Greek Wargaming Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

The Forum of Greek Wargamers

ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
9th Edition rumours! - Σελίδα 4 08abe9eb-c1f8-4f8a-abdf-72add18a9837_zps28329c39
Πρόσφατα Θέματα
» WTB wargaming and rpg terrain
9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeαπό shadowblade94 Κυρ 01 Οκτ 2023, 17:37

» WTS Big Tau Army 400€
9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeαπό doomsday Κυρ 09 Απρ 2023, 20:50

» Πωλούνται Adeptas sororitas
9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeαπό Manolorza Παρ 07 Απρ 2023, 12:31

» Πωλουνται Grey Knights
9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeαπό powerslave Κυρ 02 Απρ 2023, 19:08

» WTS High elf army
9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeαπό Eyzonas Κυρ 25 Ιουλ 2021, 23:08

Blog Feeds
Μάης 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

9th Edition rumours!

Πήγαινε κάτω 
+40
Releaser...
erevos
Sedekiel
krikol
belial
Δημητριος
KeyserSoze
Sn4k30r
Tzineris
admin
Aramil Sair Sianontel
ragnar
dragonld
tomahawk
Nepenthe
ToPaxyGourouni
Elfaras
Lone Wolf
iatroblast (t)
Tzortz
lance-a-lot
blackorc
Papajohn
Asarnil the Dragonlord
DaBigWaagh
Blood Guzzler
sonbad
Yria
Meraklis
andreasch
kyrgkikas
Laskoulas
aphelion
bambam
KostasDiscordian
Shieldwolf
Nireas
forau
Corum
Achaian
44 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Meraklis
Hero
Hero

Αριθμός μηνυμάτων : 747
Registration date : 08/11/2010

9th Edition rumours! - Σελίδα 4 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠεμ 18 Ιουν 2015, 11:30

παλι απο το warmaster οποτε δεν ξερω τι θα παιζει στο καινουργιο συστημα, τα μεγαλα τερατα αν τα πληγωνες μεχρι τα μισα τους wounds τοτε ολα τους τα χαρακτηριστικα πεφταν στο μισο απο τον επομενο γυρο... χαρ χαρ χαρ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Aramil Sair Sianontel
Spamlord
Spamlord
Aramil Sair Sianontel

Αριθμός μηνυμάτων : 1664
Τόπος : coming...
Registration date : 22/10/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠεμ 18 Ιουν 2015, 12:09

From Bell of Lost Souls :

“Good afternoon,

Games Workshop is launching the Age of Sigmar – a completely new system – on July 11th. You can start promoting the Age of Sigmar in your store today!

What is the Age of Sigmar?

· The Age of Sigmar is a brand new system that continues the End Times story

· This system is a great way for new customers to start collecting fantasy miniatures

· Existing customers will be able to use their current miniature collections and add to them with the Age of Sigmar

It is a continuation of the story line, but not going back to the old world. 100% of the models available now will continue to be supported. The audience for this launch is not the dwindling number of Fantasy players, but for EVERYONE including the veterans but with the idea that this isn’t “just” 9th edition which will just loose them more players but a whole new mechanic to draw people in.

They are actually doing trade shows and cons this year to drive interest in the game.

This is a continuation of the story of End Times but NOT the old world. If a model is currently for sale by GW it will be usable in some way.

I don’t have confirmation of the horrible “reality bubbles” rumor, but he (HIS GW REP) is going to ask about it.

I’ll be getting significantly more info the week of the 29th, with the idea of doing a build up event the week of the 4th.”
Meraklis
Hero
Hero

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠεμ 18 Ιουν 2015, 12:18

cheers
KostasDiscordian
Champion
Champion
KostasDiscordian

Αριθμός μηνυμάτων : 192
Registration date : 04/11/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠεμ 18 Ιουν 2015, 12:22

Καπου ομως λεει οτι η μοναδα που νικαει την μαχη μπορει να ριξει ζαρι και αν φερει καποιο αποτελεσμα τοτε συνεχιζει να βαραει τον χαμενο,αρα μπορει να φαει ολα τα μοντελα του αλλου αν ειναι πολυ καλυτερη μοναδα.Αν ειναι ισαξιες απλα μενουν και οι δυο εκει για γυρους,παντα ομως ο χαμενος μπορει να δηλωσει break οπως γραφει.
Μην το σκεφτομαστε με τα τωρινα δεδομενα,μιλαμε για εντελως αλλου κανονες π.χ. profile is: Melee, Range, Might, Armour, Initiative, Resolve, Wounds, values from 1-6, lower is better ,αρα και το ζαρι πλεον ειναι οσο πιο χαμηλο τοσο καλυτερα ?
Nepenthe
Arch Spammer
Arch Spammer
Nepenthe

Αριθμός μηνυμάτων : 3332
Currently Playing : Vampire Counts
Registration date : 24/10/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠεμ 18 Ιουν 2015, 12:26

KostasDiscordian έγραψε:
αρα και το ζαρι πλεον ειναι οσο πιο χαμηλο τοσο καλυτερα ?

Δικαίωση!
http://taxaftixreiazontai.wordpress.com
Aramil Sair Sianontel
Spamlord
Spamlord
Aramil Sair Sianontel

Αριθμός μηνυμάτων : 1664
Τόπος : coming...
Registration date : 22/10/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠεμ 18 Ιουν 2015, 12:28

Also,
Κάπου αναφέρεται ότι θα υπάρχει μία μονάδα των Orc(k?) που θα λέγεται...Nigmos....
Στο warseer έχει γίνει μεγάλη κουβέντα, για το τι σημαίνει αυτό, μάλλον στα αμερικάνικα αγγλικά.
Περίεργο rumour, και μειώνει ίσως λίγο το credibility των υπόλοιπων....
Papajohn
Spamlord
Spamlord
Papajohn

Αριθμός μηνυμάτων : 1261
Τόπος : Παγκράτι, Αθήνα
Registration date : 28/03/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠεμ 18 Ιουν 2015, 13:07

Waaghkins: orcs, goblins and are the servants of the old gods and live in a strict caste system, orcs are the manual laborers. There is a new race called nigmos: a tall and slender priest caste. Waaghkins travel the undersea, a system of flooded caverns that connects the whole world, on longboats and do the dirty work for the Exoatl. There is an artwork of the three different kinds of greenskins (no squigs and snotlings mentioned): an ork in very strange armour, very front heavy, textured like a symmetric turtle shell, he wields is an axe with multiple disc shape blades, goblin looked like a viking but has a futuristic looking handgun, the third was taller than a ork, female, slender - probably a nigmo. But in the photos of actual miniatures only show the old orc style. There is a subfaction of waaghkins that changed allegiance from the old gods to grimgor incarnate and are much more ferocious than their cousins.
http://www.hoplon.gr/
ToPaxyGourouni
Spamlord
Spamlord
ToPaxyGourouni

Αριθμός μηνυμάτων : 1889
Registration date : 09/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠεμ 18 Ιουν 2015, 14:49

Ακούγεται ολοένα και καλύτερο. Βασικά πωρωτικότερο.
Blood Guzzler
Arch Spammer
Arch Spammer
Blood Guzzler

Αριθμός μηνυμάτων : 2472
Τόπος : Κορυδαλλός
Currently Playing : Tyranids, Blood Angels, Necrons, Orks, Chaos SM
Registration date : 08/02/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠεμ 18 Ιουν 2015, 15:21

Θα βαλουν χυμα γκομενες σε καθε φυλη; ΠΟΣΟ MMORPG ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ;
Ολοενα και περισσοτερο tabletop Lineage μου ακουγεται. Δωστε ξεκολακια με διχερα στο λαο ρε
http://stefoserpent.deviantart.com/
Nepenthe
Arch Spammer
Arch Spammer
Nepenthe

Αριθμός μηνυμάτων : 3332
Currently Playing : Vampire Counts
Registration date : 24/10/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠεμ 18 Ιουν 2015, 15:43

ειναι κάποιος ενάντιος στα ξεκωλάκια?
http://taxaftixreiazontai.wordpress.com
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

Αριθμός μηνυμάτων : 15580
Τόπος : "The God of War hates those who hesitate."
Registration date : 27/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠαρ 19 Ιουν 2015, 10:16

Nepenthe έγραψε:
ειναι κάποιος ενάντιος στα ξεκωλάκια?

Aν ναι, στα τρενα ...

ToPaxyGourouni έγραψε:
Ακούγεται ολοένα και καλύτερο. Βασικά πωρωτικότερο.

i agree !
Blood Guzzler
Arch Spammer
Arch Spammer
Blood Guzzler

Αριθμός μηνυμάτων : 2472
Τόπος : Κορυδαλλός
Currently Playing : Tyranids, Blood Angels, Necrons, Orks, Chaos SM
Registration date : 08/02/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠαρ 19 Ιουν 2015, 15:04

Ελπιζω παντως να κανουν μια θαρραλεα κινηση και να βγαλουν ενα νεο παιχνιδι ανταξιο του επιπεδου που ευαγγελιζονται οτι κρατανε. Οκ, το Fantasy εχει ξεπεσει, το εχει παρατησει ο κοσμος, εγινε ενα κακο, κουραστικο και δυσκινητο παιχνιδι.
Αφου ομως πανε για reboot θα ηθελα να δω ενα παιχνιδι που θα εχει φτιαχτει, λαμβανοντας υπ'οψην τα νεα δεδομενα στα wargames, προκειμενου να καταφερει, -ως παιχνιδι πλεον, οχι ως μοντελα- να τα ξεπερασει.
Λιγος καιρος εμεινε αλλα ανυπομονω κ εγω να δω τι θα βγαλουν. Κατα πασα πιθανοτητα θα απογοητευτω, αλλα..
http://stefoserpent.deviantart.com/
ragnar
Champion
Champion
ragnar

Αριθμός μηνυμάτων : 227
Τόπος : Ιλιον-Αθηνα
Currently Playing : Warhammer fantasy&Bolt Action
Registration date : 28/07/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΚυρ 21 Ιουν 2015, 11:58

ToPaxyGourouni
Spamlord
Spamlord
ToPaxyGourouni

Αριθμός μηνυμάτων : 1889
Registration date : 09/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΚυρ 21 Ιουν 2015, 12:37

Sounds Delicious!
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

Αριθμός μηνυμάτων : 15580
Τόπος : "The God of War hates those who hesitate."

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΔευ 22 Ιουν 2015, 09:29

Νοt bad , απλα περιμενω και παραπανω ποντους σε λιστες , τα παλια 2000+ ροστερ, αν και αυτη η μαχη ητανε επιδειξη.
Τωρα δειχνη πιο πολυ σα μιξη 40κ με λιγοτερους ποντους και φαντασυ κανονες και σαφες επιροες απο λορντ και γουορμασιν. δεν ειναι απαραιτητα κακο βεβαια.
Περιμενω να δω με ανυπομονησια το συνολικο ρουλ πακ , γιατι παλι αυτο θα παιζει σημασια ,για να το κρινω !

Υ/Γ.
ωραια φαση και πολυ ρεαλιστικη το formation που αλαζει !
Meraklis
Hero
Hero

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΔευ 22 Ιουν 2015, 11:42

αντε να παιξουμε και λιγο φαντασυ
ragnar
Champion
Champion
ragnar

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΤρι 23 Ιουν 2015, 22:19

Tzortz
Admin
Tzortz

Αριθμός μηνυμάτων : 12004
Τόπος : Νικαια
Currently Playing : Sylvaneth - Stormcast - AoS in general

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΤετ 24 Ιουν 2015, 00:03

Δεν ξερω αν πρεπει να χαρω η να κλαψω ... η να κλαψω απο την χαρα μου
ragnar
Champion
Champion
ragnar

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠαρ 26 Ιουν 2015, 18:05

Tzineris
Hero
Hero
Tzineris

Αριθμός μηνυμάτων : 726
Currently Playing : WAR/MER FANTASY HE,WE,BRET,(Βάφω όμως)
Registration date : 16/02/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠαρ 26 Ιουν 2015, 18:20

Τώρα πια το όνομα του guild(Το σφυρί του Μερακλή) μας αποκτάει βαθύτερο νόημα!!!! bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
Sn4k30r
Spamlord
Spamlord
Sn4k30r

Αριθμός μηνυμάτων : 1466
Τόπος : Larisa
Currently Playing : KILL THeM! KILL THeM aLL!!
Registration date : 30/07/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠαρ 26 Ιουν 2015, 18:29

Blood angels fantasy! ΓΙΕΑ! χααχχαχα, marines fantasy !
Sn4k30r
Spamlord
Spamlord
Sn4k30r

Αριθμός μηνυμάτων : 1466
Τόπος : Larisa
Currently Playing : KILL THeM! KILL THeM aLL!!
Registration date : 30/07/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠαρ 26 Ιουν 2015, 18:31

και αυταα......meh δεν μου αρεσουν...

9th Edition rumours! - Σελίδα 4 10474302_984168554949071_1238583605151634922_n
KeyserSoze
Champion
Champion

Αριθμός μηνυμάτων : 106
Τόπος : Αθήνα
Currently Playing : WarhammerFanatsy/HeroQuest/Epicentre
Registration date : 09/04/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠαρ 26 Ιουν 2015, 18:35

Χάλι μαύρο...

Έχει επεξεργασθεί από τον/την KeyserSoze στις Παρ 26 Ιουν 2015, 19:19, 1 φορά
aphelion
Arch Spammer
Arch Spammer
aphelion

Αριθμός μηνυμάτων : 7272
Τόπος : Terra
Currently Playing : with your nerves :D
Registration date : 29/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΠαρ 26 Ιουν 2015, 18:58

Οι καλοί μου αρέσουν πολύ!
Οι κακοί είναι για τον πέοντα!
Meraklis
Hero
Hero

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 9th Edition rumours!   9th Edition rumours! - Σελίδα 4 I_icon_minitimeΚυρ 28 Ιουν 2015, 11:30

ξενερωσα...δεν μου αρεσουν καθολου. Μπορεί να φταίνε και τα χρώματα αλλά δεν είμαι σίγουρος

Ελπιζω τα υπολοιπα που θα βγαλουν να ειναι καλυτερα.

9th Edition rumours!
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 4 από 10Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» Warhammer FB 9th Edition rumours
» fantasy 9th edition rumours
» WH40K 6th Edition Rumours!
» Orc rumours?
» New releases Rumours by 40k radio

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Warhammer Fantasy :: Warhammer Fantasy General Discussion-
Μετάβαση σε: