμάτων : 929
Τόπος : Nowhere
Currently Playing : Warmachine trollbloods , Warhammer Bretonnia , Chaos space marines
Registration date : 30/05/2010

The shieldwall of king thunder Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: The shieldwall of king thunder   The shieldwall of king thunder I_icon_minitimeΔευ 14 Μάης 2012, 18:00

General:
Tomb King ------>King Ptolemy b' Thunder ,son of Ptolemy the savior
armour of destiny,sword of swiftslaying,shield

Hierophant:
High liche priest
talisman of preservation
lore of nekekhara

Core
20xSkeleton archers
20xSkeleton archers
5xSkeleton horse archers
30xSkeleton warriors
30xSkeleton warriors
3xSkeleton chariots

Special
30xTomb Guard Standar bearer,mucisian,
standar of the undying legion
3xUshabti
3xSpechular Stalkers

Rare
Necrosphinx
Casket of Souls
Screaming skull catupelt

total cost 2398

Η λιστα δουλευει ως εξης:Οι 60 σκελετοι στα αριστερα και στο κεντρο μαζι με τους τοξοτες και τον ιερεα για support και heal.τα αρματα τερμα αριστερα για flab
nk charge.Οι ushabti κεντρο και δεξια τους ,οι tomb guard με την σφιγγα τερμα ακρη. Τωρα λογικα το τειχος πρεπει να αντεξει για charge απο chariots η ushabti.Οι tomb guard δεν εχουν θεμα για support απο τον ιερεα και μαζι με τον βασιλια πιστευω κοβουν τα πιο πολλα units. Για πειτε καμια γνωμη
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Nepenthe
Arch Spammer
Arch Spammer
Nepenthe

Αριθμός μηνυμάτων : 3332
Currently Playing : Vampire Counts
Registration date : 24/10/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The shieldwall of king thunder   The shieldwall of king thunder I_icon_minitimeΔευ 14 Μάης 2012, 18:04

theodddore έγραψε:
Οι tomb guard δεν εχουν θεμα για support απο τον ιερεα και μαζι με τον βασιλια πιστευω κοβουν τα πιο πολλα units.

Εχμμμ... όχι?
http://taxaftixreiazontai.wordpress.com
Khar Vader
Arch Spammer
Arch Spammer
Khar Vader

Αριθμός μηνυμάτων : 10443
Currently Playing : DICE :P
Registration date : 28/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The shieldwall of king thunder   The shieldwall of king thunder I_icon_minitimeΔευ 14 Μάης 2012, 18:20

Δεν έχεις ιδέα τι σημαίνει "κόβω" Razz
theodddore
Hero
Hero
theodddore

Αριθμός μηνυμάτων : 929
Τόπος : Nowhere
Currently Playing : Warmachine trollbloods , Warhammer Bretonnia , Chaos space marines
Registration date : 30/05/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The shieldwall of king thunder   The shieldwall of king thunder I_icon_minitimeΔευ 14 Μάης 2012, 18:26

Χμμμ μαλλον οχι, βασικα εννοω οτι μπορει να κρατισει τους περρισοτερους εχθρους και μεσω heal μετα απο 1-2 rounds να τους αναγκασει να φυγουν. Ετσι κι αλλιως εχουν ws 6 t4 και kb!
Samanos
Arch Spammer
Arch Spammer
Samanos

Αριθμός μηνυμάτων : 2166
Τόπος : (Sydney)
Currently Playing : WFB-Mordheim
Registration date : 11/04/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The shieldwall of king thunder   The shieldwall of king thunder I_icon_minitimeΔευ 14 Μάης 2012, 18:49

Θοδωρη αυτη ειναι ETC η unrestricted?
αμα τη κανεις ETC ΕΧΕΙΣ 200 ποντακια εξτρα.
οι tomb guard φενονται καλοι αλλα:
με ολο αυτο το μονστρους ινφαντρυ/καβαρλυ ου κυκλοφορει το kb παει στραφι.
θα ελεγα:
βγαλε μια 30αδα σκελετια.
βγαλε νεκροσφιγκα.
βγαλε ushabti,

σωδε δευτερο καταπελτη, δευτερη μοναδα σταλκερς και αμα βρεις ποντους καμια σφιγγα.
Johneleos
Arch Spammer
Arch Spammer
Johneleos

Αριθμός μηνυμάτων : 3546
Τόπος : sthn xwra twn mpaokiwn
Currently Playing : dem gaimz
Registration date : 11/05/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The shieldwall of king thunder   The shieldwall of king thunder I_icon_minitimeΔευ 14 Μάης 2012, 20:12

Στην σαμο.κυκλοφορει woc kai woc. Κυριως εκτος αμα μου καβλωσει και παιξω κατι αλλο

Μλκα και γω σμρ warhammee listes skeftomoyn
Samanos
Arch Spammer
Arch Spammer
Samanos

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The shieldwall of king thunder   The shieldwall of king thunder I_icon_minitimeΔευ 14 Μάης 2012, 20:17

σιγα ρε αμα παιζει με στοχο να κερδισει μονο εσενα ζητω που καηκαμε Razz
μπορει πολυ ευκολα να μπει UB (οπως και εσυ john) να παιζουμε εκει η με αλλους καλους παιχτες.

btw: τι deck type ειναι το RDW deck sto magic?
Johneleos
Arch Spammer
Arch Spammer
Johneleos

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The shieldwall of king thunder   The shieldwall of king thunder I_icon_minitimeΔευ 14 Μάης 2012, 20:22

Ρε αμα παιξει αλλου βγαζει αλλα πραγματα . Οχι γενικα ετσι παιζει με μπλοκια

Red deck wins ειναι deck type.sto magic me kokkines kartes
ρε απο ιουνιο μαχες.... Σε μια βδομαδα γραφουμε

Το κινητο με εχει σωσει απο το ψυχικο τραλαλα
Samanos
Arch Spammer
Arch Spammer
Samanos

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The shieldwall of king thunder   The shieldwall of king thunder I_icon_minitimeΔευ 14 Μάης 2012, 20:25

red deck wins??
fsss wtf?? Razz

κοιτα εγω το προτεινω γιατι βοηθαει να αποκτησεις εμπειρια εναντια σε πολλους στρατους και με σοβαρες μαχες. για εσας στη σαμο θα ειναι ιδιαιτερα χρησιμο μιας και ειστε μονοι σας 5 ατομα
Johneleos
Arch Spammer
Arch Spammer
Johneleos

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The shieldwall of king thunder   The shieldwall of king thunder I_icon_minitimeΔευ 14 Μάης 2012, 20:28

Samanos έγραψε:

κοιτα εγω το προτεινω γιατι βοηθαει να αποκτησεις εμπειρια εναντια σε πολλους στρατους και με σοβαρες μαχες. για εσας στη σαμο θα ειναι ιδιαιτερα χρησιμο μιας και ειστε μονοι σας 5 ατομα

Ffs διαβασε τι λεω απι ιουνι χαμμερ οχι απο ιουνι χαμμερ στη σαμο
Παντου και παντα vs τα παντα . Ub θα παιζω κυριως.εγω

Ffs μη σπαμαρεις
Samanos
Arch Spammer
Arch Spammer
Samanos

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The shieldwall of king thunder   The shieldwall of king thunder I_icon_minitimeΔευ 14 Μάης 2012, 20:40

fsss Razz

no spam here.
Johneleos
Arch Spammer
Arch Spammer
Johneleos

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: The shieldwall of king thunder   The shieldwall of king thunder I_icon_minitimeΔευ 14 Μάης 2012, 21:09

Samanos έγραψε:
fsss Razz

no spam here.

Θα με κραζει αυριο

The shieldwall of king thunder
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» The King is dead ... Long live the King
» WTB thunder hammers
» Grork the Kingslayer Blood and Thunder
» We are the Hammer of the Gods We are thunder We are rain....

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Warhammer Fantasy :: Army lists, FAQ and Tactics-
Μετάβαση σε: