Greek Wargaming Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

The Forum of Greek Wargamers

ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
2 x officers of the fleet 08abe9eb-c1f8-4f8a-abdf-72add18a9837_zps28329c39
Πρόσφατα Θέματα
» WTB wargaming and rpg terrain
2 x officers of the fleet I_icon_minitimeαπό shadowblade94 Κυρ 01 Οκτ 2023, 17:37

» WTS Big Tau Army 400€
2 x officers of the fleet I_icon_minitimeαπό doomsday Κυρ 09 Απρ 2023, 20:50

» Πωλούνται Adeptas sororitas
2 x officers of the fleet I_icon_minitimeαπό Manolorza Παρ 07 Απρ 2023, 12:31

» Πωλουνται Grey Knights
2 x officers of the fleet I_icon_minitimeαπό powerslave Κυρ 02 Απρ 2023, 19:08

» WTS High elf army
2 x officers of the fleet I_icon_minitimeαπό Eyzonas Κυρ 25 Ιουλ 2021, 23:08

Blog Feeds
Σεπτέμβριος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

2 x officers of the fleet

Πήγαινε κάτω 
3 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Επισκέπτ
Επισκέπτης

2 x officers of the fleet Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: 2 x officers of the fleet   2 x officers of the fleet I_icon_minitimeΤετ 09 Δεκ 2009, 20:14

αν βαλεις 2 company command squads σε μια λιστα και βαλεις και στις δυο τον officer of the fleet, τοτε ο αντιπαλος παιρνει -2 στα reserve rolls? ή το penalty δεν ειναι cumulative?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
lance-a-lot
Arch Spammer
Arch Spammer
lance-a-lot

Αριθμός μηνυμάτων : 2642
Registration date : 03/09/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 2 x officers of the fleet   2 x officers of the fleet I_icon_minitimeΤετ 09 Δεκ 2009, 20:40

ηταν τσατσιά μεγάλη, και στα διεθνή fora (τι λεω βραδιάτικα; ) είναι θέμα debate. Δες αν έχει βγει FAQ για το νεο βιβλίο, αν όχι.. κάν'το!!! Και παίξε με δαίμονες αντιπάλους.. PWN!! Twisted Evil
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 2 x officers of the fleet   2 x officers of the fleet I_icon_minitimeΤετ 09 Δεκ 2009, 20:54

ολοι λιγο πολυ βαζουν reserves... και τσουζει το -2 Very Happy
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 2 x officers of the fleet   2 x officers of the fleet I_icon_minitimeΤετ 09 Δεκ 2009, 21:27

lance-a-lot έγραψε:
ηταν τσατσιά μεγάλη, και στα διεθνή fora (τι λεω βραδιάτικα; ) είναι θέμα debate. Δες αν έχει βγει FAQ για το νεο βιβλίο, αν όχι.. κάν'το!!! Και παίξε με δαίμονες αντιπάλους.. PWN!! Twisted Evil

wtf.. θα μπουμε μεχρι τον 6ο γυρο.. και θα σας κανουμε τζατζικι.. Ακους εκει.. Ολοι με τα δαιμονακια τα εχετε.. LoL!
lance-a-lot
Arch Spammer
Arch Spammer
lance-a-lot

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 2 x officers of the fleet   2 x officers of the fleet I_icon_minitimeΤετ 09 Δεκ 2009, 21:30

εσυ τι πετάγεσαι... ορκά μηχανόβιε;;; Razz
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 2 x officers of the fleet   2 x officers of the fleet I_icon_minitimeΤετ 09 Δεκ 2009, 21:35

εσενα εχω ραμματα για τη γουνα σου (που θα ελεγε και ο γιατρός!!!)

λιστα eldar με 30 dark lances OEO Razz
lance-a-lot
Arch Spammer
Arch Spammer
lance-a-lot

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 2 x officers of the fleet   2 x officers of the fleet I_icon_minitimeΤετ 09 Δεκ 2009, 21:36

bright lances λεγονται.. read your book! Laughing
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 2 x officers of the fleet   2 x officers of the fleet I_icon_minitimeΤετ 09 Δεκ 2009, 22:09

Corum έγραψε:
αν βαλεις 2 company command squads σε μια λιστα και βαλεις και στις δυο τον officer of the fleet, τοτε ο αντιπαλος παιρνει -2 στα reserve rolls? ή το penalty δεν ειναι cumulative?

στο faq λεει πως για τον astropath δεν ειναι cumulative αλλα κατω λεει πως ειναι 2 advisors που προσπαθουν στον ιδιο commander. Με 2 ccs αυτο δεν ισχυει αρα μεχρι να το κανουν edit is on Razz
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 2 x officers of the fleet   2 x officers of the fleet I_icon_minitimeΤετ 09 Δεκ 2009, 22:35

lance-a-lot έγραψε:
bright lances λεγονται.. read your book! Laughing

εννοουσα dark eldar κυριε fluff nazi lol!

σιγα μην επαιζα με τα eldar, τα high elf του 40K geek
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 2 x officers of the fleet   2 x officers of the fleet I_icon_minitimeΤετ 09 Δεκ 2009, 23:16

όχι και high elves τα παιδιά! 2 x officers of the fleet Icon_razz
belial
Arch Spammer
Arch Spammer
belial

Αριθμός μηνυμάτων : 4528
Τόπος : Πειραιάς
Currently Playing : WM Cygnar
Registration date : 25/08/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 2 x officers of the fleet   2 x officers of the fleet I_icon_minitimeΤετ 09 Δεκ 2009, 23:51

ε elves είναι όπως και να το κάνουμε ... έχουν και το avatar του khaine Cool
Trollzor
Arch Spammer
Arch Spammer
Trollzor

Αριθμός μηνυμάτων : 4424
Τόπος : Ζμπέοςμ.
Currently Playing : Με τα νεύρα των ζώων
Registration date : 28/09/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: 2 x officers of the fleet   2 x officers of the fleet I_icon_minitimeΠεμ 10 Δεκ 2009, 01:14

Mages to ehasa gia ti milate, alla mia kai petaei o kathenas ta dika tou, hono kai ego:

Starcraft board game, ta spaei !! !! to pira prohtes eho porothei!!! wow! ban me ban me! Razz

@ ogyon: man mi sto halaso, alla spanio na valeis atomo ston 6o apo reserves... mpainoun aftomata ston 5o, kai prepei na kaneis mishap, na rollareis "roll again next round" klp Razz

2 x officers of the fleet
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» The Dread Fleet
» Hive Fleet Daedalus Lists
» Slaaaarughhhh Hblibiihhhhhzzzzthhh Sllllsssth (Hive Fleet Masa)
» Hive Fleet Daedalus Vol 2

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Warhammer 40K :: Army lists, FAQ and Tactics-
Μετάβαση σε: