Greek Wargaming Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

The Forum of Greek Wargamers

ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Gorbash the Great Lord of Daemons  08abe9eb-c1f8-4f8a-abdf-72add18a9837_zps28329c39
Πρόσφατα Θέματα
» WTB wargaming and rpg terrain
Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeαπό shadowblade94 Κυρ 01 Οκτ 2023, 17:37

» WTS Big Tau Army 400€
Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeαπό doomsday Κυρ 09 Απρ 2023, 20:50

» Πωλούνται Adeptas sororitas
Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeαπό Manolorza Παρ 07 Απρ 2023, 12:31

» Πωλουνται Grey Knights
Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeαπό powerslave Κυρ 02 Απρ 2023, 19:08

» WTS High elf army
Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeαπό Eyzonas Κυρ 25 Ιουλ 2021, 23:08

Blog Feeds
Σεπτέμβριος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Gorbash the Great Lord of Daemons

Πήγαινε κάτω 
3 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

Αριθμός μηνυμάτων : 15580
Τόπος : "The God of War hates those who hesitate."
Registration date : 27/08/2008

Gorbash the Great Lord of Daemons  Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Gorbash the Great Lord of Daemons    Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeΤετ 23 Ιαν 2013, 00:17

Παράθεση :
1 Bloodthirster

5 plaguebeares

6 flamers

1 deamon prince
breath/fly/cloud/noxius touch/iron hide

1 chaos lord Nurgle

8 marines rhino - 2 plasma

7 marines rhino -2 plasma

1 helldrake

2 obliterators nurgle

1 obliterators nurgle

15 cultits champ

Aegis Line Quad Gun

απο τι στιγμη που ο μανδραγορας θελει να παιξει ο ιδιος με τα δικα του Razz:P σαλαχια (./sigh ) επιστρατευσαμε τα μεγαλα φτερα.
Θερστερ 4 ινβου και οσο αντεξει και οτι δωσει.

Ερωτηση νομιζετε οτι πρεπει να κανω τους μαρινες 2χ8-10, γιατι οι αριθμοι ειναι λιγο πεσμενοι.
να βγαλω δηλαδη τη μια ομπλυ ή το aegis line.

απο επιλογες και προσανατολισμο λιστας ειμαι καλα.
παιζω ανετα και αμυνα και επιθεση , και πολλες βολες για μαζα αλλα και ποιοτικα απ2 οπλα,τρουπς με το5 (πλαγκ/μαρινς) να αντεχουνε και τιμο νο αρμορ σειβ ξυλο απο τους δαιμονες ενω με τα φλαμερς ενα χιτακι θελουμε στο ντιπ στραικ.
Για πειτε καμια γνωμη για αλαγες ...

Έχει επεξεργασθεί από τον/την Laskoulas στις Πεμ 24 Ιαν 2013, 17:03, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Gorbash the Great Lord of Daemons    Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeΤετ 23 Ιαν 2013, 10:18

πουλα τα και παρε Necrons. Μεγαλη αλλαγη στη λιστα, δν λεω, αλλα αξιζει τον κοπο.
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Gorbash the Great Lord of Daemons    Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeΤετ 23 Ιαν 2013, 10:20

me dont like Necrons !
belial
Arch Spammer
Arch Spammer
belial

Αριθμός μηνυμάτων : 4528
Τόπος : Πειραιάς
Currently Playing : WM Cygnar
Registration date : 25/08/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Gorbash the Great Lord of Daemons    Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeΤετ 23 Ιαν 2013, 13:31

Ποιό είναι το main detachment ? CSM ή DoC ?
kiour_gr
Arch Spammer
Arch Spammer
kiour_gr

Αριθμός μηνυμάτων : 6194
Τόπος : Cambridge
Currently Playing : Diablo 3 beta, MTG.
Registration date : 29/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Gorbash the Great Lord of Daemons    Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeΤετ 23 Ιαν 2013, 13:35

belial έγραψε:
Ποιό είναι το main detachment ? CSM ή DoC ?

ναι εχει δικιο ο Σπυρος γιατι στους δαιμονες εχεις 2 plaguebearers kai stous chaos marines 2 obliterators, ta allies einai 1 hw 1 troop must και απο εκει και περα 1 elite 1 fast kai 1 heavy.
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Gorbash the Great Lord of Daemons    Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeΤετ 23 Ιαν 2013, 13:50

Tι εννοειτε ?
Φυσικα και το χαος ειναι το μαιν.
αλλα στους δαιμονες δε με αφηνει να βαλω 1 τρουπ αλλα οτι πρεπει να βαλω 2 τρουπ.
δηλαδη αν βαλω 1 ελιτ και 1 χεβι λεει 2> τροοπς για αυτα, με αναγκαζει να βαλω 2 τρουπ για να ειναι λιγκαλ.
αν μπορω να βαλω 1 τρουπ μονο φυσικα και βγαζω τη 1χ5 πλαγκμπιαρερς και βαζω παραπανω μαρινς.
για πειτε !

belial
Arch Spammer
Arch Spammer
belial

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Gorbash the Great Lord of Daemons    Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeΤετ 23 Ιαν 2013, 13:58

1 HQ 1 troop είναι τα must have για allies ρε !

EDIT : Γιατί έχω την αίσθηση ότι αυτό το "δεν μ΄αφήνει" αναφέρεται στο Army builder ? Razz
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Gorbash the Great Lord of Daemons    Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeΤετ 23 Ιαν 2013, 14:31

Nαι στο αρμι μπιλντερ
αλλα αν διαβασεις και στα τεφτερια λεει οτι μπορεις να βαλεις και 2 τρουπ στο αλλυ.
δε θυμαμαι μονο αν ειναι σε φακ η στο βασικο.
για ψαξτο που εισαι γνωστης και πες μας να ξερουμε σιγουρα.

στο αρμι μπιλτερ που βγαζει κοκκινο με 1 τρουπ , νομιζα οτι ητανε επειδη εβαζα και χεβι κ ελτι κ φαστ choice.
και ημουνα υποχρεομενος να βαλω 2 τρουπ, αν μπορω εχωντας και φαστ κ χεβι σαπορτ 1 τρουπ μονο τοτε με βολευει για να εξοικονομησω ποντους απο τη μια πλαγκμπιαρερς.

γενικα ομως να βρουμε που το λεει.
belial
Arch Spammer
Arch Spammer
belial

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Gorbash the Great Lord of Daemons    Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeΤετ 23 Ιαν 2013, 14:37

Εσύ θέλεις να καλύψεις το "Must " 'ή απλά θέλεις να βάλεις όντως 2 5άδες plaguebearers ?
belial
Arch Spammer
Arch Spammer
belial

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Gorbash the Great Lord of Daemons    Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeΤετ 23 Ιαν 2013, 14:40

Σελ 109 στο BRB , 1 HQ 1 troop είναι τα must .
kiour_gr
Arch Spammer
Arch Spammer
kiour_gr

Αριθμός μηνυμάτων : 6194
Τόπος : Cambridge
Currently Playing : Diablo 3 beta, MTG.
Registration date : 29/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Gorbash the Great Lord of Daemons    Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeΤετ 23 Ιαν 2013, 14:46

Α ναι αφηνει και δευτερο ally troop. my bad.
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Gorbash the Great Lord of Daemons    Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeΤετ 23 Ιαν 2013, 14:49

Ναι αλλα μπορω να μη το βαλω ?
εγω εβαζα και 2ο ally troop γιατι νομιζα οτι με υποχρεωνε λογω του οτι διαλεγω απο φαστ κ χεβι.
μπορω λοιπων να εχω μονο μια μοναδα plaguebearers αντι δυο?
και ειναι λιγκαλ?
belial
Arch Spammer
Arch Spammer
belial

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Gorbash the Great Lord of Daemons    Gorbash the Great Lord of Daemons  I_icon_minitimeΤετ 23 Ιαν 2013, 14:54

ναι

Gorbash the Great Lord of Daemons
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Gorbash the Great Lord of Daemons
» WTB Glade Lord on Great Stag
» Items in da box (DE Hydra, Daemons Lord of Change)
» Khorne Lord on Juggernaut & nurgle lord on Daemoni
» WTB: Great Eagles

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Warhammer 40K :: Army lists, FAQ and Tactics-
Μετάβαση σε: