Greek Wargaming Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

The Forum of Greek Wargamers

ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) 08abe9eb-c1f8-4f8a-abdf-72add18a9837_zps28329c39
Πρόσφατα Θέματα
» WTB wargaming and rpg terrain
Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeαπό shadowblade94 Κυρ 01 Οκτ 2023, 17:37

» WTS Big Tau Army 400€
Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeαπό doomsday Κυρ 09 Απρ 2023, 20:50

» Πωλούνται Adeptas sororitas
Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeαπό Manolorza Παρ 07 Απρ 2023, 12:31

» Πωλουνται Grey Knights
Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeαπό powerslave Κυρ 02 Απρ 2023, 19:08

» WTS High elf army
Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeαπό Eyzonas Κυρ 25 Ιουλ 2021, 23:08

Blog Feeds
Σεπτέμβριος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)

Πήγαινε κάτω 
+3
Amorphis
talazorn
iatroblast (t)
7 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
iatroblast (t)
Spamlord
Spamlord
iatroblast (t)

Αριθμός μηνυμάτων : 1328
Τόπος : Faliro - Attiki
Currently Playing : Warhammer Fantasy (The Empire), Magic the Gathering (casual), RISK Legacy
Registration date : 24/02/2009

Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΤρι 25 Αυγ 2009, 16:13

Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) Copyofimages

Those who seek gold and glory are restless souls indeed!
..the only problem is when the only available model for Paymaster wears....nothing(!) but a stylish bandana, giving him an Armour Save of "nothing+" with a Dice of 6. Well... combined with an Enchanted Shield I gain the massive "5+" armour save and the "4+" on hand to hand combat.
A good friend (and opponent) of mine will probably summon a bunch of his Chaos Warriors eager to take his head for their fun and thus claiming their privilege on rolling for "the eye of the gods" table
Life sucks when you're a mercenary...

HERO CHOICES

Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) M144049799110212001colr
ASARNIL THE DRAGONLORD

Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) 10028p1
PAYMASTER
Enchanted Shield

Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) M118213299060207144vcla
HIRELING WIZARD LORD LV4 -knows her spells from the Lore of Death- (GENERAL)
Dispel Scroll, Sword of Battle(fluff), Power Stone & Talisman of Protection

Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) Copyof02036w1
CAPTAIN
Heavy Armour, Shield

CORE UNITS

Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) 68
RICCO'S REPUBLICAN GUARD (15)

Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I930924_wh-chaos-marauder-horsemen-plastic
5 HORSEMEN
Champion & musician
Shields

Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) M140038a99120202012emph
10 CROSSBOWMEN

SPECIAL UNITS

Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) M118493499120213001okbu
6 OGRES
Full Comand & 'Look out gnoblar'
Additional hand weapons & light armour

Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) Copy2ofm118246299060213Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) M118244799060213013okfe
2 OGRE MANEATERS
the Imperial Maneater is equipped with Great Weapon

Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) M118495499120213003okle
2 OGRE LEADBELCHERS

Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) M47013199120205003dwarf
25 DWARFS
Full command
Heavy armour & shields

RARE UNIT

Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) M200085a99060202028emph
HALFLING HOT POT

Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) Copyofjlhgh

My first-pubished 2000+pts List:
Παράθεση :
[size=xx-small]PAYMASTER (Brace of pistols, heavy armour, Sword of Battle, Enchanted Shield & Talisman of Protection)
HIRELING WIZARD LORD LV4 (2 Dispel Scrolls & Staff of Sorcery)
HIRELING WIZARD LV2 (Power Stone)
MERCENARY CAPTAIN (barded warhorse, pistol, heavy armour, shield & Sword of Might)

5 KNIGHTS on barded warhorses (Champion & musician)
5 KNIGHTS on barded warhorses (Champion & musician)
5 HORSEMEN (Champion & musician, Bows)
10 DUELLISTS (Musician, Pistols)
10 DUELLISTS (Champion & musician, Additional hand weapons)
10 DUELLISTS (Musician, Throwing knives & bucklers)
10 DUELLISTS (Musician, Bucklers)

21 DWARFS (Champion & musician, Heavy armour & shields)
6 OGRES (Champion & musician, Additional hand weapons & light armour)
20 PAYMASTER'S BODYGUARDS (Full command, War Banner)

CANNON[/size]

A MY LISTS ROCKS!! Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) Nerd productions

Έχει επεξεργασθεί από τον/την iatroblast στις Παρ 25 Δεκ 2009, 03:23, 12 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
talazorn
Spamlord
Spamlord
talazorn

Αριθμός μηνυμάτων : 1653
Τόπος : Πειραιάς
Currently Playing : warhammer fantasy
Registration date : 06/10/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΤρι 25 Αυγ 2009, 16:45

Αν είναι etc δεν μπορείς να έχεις 4 μονάδες duelists, μόνο μέχρι 3.

Γενικά έχει το feeling του dogs of war army αλλά δεν είναι και πολύ ανταγωνιστική. Για φιλικά καλή είναι
iatroblast (t)
Spamlord
Spamlord
iatroblast (t)

Currently Playing : Warhammer Fantasy (The Empire), Magic the Gathering (casual), RISK Legacy

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΤρι 25 Αυγ 2009, 16:47

Α! ουπς! δε το ηξερα αυτο... thanks θα το αλλαξω

Φανταζομαι θα προτεινες regiments of renown..? ή γενικα σα στρατος δεν ειναι ανταγωνιστικος (δε σωζεται δηλ?) Cool

Παράθεση :
Γενικά έχει το feeling του dogs of war army... Για φιλικά καλή είναι
thank u! Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) Cheesy Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) Cheesy
Amorphis
Knight
Knight
Amorphis

Αριθμός μηνυμάτων : 262
Τόπος : Athenz
Currently Playing : necron + chaos daemons + WoD
Registration date : 21/06/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΤρι 25 Αυγ 2009, 17:21

Άν και δέν σκαμπάζω απο fantasy πολύ, μου αρέσει που η λίστα σου έχει και εικόνες!! Smile
kiour_gr
Arch Spammer
Arch Spammer
kiour_gr

Αριθμός μηνυμάτων : 6194
Τόπος : Cambridge
Currently Playing : Diablo 3 beta, MTG.
Registration date : 29/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΤρι 25 Αυγ 2009, 18:07

Oi magoi mesa stous Duelist den mou αρεσει πολυ.

Καλuτερα σε crossbowmen kai kantous 12 se arithmo.
12+ mago=13 montnela opote an xaseis 3 montela den einai 25% den kaneis test.

Kai ta 6 ogres den me enthousiasoun. Tria h Tessera nai .

Kai ena kanonaki akoma nomizo to thelei.
Tzortz
Admin
Tzortz

Αριθμός μηνυμάτων : 12004
Τόπος : Νικαια
Currently Playing : Sylvaneth - Stormcast - AoS in general
Registration date : 27/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΤρι 25 Αυγ 2009, 19:46

Εγω απλα λατρευω τα ποστ του Iatroblast ... Razz

Ωραια η λιστα , αλλα εγω θελω Slayers !!
iatroblast (t)
Spamlord
Spamlord
iatroblast (t)

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΤρι 25 Αυγ 2009, 21:33

Thank u, thank u και thank u!! Razz Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) Emoticon_happy

Παράθεση :
12+ mago=13 montnela opote an xaseis 3 montela den einai 25% den kaneis test.
Kai ta 6 ogres den me enthousiasoun. Tria h Tessera nai .
Το ηξερα πως κατι θα μαθω.. thanx- αλλα με τα ogres δε ξερω πως να παιζω σε τριαδες ..εννοω.. κανα tactic? Ποιος ο ρολος τους κλπ?

Παράθεση :
...Kai ena kanonaki akoma nomizo to thelei.
ειναι rare Sad
talazorn
Spamlord
Spamlord
talazorn

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΤρι 25 Αυγ 2009, 23:15

Regiments of Renown δεν επιτρέπονται στο etc. Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνεις, κι εγώ δεν μπορώ να βγάλω μια σωστή λίστα με DoW.... ίσως pikes αλλά που να βρεις τα μοντέλα
Επισκέπτ
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΤετ 26 Αυγ 2009, 09:37

ωπ, εγω ηξερα οτι επιτρεπονται regiments of renown στο ETC, αν εχεις λιστα DoW

νομιζω μονο οι special characters απαγορευονται (π.χ. asarnil)
talazorn
Spamlord
Spamlord
talazorn

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΤετ 26 Αυγ 2009, 18:35

Όχι απαγορεύονται όλα τα RoR δυστυχώς..
iatroblast (t)
Spamlord
Spamlord
iatroblast (t)

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΤετ 26 Αυγ 2009, 21:52

Exw mia idiaiterh sxesh me ton upologisth mou. O diaxwrismos 'xrhsth-antikeimenou' issoropei se mia lepth gkriza diaxwristikh grammh, alla afhnoume o ka8enas xwro ston allo na 'anapneusei'. Apopse de grafei Ellhnika. Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) Colere_57%20-%20emotloader.hu 8a to sebastw (giati alliws 8a ton spasw)

Krima pou apagoreuontai ta RoR.. (bebaia pio krima pou de ta briskeis KAN alla tespa)
Pantws suntoma 8a beltiwsw th lista me bash tis protaseis pou phra! Very Happy Ektos autou 8a anarthsw mia akoma kainouria, thn opoia etoimazw apo diaspartes plhrofories sto net. Eukairia gia beltiwsh!

Pantws auto me ta ogre, dhl. oti paizoun kalutera se 3-4ada paizei pantou confused de xanoun ta terata sto resolution? Suspect
Khar Vader
Arch Spammer
Arch Spammer
Khar Vader

Αριθμός μηνυμάτων : 10443
Currently Playing : DICE :P
Registration date : 28/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΤετ 26 Αυγ 2009, 21:52

Σε στρατό DoW επιτρέπονται μια χαρά και οι RoR και ο Asarnil

Εγώ θα σου πρότεινα να βάλεις Asarnil και τα DE που παίρνουν 100π για κάθε μονάδα που καταστρέφουν! :rl5: :gener2:
iatroblast (t)
Spamlord
Spamlord
iatroblast (t)

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΤετ 26 Αυγ 2009, 21:58

Asarnil the dragonlord..
Akougetai kai fainetai wraio alla 8a h8ela mia lista ETC
Pantws ena montelo drakou (kai kata protimhsh paliou) 8a to tsimphsw, gia GT katastaseis Wink giati oxi?
Pianei kai 1 hero nomizw... poios 8a faei podi?
talazorn
Spamlord
Spamlord
talazorn

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΠεμ 27 Αυγ 2009, 13:23

Εγώ την τελευταία φορά που είχα ρωτήσει μου είχαν πει πως δεν επιτρέπονται. Αν έκανα λάθος σόρρυ για την παραπληροφόρηση!
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

Αριθμός μηνυμάτων : 15580
Τόπος : "The God of War hates those who hesitate."

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΠεμ 27 Αυγ 2009, 14:02

O Asarnil ειναι hero and rare slot
Λορδο βαζεις και την μαγισα 4ου level

Βγαλε τα ογκρε και βαλε 3-4 maneaters stuborn και εχεις και ton paymaster εκει κοντα στο Unitaki του για rerol.
θες Crosbowman και βγαλε τον hero στο horse δεν αξιζει (στη θεση του Ασαρνιλ)
Επιπλεων τα army list DOW einai 2500 points Smile
iatroblast (t)
Spamlord
Spamlord
iatroblast (t)

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΠεμ 27 Αυγ 2009, 20:18

Παράθεση :
Εγώ την τελευταία φορά που είχα ρωτήσει μου είχαν πει πως δεν επιτρέπονται. Αν έκανα λάθος σόρρυ για την παραπληροφόρηση!
καλα μιλαμε για ενα στρατο που δεν εχει armybook απο το 1900+ Razz Razz !! μην αγχωνεσαι!

Παράθεση :
Βγαλε τα ογκρε και βαλε 3-4 maneaters stuborn και εχεις και ton paymaster εκει κοντα στο Unitaki του για rerol.
χαχαχα!! τσατσια! τελειοοοο.. Very Happy Very Happy --για δρακο το 'ψησα! Τον Asarnil δε τον βρισκω, αλλα αν βρω εναν παλιο δρακο, -Αρχοντας!! king

Can't wait να τους δοκιμασω!! Smile
iatroblast (t)
Spamlord
Spamlord
iatroblast (t)

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΚυρ 06 Δεκ 2009, 20:03

-UPDATE-

Νεα λιστα DoW 2000+ ποντων.. (σελ. 1)
Υπαρχει ελπιδα?
talazorn
Spamlord
Spamlord
talazorn

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΚυρ 06 Δεκ 2009, 21:01

Ο Ασάρνιλ δεν ξέρω αν γίνεται στρατηγός, πάντως όπως και να χει δεν σε συμφέρει γιατί πεθαίνει εύκολα και όντας πετούμενος θα είναι μακριά από το στρατό σου. Βγάλε τον κάπταιν και βάλε έναν λόρδο για στρατηγό.
Τώρα η λίστα γενικά δεν ξέρω αν δουλεύει, φαίνεται να έχεις βάλει λίγο απ' όλα χωρίς γενικό σχέδιο για το πως θα παίξεις. Μπορεί και να δουλεύει, αν έχεις κάποιο σχέδιο στο μυαλό σου και εγώ δεν το ξέρω. Πάντως ούτε καλή ούτε κακή δεν μου φαίνεται κατά τα άλλα.
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas

Αριθμός μηνυμάτων : 15580
Τόπος : "The God of War hates those who hesitate."

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΚυρ 06 Δεκ 2009, 21:39

Ο Ασαρνιλ δεν γινεται general κανε general την μαγισσα , ακομα καλητερα βγαλε την μαγισα βαλε ενα lord general παμφτηνος και ενα paymaster και εισαι ενταξη , για LD9 , το θες .
iatroblast (t)
Spamlord
Spamlord
iatroblast (t)

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΔευ 07 Δεκ 2009, 21:45

A μαλισταα.. ok thanx!

Σκεφτομουν να αγορασω αλλους 5 marauders horsemen για να φτιαξω 10αδα ελαφρυ ιππικο με full command τυπου Wood Elfs
Θα παιξουν?
talazorn
Spamlord
Spamlord
talazorn

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΔευ 07 Δεκ 2009, 22:49

Δεν έχει νόημα η 10άδα ελαφρύ ιππικό με full command... δεν παίρνουν γραμμές και τους νικάνε όλοι. Άλλο νόημα έχει το fast cavalry. Ούτε τα wood elves παίζουν έτσι
iatroblast (t)
Spamlord
Spamlord
iatroblast (t)

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΣαβ 12 Δεκ 2009, 14:13

Βοηθεια παιδια!

Λοιπον:
Χαρη στον Talazorn εχω το μοντελο του Deathfang -ok ολα καλα!
ΔΕΝ εχω ομως το μοντελο του Asarnil. Nαι, ok, εχω ενα αλλο High Elf (Dragon Prince) αλλα ο Asarnil ΔΕΝ ειναι.
Σκεφτομουν λοιπον σε επομενο φιλικο αγωνα, να κανω το εξης:
Nα παιξω το μοντελο οπως ειναι, αλλα στη θεση του Asarnil να τοποθετησω ενα αλλο High Elf Noble.
Δηλαδη Ηigh Elf Noble με τον εξοπλισμο, το enchanted item και το δρακο του Asarnil. To νεο μοντελο θα εχει απλα -1 στο WS και -1 στο Α στα στατιστικα του αναβατη και το υπολογιζω στους 430pts (εναντι των 460pts)
Eιναι δικαιο?

Και δυο τελευταια:
1) Ξερει κανεις αν τα στατιστικα των Great Green Dragons ή των τυπικων δρακων, ταυτιζονται με τα στατιστικα του Deathfang?
2) Εμαθα πως οι Dogs of War εχουν τα προσωπικα τους μαγικα αντικειμενα (πχ Estalian Cloak). Ξερει καποιος κατι για αυτο?
talazorn
Spamlord
Spamlord
talazorn

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΣαβ 12 Δεκ 2009, 15:46

Τι εννοείς αν είναι δίκαιο; δεν είναι νόμιμο, άσχετα αν είναι δίκαιο ή όχι. Απλά βάλε μωρέ άλλο μοντέλο αντί για τον Ασάρνιλ και θα είναι counts as.

Τα μαγικά αντικείμενα αυτά είναι μόνο optional rules, για φιλικά και με την έγκριση του αντιπάλου. Δεν ξέρω από ποιο βιβλίο είναι, ή αν είναι από κάποιο white dwarf.
iatroblast (t)
Spamlord
Spamlord
iatroblast (t)

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΣαβ 12 Δεκ 2009, 16:26

Emena mou ftanei na einai dikaio, afou o agwnas den einai Tournoua (sta opoia epishs de xrhsimopoiountai nomimoi kanones, alla tespa..)

Loipon? einai fair enough? Like a Star @ heaven

Έχει επεξεργασθεί από τον/την iatroblast στις Κυρ 13 Δεκ 2009, 13:46, 1 φορά
talazorn
Spamlord
Spamlord
talazorn

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)   Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers) I_icon_minitimeΣαβ 12 Δεκ 2009, 16:33

Απλά συνήθως οι optional κανόνες είναι λίγο άκυροι Razz
Καλό φαίνεται ναι

Dead men tell no tales: they tell nothing (Fortune-seekers)
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 2Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» seekers became fiends WIP
» The walking Dead. 2400 VC
» Tales from the Iron Kingdoms
» Deamonettes & Seekers for sale
» Tales from The Crypt (name copyrighted Jimbouz 2012):VC 2400

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Warhammer Fantasy :: Army lists, FAQ and Tactics-
Μετάβαση σε: