Greek Wargaming Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

The Forum of Greek Wargamers

ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George 08abe9eb-c1f8-4f8a-abdf-72add18a9837_zps28329c39
Πρόσφατα Θέματα
» WTB wargaming and rpg terrain
Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George I_icon_minitimeαπό shadowblade94 Κυρ 01 Οκτ 2023, 17:37

» WTS Big Tau Army 400€
Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George I_icon_minitimeαπό doomsday Κυρ 09 Απρ 2023, 20:50

» Πωλούνται Adeptas sororitas
Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George I_icon_minitimeαπό Manolorza Παρ 07 Απρ 2023, 12:31

» Πωλουνται Grey Knights
Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George I_icon_minitimeαπό powerslave Κυρ 02 Απρ 2023, 19:08

» WTS High elf army
Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George I_icon_minitimeαπό Eyzonas Κυρ 25 Ιουλ 2021, 23:08

Blog Feeds
Σεπτέμβριος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George

Πήγαινε κάτω 
+2
Asarnil the Dragonlord
Flames
6 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames

Αριθμός μηνυμάτων : 9034
Registration date : 28/08/2011

Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George   Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George I_icon_minitimeΠεμ 29 Μαρ 2012, 13:41

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

Αριθμός μηνυμάτων : 13942
Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο
Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames
Registration date : 15/09/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George   Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George I_icon_minitimeΠεμ 29 Μαρ 2012, 13:45

"Tγία" ! Very Happy

Αυτος ο στρατος ειναι Masterpiece! Τον εχω δει απο κοντα κιολας. Μονο αυτο το μαυρο ματσουκι χαλαει τον ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΔΓΑΚΟ!!!!!! Αλλα θυμαμαι που ελεγες πως σπαει συνεχεια οποτε δεν θα υπηρχε αλλη λυση φανταζομαι.
xrisomiga
Arch Spammer
Arch Spammer
xrisomiga

Αριθμός μηνυμάτων : 3097
Registration date : 19/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George   Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George I_icon_minitimeΠεμ 29 Μαρ 2012, 13:46

ooooooooooo

ο δραγον δεν υπαρχει 0.0

δωσε και τα ΗΕ
Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames

Αριθμός μηνυμάτων : 9034
Registration date : 28/08/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George   Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George I_icon_minitimeΠεμ 29 Μαρ 2012, 13:49

and of course Khorne knights

http://www.picfront.org/d/8AkB
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

Αριθμός μηνυμάτων : 15580
Τόπος : "The God of War hates those who hesitate."
Registration date : 27/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George   Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George I_icon_minitimeΠεμ 29 Μαρ 2012, 13:50

Ειναι ο καλητερος στρατος που εχω δει μπαι φαρ μαζι με κατι μπρετς στην Αγγλια (για να ειμαι φαιρ) !
τιποτα δε συγκρινετε μαζι τους.
Αυτη η επιλογη των χρωματον του Κορν (+ οι κορντιτες ιπποτες στο κουλμινι ) ειναι απιστευτα ομορφες.
ο δρακος οπως εχω πει πολλες φορες ...
αστα
@αυλα
Θυμασε οταν τον εχεις φερει Πειραια τον κοιταζα συνεχεια και ελεγες σιγα ρε μλκα λασκουλα εχω κανει καλητερα ΛΟΛ Razz
GIEFFFFFFFFFF
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord

Αριθμός μηνυμάτων : 13942
Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο
Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames
Registration date : 15/09/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George   Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George I_icon_minitimeΠεμ 29 Μαρ 2012, 13:54

Εγω θυμαμαι παντως αυτους τους καταπληκτικους Ιπποτες παραλιγο να καταληγουν 1000 κομματια οταν εσπασαν εχοντας κανει φλανκ τσαρτζ στην καμπανα του δαρλοκ....χαχαχαχα
Ο,τι να ναι....

Ο στρατος ειναι αριστουργημα λεμε! Εχεις και πεζικα βαμμενα? (marauders θυμαμαι πως ειχες, warriors δεν θυμαμαι).

Βγαλε ΟΛΟ το στρατο φωτο και βαλτην να χαζεψουμε ρεεεεεε.
Tzortz
Admin
Tzortz

Αριθμός μηνυμάτων : 12004
Τόπος : Νικαια
Currently Playing : Sylvaneth - Stormcast - AoS in general
Registration date : 27/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George   Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George I_icon_minitimeΠεμ 29 Μαρ 2012, 14:12

Και βαλε φωτο κανονικα οχι λινκ -.- ΑΝΤΕ ΜΗ ΒΑΡΙΕΣΑΙ !!!
Mπαρμπα Θανασηs
Hero
Hero
Mπαρμπα Θανασηs

Αριθμός μηνυμάτων : 711
Τόπος : Αθηνα (Η πολη που περνανε ολοι φινα)
Registration date : 21/06/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George   Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George I_icon_minitimeΠεμ 29 Μαρ 2012, 15:05

Κανε μια σωστη δουλεια.

Burn in the Flames of Chaos!!!! 4 Laskoulas/George
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Burn in the Flames of Chaos:Daemons 2400
» chaos shall burn the the old world....
» Flames of Chaos Vs Kiour
» Chaos Double Cheeseburger by Flames
» SCI FI Laskoulas

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Painting and Modelling :: Painting and Modelling-
Μετάβαση σε: