Greek Wargaming Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

The Forum of Greek Wargamers

ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Stormraven 08abe9eb-c1f8-4f8a-abdf-72add18a9837_zps28329c39
Πρόσφατα Θέματα
» WTB wargaming and rpg terrain
Stormraven I_icon_minitimeαπό shadowblade94 Κυρ 01 Οκτ 2023, 17:37

» WTS Big Tau Army 400€
Stormraven I_icon_minitimeαπό doomsday Κυρ 09 Απρ 2023, 20:50

» Πωλούνται Adeptas sororitas
Stormraven I_icon_minitimeαπό Manolorza Παρ 07 Απρ 2023, 12:31

» Πωλουνται Grey Knights
Stormraven I_icon_minitimeαπό powerslave Κυρ 02 Απρ 2023, 19:08

» WTS High elf army
Stormraven I_icon_minitimeαπό Eyzonas Κυρ 25 Ιουλ 2021, 23:08

Blog Feeds
Σεπτέμβριος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Stormraven

Πήγαινε κάτω 
+13
Trollzor
Tzif
billap
Vabap Bap Bap
Just_a_Justicar
ursarkar E. creed
Overmind
lance-a-lot
admin
Blood Guzzler
Bloodoffi
Johneleos
mandragora
17 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
mandragora
Admin
mandragora

Αριθμός μηνυμάτων : 2546
Registration date : 11/03/2010

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠεμ 11 Νοε 2010, 20:13

Λίκαρε η πρώτη εικόνα του πετούμενο που απ'ό,τι φαίνεται θα είναι το stormraven.

Stormraven Attachment
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Johneleos
Arch Spammer
Arch Spammer
Johneleos

Αριθμός μηνυμάτων : 3546
Τόπος : sthn xwra twn mpaokiwn
Currently Playing : dem gaimz
Registration date : 11/05/2010

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠεμ 11 Νοε 2010, 20:23

το θελω x3 ασαπ , ειναι φανταστικο αυτο αντε να βγει
mandragora
Admin
mandragora

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠεμ 11 Νοε 2010, 20:24

Η φωτογραφία ανέβηκε για λίγο στο site της GW συνοδευόμενη από το παρακάτω κείμενο.

Over the next few pages, we will be taking a look at how to paint the Blood Angels Stormraven Gunship, including how to weather the vehicle and paint the interior detail. A great addition and centrepiece model for any Blood Angels army, this will be an invaluable guide to help you get the most from this fantastic kit.

Death from Above
The Stormraven Gunship is an incredibly versatile craft, able to fulfill the roll of orbital dropship, armoured transport and strike aircraft in a way that few, or indeed any, ships could hope to match. The Stormraven ensures that the Blood Angels remain undisputed masters of the skies, as dominant in the air as their troops are on the ground. Smaller and nimbler than the more cumbersome Thunderhawk Gunships, the Stormraven's compact hull and vectored thrusters enable it to operate at maximum efficiency in all but the densest terrain. A Stormraven can often be seen hurtling straight into the heart of the enemy forces, unleashing its considerable arsenal in a terrifying display of firepower, before disgorging a squad, Dreadnought, or even both, into the thick of the fighting.

On the tabletop
With its potent firepower, speed and transport capacity, the uses of a Stormraven on the battlefield are myriad, but its role of choice is as an unparalleled assault vehicle. With a huge variety of weapon options, and no less than four tank-busting Bloodstrike Missiles, both enemy infantry and vehicles alike fear drawing the attention of its guns. A transport capacity of 12 combined with the ability to safely carry a Dreadnought to battle as well certainly proves the Stormraven to be a transport vehicle of the very finest quality. This unique combination of speed, firepower and transport capacity means that a Stormraven can support any tactical preference, so there is always a place for it in any Blood Angels army.

Nick: A Stormraven will be the focal point of your army, so it's well worth giving it a lot of attention when painting it. These techniques can effectively be applied to any other vehicles in your Blood Angels army too, so keep this in mind and you will have a great looking fleet of vehicles in no time. I painted this Stormraven to match the battleforce that I painted for the Blood Angels army workshop in February 2011's White Dwarf; it's part of the 3rd Company, in keeping with the rest of the models. As a personal touch, I've weathered the model to appear heavily battle worn, but if you wish to keep your vehicle in pristine condition, skip page 6 and you'll have an immaculate vehicle, fresh as if at the beginning of a campaign.

Προσέξτε το σημείο που μιλάει για Φεβρουάριο του 2011.
Johneleos
Arch Spammer
Arch Spammer
Johneleos

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠεμ 11 Νοε 2010, 20:28

και οταν εχω γενεθλια θα βγουν τελεια

Υ.Γ. περα απο το σπαμ που το βρικες στο σιτε τις gw γιατι δεν το βρισκω
Bloodoffi
Warrior
Warrior
Bloodoffi

Αριθμός μηνυμάτων : 96
Τόπος : Αθήνα
Currently Playing : Warhammer 40000
Registration date : 12/09/2010

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠεμ 11 Νοε 2010, 20:51

Link για αυτό;
mandragora
Admin
mandragora

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠεμ 11 Νοε 2010, 20:53

Όπως γράφω παραπάνω ανέβηκε "για λίγο". Μετά από λίγο χάθηκε αλλά αρκετοί είχαν ήδη προλάβει να τη σώσουν.
Blood Guzzler
Arch Spammer
Arch Spammer
Blood Guzzler

Αριθμός μηνυμάτων : 2472
Τόπος : Κορυδαλλός
Currently Playing : Tyranids, Blood Angels, Necrons, Orks, Chaos SM
Registration date : 08/02/2009

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠεμ 11 Νοε 2010, 21:27

OMG
OMFG
ΕΙΝΑΙ ΓΑΜΑΤΟ! ΤΟ ΘΕΛΩ , ΤΟ ΘΕΛΩ , ΤΟ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!
2 ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΗΔΗ ΚΑΙ ΨΗΝΟΜΑΙ ΓΙΑ 3ο!!!!!
++ALL HAIL OUR FATHER SANGUINIUS AND HIS SCIONS THE ANGELS OF BLOOD! MAY YOUR BLADES BE WET WITH THE BLOOD OF THE HERETICS AND YOUR WINGS BURNING WITH WRATH!!++
http://stefoserpent.deviantart.com/
Johneleos
Arch Spammer
Arch Spammer
Johneleos

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠεμ 11 Νοε 2010, 21:37

στους αγγελους ολα πανε σε 3αδες Very Happy
Blood Guzzler
Arch Spammer
Arch Spammer
Blood Guzzler

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠεμ 11 Νοε 2010, 21:45

Επισης μου φαινεται οτι βλεπω καινουργιο Furioso , πανω αριστερα! Χαχαχαχα!
Johneleos
Arch Spammer
Arch Spammer
Johneleos

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠεμ 11 Νοε 2010, 21:48

καιρος ειναι να βγαλουν κατι πλαστικο σαν τους αλλους Marines
admin
Arch Spammer
Arch Spammer

Αριθμός μηνυμάτων : 3165
Registration date : 27/08/2008

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠεμ 11 Νοε 2010, 23:42

μοοοο!

Άλλα chapters μπορούν να το πάρουν ή μόνο οι BA?
mandragora
Admin
mandragora

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠαρ 12 Νοε 2010, 01:34

Προς το παρόν μόνο οι BA και τα second founding τους, αλλά απ'ό,τι λένε θα μπορούν να το πάρουν και οι GK.
lance-a-lot
Arch Spammer
Arch Spammer
lance-a-lot

Αριθμός μηνυμάτων : 2642
Registration date : 03/09/2008

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠαρ 12 Νοε 2010, 15:19

mandragora έγραψε:
Προς το παρόν μόνο οι BA και τα second founding τους, αλλά απ'ό,τι λένε θα μπορούν να το πάρουν και οι GK.

λογικά θα μπορεί να το πάρει οποιοδήποτε νέο codex SM απο δω και πέρα.. MORE SALES! οικονομική κρίση έχουμε, λέτε να τη γλίτωσε η GW?
Johneleos
Arch Spammer
Arch Spammer
Johneleos

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠαρ 12 Νοε 2010, 15:25

ναι καλα Μονο οι Blood angels και οι gk εχουν τετοια
Overmind
Hero
Hero
Overmind

Αριθμός μηνυμάτων : 806
Τόπος : Athens
Currently Playing : 40Κ, WoW, Space Hulk, WFB, BFG, Epic 40K, LotR SBG, Necromunda, Gorkamorka, Bloodbowl, Dreadfleet
Registration date : 01/04/2010

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠαρ 12 Νοε 2010, 17:06

Ακριβώς όπως και το Land Raider Crusader από Black-Templar-only έγινε γενικής χρήσης!

Αλλά θα χρειαστεί να περάσουν μερικά codex μέχρι να συμβεί αυτό...

Εμένα πάλι γιατί μου μοιάζει σαν τηλεκατευθυνόμενο διαστημοπλοιάκι;

Wink
ursarkar E. creed
Knight
Knight
ursarkar E. creed

Αριθμός μηνυμάτων : 342
Τόπος : Athens,Orestiada
Currently Playing : Ig ,Chaos Space Marine ,Chaos Daemons(Αν πετύχει το summoning!!)
Registration date : 28/01/2010

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠαρ 12 Νοε 2010, 17:23

Kαι γω πιστεύω πως είναι λίγο "κακομούτσουνο"!!!!!Οι "κοκκινοσκουφίτσες" ζήλεψαν το Valkyrie Laughing Δεν σας φτάνουν ήδη όσα έχετε θέλετε να γίνετε ακόμη πιο broken...... Evil or Very Mad
Just_a_Justicar
Knight
Knight
Just_a_Justicar

Αριθμός μηνυμάτων : 272
Registration date : 15/12/2009

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠαρ 12 Νοε 2010, 20:56

Πρωτη φορα βλεπω twin linked multi-melta!
Johneleos
Arch Spammer
Arch Spammer
Johneleos

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠαρ 12 Νοε 2010, 21:06

Just_a_Justicar έγραψε:
καιρος ηταν
Overmind
Hero
Hero
Overmind

Currently Playing : 40Κ, WoW, Space Hulk, WFB, BFG, Epic 40K, LotR SBG, Necromunda, Gorkamorka, Bloodbowl, Dreadfleet

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΠαρ 12 Νοε 2010, 23:46

Just_a_Justicar έγραψε:

Ναι, αυτό είναι απόδειξη ότι οι Blood Angels είναι αιρετικοί.
Wink
ursarkar E. creed
Knight
Knight
ursarkar E. creed

Αριθμός μηνυμάτων : 342
Τόπος : Athens,Orestiada
Currently Playing : Ig ,Chaos Space Marine ,Chaos Daemons(Αν πετύχει το summoning!!)
Registration date : 28/01/2010

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΣαβ 13 Νοε 2010, 14:26

Aμα βάλεις τον Vulkan βλέπεις πολλά...... Twisted Evil
Just_a_Justicar
Knight
Knight
Just_a_Justicar

Αριθμός μηνυμάτων : 272
Registration date : 15/12/2009

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΣαβ 13 Νοε 2010, 15:54

αν επρεπε να ειναι και wysiwyg με Vulkan θα χαμε θεμα...
Overmind
Hero
Hero
Overmind

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΣαβ 13 Νοε 2010, 17:36

O Vulkan τα κάνει "count as" twin-linked. Παραμένουν μονά τυπικώς.
Θα μπορούσε να λέει master crafted με το ίδιο αποτέλεσμα.
Wink

Υ.Γ. Και ο Inquisitor Karamazov έχει τον servitor με το "count as" twin linked melta.
Vabap Bap Bap
Knight
Knight
Vabap Bap Bap

Αριθμός μηνυμάτων : 309
Τόπος : My own WAAAAAAGH!!!!!!!!
Currently Playing : With my Power Klaw
Registration date : 24/11/2009

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΚυρ 14 Νοε 2010, 15:04

me likes, me take three ov'em when da time komez! Εχει να δει apocalypse αυτο το οχημα που θαναι ολο δκο του!

Και επιτελους ας πει καποιος στην GW οτι οι Blood Angels ειναι γνωστοι για τις Assault Squads τους και οχι για τις Tactical & Devastator Squads που εμφανιζονται σε καθε μας φωτογραφια!
Blood Guzzler
Arch Spammer
Arch Spammer
Blood Guzzler

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΚυρ 14 Νοε 2010, 16:14

Vabap Bap Bap έγραψε:
me likes, me take three ov'em when da time komez! Εχει να δει apocalypse αυτο το οχημα που θαναι ολο δκο του!

Και επιτελους ας πει καποιος στην GW οτι οι Blood Angels ειναι γνωστοι για τις Assault Squads τους και οχι για τις Tactical & Devastator Squads που εμφανιζονται σε καθε μας φωτογραφια!

Μα ειναι ο μονος τροπος να μας αποδειξουν οτι η φωτο ειναι 100% legal. Μονο η GW και το White Dwarf θα εβαζαν μια tactical squad στο stormraven!

Οπως και να εχει....οσο το κοιταω τοσο πιο παιδικο μου μοιαζει...σαν παιχνιδακι τις Fisher- Price (-->kStormraven Movers-airplane)

Αλλα θα φαει μπολικο conversion και θα στρωσει....
billap
Champion
Champion
billap

Αριθμός μηνυμάτων : 115
Τόπος : Patra
Currently Playing : Blood Angels,Chaos Deamons
Registration date : 08/12/2009

Stormraven Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Stormraven   Stormraven I_icon_minitimeΚυρ 14 Νοε 2010, 17:54

Εμενα δεν με τρελαίνει πάντως...
Θα μπορούσε να ειναι πολύ πιο ωραίο...
Αντε να το δούμε και απο κοντά....

Stormraven
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 3Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» Stormraven
» Stormraven
» WTB stormraven(s)
» WTB StormRaven

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Warhammer 40K :: Warhammer 40K General Discussion-
Μετάβαση σε: