Νοέμβριος 2024 | Δευ | Τρι | Τετ | Πεμ | Παρ | Σαβ | Κυρ |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | Ημερολόγιο |
|
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners. |
|
| Deep Strike | |
| | Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Sephiroth Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 193 Ηλικία : 34 Τόπος : Αθηνα Currently Playing : The Great Devourer Registration date : 12/11/2009
| Θέμα: Deep Strike Τετ 20 Ιαν 2010, 00:50 | |
| Λοιπον δε νομιζω οτι θα βγει κατι απο αυτο το thread αλλα εγω θα ρωτησω ετσι και αλλιως. Μπορεις να δηλωσεις deep strike πανω σε αλλα μοντελα? Το εψαξα λιγο και οι αποψεις διιστανται. Οι μισοι λενε οτι το deep strike λεει "place the model ANYWHERE on the battlefield". Aπο την αλλη ομως λεει στο movement οτι δε γινεται να πας πανω σε mpassable με κανενα τροπο και τα μοντελα μετρανε για ιmpassable.Το θεμα ειναι οταν λεει "place" εννοει οτι το βαζεις σαν marker η οτι μπαινει αυτο καθ'αυτο? | |
| | | Sephiroth Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 193 Ηλικία : 34 Τόπος : Αθηνα Currently Playing : The Great Devourer Registration date : 12/11/2009
| Θέμα: Απ: Deep Strike Τετ 20 Ιαν 2010, 00:51 | |
| Ο λογος που ρωταω ειναι απλος: Mawloc. Το θεμα δεν ειναι καθολου ξεκαθαρο και ξερω οτι ολοι το παιζουμε σαν οτι δε μπορεις. Αλλα μηπως κανουμε λαθος? Παντως στο book αυτο λεει: MODELS IN THE WAY A model may not move into or through the space occupied by another model (which is represented by its base or by its hull) or through a gap between friendly models that is smaller than its own base (or hull) size. A model cannot move so that it touches an enemy model during the Movement and Shooting phases – this is only possible in an assault during the Assault phase. To keep this distinction clear, a model may not move within 1" of an enemy model unless assaulting.
Αλλα λεει move. To deep strike ειναι move? | |
| | | Sephiroth Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 193 Ηλικία : 34 Τόπος : Αθηνα Currently Playing : The Great Devourer Registration date : 12/11/2009
| Θέμα: Απ: Deep Strike Τετ 20 Ιαν 2010, 02:03 | |
| Ok βρηκα την απαντηση αρα ακυρη η ερωτηση. Μπορεις να κανεις DS πανω σε αλλα μοντελα κανονικα | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Deep Strike Τετ 20 Ιαν 2010, 08:03 | |
| mlk τι λες? απλα δεν γινεται.. |
| | | Trollzor Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4424 Ηλικία : 41 Τόπος : Ζμπέοςμ. Currently Playing : Με τα νεύρα των ζώων Registration date : 28/09/2009
| Θέμα: Απ: Deep Strike Τετ 20 Ιαν 2010, 08:42 | |
| - Sephiroth έγραψε:
- Ok βρηκα την απαντηση αρα ακυρη η ερωτηση. Μπορεις να κανεις DS πανω σε αλλα μοντελα κανονικα
Με το mawloc. Όχι με άλλα μοντέλα. Αυτό γιατί το mawloc λέει "βάλε template" και μετά τα ζάρια μετακινείς τα υπόλοιπα και βάζεις το mawloc. | |
| | | Sephiroth Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 193 Ηλικία : 34 Τόπος : Αθηνα Currently Playing : The Great Devourer Registration date : 12/11/2009
| Θέμα: Απ: Deep Strike Τετ 20 Ιαν 2010, 16:40 | |
| Ναι ναι για το mawloc λεω οτι γινεται | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Deep Strike Τετ 20 Ιαν 2010, 18:35 | |
| ασταδιαλα.. και ειπα οτι θα μας μαμησουν τα termies εαν μαθουν τετοιο rule.. λολ.. |
| | | Sephiroth Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 193 Ηλικία : 34 Τόπος : Αθηνα Currently Playing : The Great Devourer Registration date : 12/11/2009
| Θέμα: Απ: Deep Strike Πεμ 04 Φεβ 2010, 17:55 | |
| um I thought deepstrikers could not be placed on impassable terrain. And enemy models are classed as such terrain. So whilst 'anywhere' is valid there are deep striking stipulations that must be observed. .....HOLD ON.
I've just been a complete nerd and sat here with both rulebook and codex open. Page 95 BRB - "place one model from the unit anywhere on the table" Page 95 BRB - "IF...cannot be placed because...1" enemy models...mishap has occurs..." Page 51 Codex - "IF a Mawloc Deep strikes onto a point occupied by another model, do not roll on deep strike mishap table but instead do the following..."
So, normally a model cannot be placed on another model or within an inch - even by deep strike because if you were foolish enough to place them within an inch it would cause a mishap. This is bad for every other unit. The Mawloc's rule does in fact supercede this with a new set of rules.
Umm...I now believe that the Mawloc can do what it is supposed to do...Bearing in mind I am a Nid player...but I think I will still check with opponent before a game for the time being.
So I personally will be coming back to this thread next week with a potentially updated position on the debate!!
Venerable
εσεις τι καταλαβενετε? | |
| | | Sephiroth Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 193 Ηλικία : 34 Τόπος : Αθηνα Currently Playing : The Great Devourer Registration date : 12/11/2009
| Θέμα: Απ: Deep Strike Πεμ 04 Φεβ 2010, 17:56 | |
| Μεχρι να βγει το faq εγω δε θα ηρεμησω με αυτο το πραμα | |
| | | Trollzor Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4424 Ηλικία : 41 Τόπος : Ζμπέοςμ. Currently Playing : Με τα νεύρα των ζώων Registration date : 28/09/2009
| Θέμα: Απ: Deep Strike Πεμ 04 Φεβ 2010, 19:47 | |
| Το μόλοκ σχεδιάστηκε να πέφτει πάνω στους άλλους. RAI. | |
| | | Sephiroth Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 193 Ηλικία : 34 Τόπος : Αθηνα Currently Playing : The Great Devourer Registration date : 12/11/2009
| Θέμα: Απ: Deep Strike Πεμ 04 Φεβ 2010, 19:52 | |
| Ναι το ξερω και λογικο φαινεται αλλλα μηπως φαινεται λογικο μονο σε αυτους που παιζουν tyranids? | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Deep Strike Πεμ 04 Φεβ 2010, 20:14 | |
| - Sephiroth έγραψε:
- Ναι το ξερω και λογικο φαινεται αλλλα μηπως φαινεται λογικο μονο σε αυτους που παιζουν tyranids?
στανταρακι αυτο , ομως εε?? |
| | | Sephiroth Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 193 Ηλικία : 34 Τόπος : Αθηνα Currently Playing : The Great Devourer Registration date : 12/11/2009
| Θέμα: Απ: Deep Strike Παρ 05 Φεβ 2010, 00:31 | |
| Ρε συ εμενα μου φαινεται λογικο απο την αποψη οτι ειναι ενα καινουργιο μοντελο ωραια.Απο οικονομικη αποψη δε θα το εβγαζαν να ειναι μουφα. Αυτο ειναι το κυριο επιχειρημα μου.Αν και δεν σχετιζεται με τους κανονες. θα δειξει | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: Deep Strike Παρ 05 Φεβ 2010, 00:59 | |
| κοιτα, με αυτα που εχετε πει, αυτο που βγαζω σαν αποτελεσμα ειναι οτι δεν το δηλωνεις πανω σε μοντελα, αλλα εαν πεσει (scatter) πανω τους, συνεχιζεις ως λεει το μοντελο. Τωρα βεβαια ασε να διαβασω το codex σου λιγο παραπανω, και θα επανελθω.. |
| | | Trollzor Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4424 Ηλικία : 41 Τόπος : Ζμπέοςμ. Currently Playing : Με τα νεύρα των ζώων Registration date : 28/09/2009
| Θέμα: Απ: Deep Strike Παρ 05 Φεβ 2010, 09:34 | |
| Το μόλοκ είναι 30 πόντους κάτω από το trygon, και δεν έχει το ability να αφήνει tunnel. 30 πόντοι κάτω, για μία μπλάστρα που ελπίζεις να μήν φέρει χητ (αν είναι να μην μπορείς να κάνεις πλέης τέμπλεητ) και να μην είναι λίκτορας κοντά. Και να μην αρχίσω, δεν έχει πιστολάκι, και δεν έχει τα στατιστικά του τρύγωνα! όπως ξαναείπα, RULES AS INTENDED. το βάζεις πάνω και άμα σου πούν όχι πές ότι το είπε ο θείος λέκκας. άμα σε πιστέψουν γέλα χαιρέκακα | |
| | | Trollzor Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4424 Ηλικία : 41 Τόπος : Ζμπέοςμ. Currently Playing : Με τα νεύρα των ζώων Registration date : 28/09/2009
| Θέμα: Απ: Deep Strike Παρ 05 Φεβ 2010, 10:08 | |
| Άντε, επειδή βαριόμουνα, άνοιξα το κοντέξιο. Μόλοκ έντρυ:
If a mawloc DS onto a point occupied by another model, do the following. Deep strikes. όχι scatters.
Διπλανό έντρυ, τράηγκον.
If, WHEN A TRYGON DEPLOYS VIA DS, scatters on top gsfgsfsa.
Μή μασάς, το βάζεις πάνω και κάνεις και τον καουμπόη. | |
| | | Sephiroth Champion
Αριθμός μηνυμάτων : 193 Ηλικία : 34 Τόπος : Αθηνα Currently Playing : The Great Devourer Registration date : 12/11/2009
| Θέμα: Απ: Deep Strike Παρ 05 Φεβ 2010, 22:12 | |
| Ε ρε γαμωτο και γιατι ο καραφλος σκαλωνει? | |
| | | | Deep Strike | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |