Greek Wargaming Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


The Forum of Greek Wargamers
 
ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 08abe9eb-c1f8-4f8a-abdf-72add18a9837_zps28329c39
Πρόσφατα Θέματα
» WTB wargaming and rpg terrain
To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeαπό shadowblade94 Κυρ 01 Οκτ 2023, 17:37

» WTS Big Tau Army 400€
To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeαπό doomsday Κυρ 09 Απρ 2023, 20:50

» Πωλούνται Adeptas sororitas
To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeαπό Manolorza Παρ 07 Απρ 2023, 12:31

» Πωλουνται Grey Knights
To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeαπό powerslave Κυρ 02 Απρ 2023, 19:08

» WTS High elf army
To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeαπό Eyzonas Κυρ 25 Ιουλ 2021, 23:08

Blog Feeds
Σεπτέμβριος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.

 

 To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ

Πήγαινε κάτω 
+71
lakedaimon
grail constantin
thunder21
Narkis
Sn4k30r
dreal
MrBrasidas045
KeyserSoze
Morghoul
nilrem
Commisar Dimitrov
GsLs
Johnidas
nikkon1992
Padelis117
antimage
robomarine
theodddore
Grimclown
zombie2
lordsentaris
ArD
olethros
PoTv
front7line
forau
GreaPal
Sedekiel
iron man
ragnar
Cyndre
deborallo
podrik
Mπαρμπα Θανασηs
h8most
Shieldwolf
Corum
belial
ursarkar E. creed
Δημητριος
Meraklis
medas
Lone Wolf
Papajohn
Aerico
nickkxx
testakias
georap
h34dnotf0und
Johneleos
Nistass
Boromir
kyrgkikas
Blood Guzzler
xrisomiga
kiour_gr
Nireas
admin
Samanos
Khar Vader
Laskoulas
Asarnil the Dragonlord
Achaian
ritter
aphelion
Tzortz
Flames
Nepenthe
lance-a-lot
galvert
mandragora
75 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
nickkxx
Knight
Knight
nickkxx


Αριθμός μηνυμάτων : 430
Currently Playing : 40k,fantasy
Registration date : 10/04/2012

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 07:56

Παράθεση :
Φασισμός είναι για οτι ειναι δεξιο στην ιδεολογία. Τα αριστερα ατομα με παρόμοιες ιδέες τα λέμε τραμπούκους. Το διαχωριζουμε για να καταλογίζουμε οτι αξίζει στον καθένα. Όχι όλοι στο ίδιο τσουβάλι.
Α όχι εγώ προτιμώ να τους λέω έτσι.Είναι ξέρεις,οι επιλογές του καθένα!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Nistass
Champion
Champion
Nistass


Αριθμός μηνυμάτων : 228
Ηλικία : 41
Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
Registration date : 27/07/2011

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 08:45

Ο όρος «εθνικοσοσιαλισμός» (γερμ. 'Nationalsozialismus) χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον Γάλλο Μωρίς Μπαρρέ το 1898, ενώ τα πρώτα εθνικοσοσιαλιστικά κόμματα ήταν το τσέχικο εθνικοσοσιαλιστικό κόμμα και το γαλλικό εθνικοσοσιαλιστικό κόμμα. Ο όρος χρησιμοποιήθηκε από τους Γερμανούς εθνικοσοσιαλιστές για να χαρακτηρίσουν το κίνημα, ενώ ο όρος ναζισμός, o οποίος στην Γερμανία χρησιμοποιείται πολύ σπάνια (οι εθνικοσοσιαλιστές δεν τον χρησιμοποιούσαν καν), προέρχεται από την αγγλική λέξη nazism, η οποία με τη σειρά της έχει τη ρίζα της στην συντόμευση της γερμανικής λέξης Nationalsozialismus (εθνικοσοσιαλισμός). Ως όρος, ο εθνικοσοσιαλισμός βρίσκει τη βάση του στο πρόγραμμα του Εθνικοσοσιαλιστικού Γερμανικού Εργατικού Κόμματος από το 1920, το οποίο υποστηρίζει μια εν μέρει σοσιαλιστική κοινωνία.
Μετά την πτώση του Τρίτου Ράιχ ο όρος του εθνικοσοσιαλισμού υιοθετήθηκε από την κατοπινή Δυτική Γερμανία, ενώ στην Ανατολική Γερμανία, όπως και στην ΕΣΣΔ καθιερώθηκε ο όρος του χιτλερισμού (Hitlerfaschismus).

Για να μην υπάρχει συγχυση των όρων




Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Nistass
Champion
Champion
Nistass


Αριθμός μηνυμάτων : 228
Ηλικία : 41
Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
Registration date : 27/07/2011

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 08:50

H προπαγάνδα, το διαδίκτυο και τα ΜΜΕ



Σκοπός της προπαγάνδας είναι να αλλάξει δραστικά τις απόψεις των άλλων αντί απλώς να μεταδώσει γεγονότα. Για παράδειγμα, η προπαγάνδα μπορεί να επιστρατευτεί προκειμένου να προϊδεάσει θετικά ή αρνητικά σε σχέση με κάποια ιδεολογική θέση, αντί να παρουσιάσει την ίδια την θέση. Η προπαγάνδα διαφοροποιείται από την «κανονική» επικοινωνία, επειδή επιδιώκει να διαμορφώσει απόψεις με έμμεσες και συχνά δόλιες μεθόδους. Για παράδειγμα, η προπαγάνδα συχνά μεταδίδεται με τέτοιον τρόπο ώστε να προκαλεί ισχυρά συναισθήματα και αυτό το κάνει κυρίως με το να υπονοεί παράλογες (μη ενορατικές) σχέσεις μεταξύ ιδεών.

Διαβάστε το άρθρο του κ. Ε.Παπάνη
Ίσως η μεγαλύτερη ανατροπή στον προπαγανδιστικό ρόλο των ΜΜΕ είναι η εμφάνιση της διαδικτυακής επικοινωνίας. Είναι αλήθεια ότι στην προσπάθειά τους να ελέγξουν τη ροή των πληροφοριών οι κρατικοί σχηματισμοί δεν έδωσαν τη δέουσα σημασία στον Παγκόσμιο Ιστό, παρά μόνο όταν η απήχησή του άρχισε να πολλαπλασιάζεται με ρυθμούς γεωμετρικής προόδου και αφού κατανόησαν ότι ήδη έχει αφήσει πίσω του το διαμεσολαβητικό του ρόλο διαφεύγει τον κίνδυνο της μετεξέλιξης του σε όργανο χειραγώγησης.
Η δύναμη της διαδικτυακής πληροφορίας έγκειται στο δυναμικό της χαρακτήρα, στην ευκαμψία της να παραπέμπει, να συνδέει, να συγχέεται. Κανείς δε μπορεί να προβλέψει την πορεία της, τη χαοτική αλληλεξάρτησή της με άλλες συναφής ή άσχετες πληροφορίες. Η ανάδυση και η ανασυγκρότηση του νοήματος, η διαμόρφωση των ερμηνειών, η ένταξη στην εμπειρία και κοσμοθεωρία του δέκτη, ο τρόπος επιλογής ή απαξίωσης της επαφίενται, παρά τις επικοινωνιακές και διαφημιστικές παγίδες, στην προσωπικότητα του χρήστη.
Το γεγονός αντίκειται στις βασικές προϋποθέσεις της προπαγάνδας, που σύμφωνα με τον Lippmann (1922) είναι οι ακόλουθες:

Πρόθεση του κράτους να εναρμονίσει τους στόχους των πολιτών με τις δικές του επιδιώξεις
Ύπαρξη διαχωριστικών ορίων ανάμεσα στο συμβάν και στην κοινή γνώμη
Επιλεκτική διάχυση πλευρών της πληροφορίας
Κοινή γνώμη, που έχει συνηθίσει να ερμηνεύει τον κόσμο με στερεότυπα, γενικευμένες κατηγορίες, διαπολικές αναπαραστάσεις. Τα ΜΜΕ εμφανίζονται ως η ενδιάμεση ρυθμιστική αρχή ανάμεσα στις υποκειμενικές αντιλήψεις και την πραγματικότητα.
Κοινή γνώμη, η οποία αγνοεί πως η συμμετοχή της στις διεργασίες του δημοκρατικού πολιτεύματος υφρίστανται μόνο κατ’ επίφαση, επειδή η κυρίαρχη τάξη ελέγχει τη ροή της πληροφορίας, ανάλογα με τα συμφέροντά της.
Η προπαγάνδα πρέπει να διαχέεται σε όλες τις εκφάνσεις τη καθημερινότητας, για να είναι αποτελεσματική.
Το συναίσθημα νοείται ως συμπλήρωμα των ορθολογιστικών αντιλήψεων για την απεικόνιση της πραγματικότητας και μάλιστα αναπληρώνει σε μεγάλο βαθμό την έλλειψη σφαιρικής πληροφόρησης. Τα ΜΜΕ επιχειρούν μέσω μιας επιτυχούς ή ανεπιτυχούς μέιξης συναισθήματος και εκλογίευσης να παρουσιάσουν το γεγονός ή την είδηση υπό το πρίσμα της κυρίαρχης ιδεολογίας.
Οι πολίτες εσωτερικεύουν ως δικές τους πολιτικές τοποθετήσεις, ιδεολογίες και κουλτούρες , που παρουσιάζονται ως υποδειγματικές από τα ΜΜΕ. Ο άνθρωπός, εξαιτίας της περιορισμένης εμπειρίας, της έλλειψης εναλλακτικών, της ανεπαρκούς καλλιέργειας θεωρείται ως παθητικός δέκτης, ανίκανος να διαχειριστεί το συλλογικό, αλλα παραμένει υπεύθυνος μόνο για τον ατομικό προσδιορισμό του.
Η προπαγάνδα εμπερικλείει την έννοια του σχεδιασμού, της στρατηγικής και της βαθιάς γνώσης των ψυχολογικών – κοινωνικών δυναμικών της κοινής γνώμης.. Η απλοϊκή άποψη ότι οι ομάδες εξουσίας μπορούν εύκολα να διαχειριστούν τη μάζα, έχει προ πολλού ανασκευαστεί.
Η προπαγάνδα σήμερα νοείται ως ένα είδος συμβολαίου, οι όροι του οποίου μπορούν ανα πάσα στιγμή να τεθούν σε επαναδιαπραγμάτευση.
Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί ένα άθροισμα τεχνικών από ένα κέντρο εξουσίας προς μια ομογενοποιημένη, μέσω ψυχολογικών χειρισμών, ομάδα με σκοπό τη διασφάλιση της ενεργούς συμμετοχής ή της ανοχής ή της συναίνεσής της.
Η επικοινωνία είναι ο μηχανισμός προσαρμογής που επέτρεψε στο ανθρώπινο είδος να εξελιχθεί. Η κυριότερη έκφρασή της, η γλώσσα, είναι το διαφοροποιητικό σύστημα συμβόλων, που προήγαγε την αφαιρετική σκέψη, εκτόξευσε τις δυνατότητες της νοημοσύνης και απάλλαξε τη σκέψη από την τυραννία του συγκεκριμένου, του χωροχρονικά προσδιορισμένου και του εφήμερου. Το επίπεδο της επικοινωνίας μπορεί να καθορίσει το ρυθμό γνωστικής ανάπτυξης των παιδιών, ενώ, σύμφωνα με την κοινωνιολογία, είναι το μέτρο που διαμορφώνει την κοινωνική τάξη, χαρακτηρίζει την κουλτούρα και σηματοδοτεί τα πολιτισμικά προϊόντα.
Η επικοινωνία είναι η προβολή του εαυτού προς τα έξω, ο αρωγός των αισθήσεων για την κατανόηση του κόσμου, αλλά ταυτόχρονα η αποποίηση των υλικών ερεθισμάτων, ως της μοναδικής οδού ερμηνείας της πραγματικότητας. Η επικοινωνία οριοθετεί το συλλογικό ασυνείδητο και αναδεικνύει την ιστορικότητα. Οι περιορισμοί της αντανακλούν τη βραδύτητα στην ανάπτυξη, ενώ ανατροφοδότησή της επικυρώνει την ποιότητα της στρατηγικής και του σχεδιασμού. Η ίδια η κοινωνία δεν είναι παρά μια φαντασιακή θέσπιση επικοινωνιακών σχέσεων και αλληλεπιδράσεων. Ως τέτοια ήταν αναμενόμενο να χρησιμοποιηθεί ως εξουσιαστικό εργαλείο και ως αναπαραγωγή της κυρίαρχης ιδεολογίας. Υπό το πρίσμα αυτό η προπαγάνδα μπορεί να οριστεί ως διάδοση του αξιακού συστήματος των κέντρων εξουσίας με τέτοιο πειστικό τρόπο, ώστε οι αναπαραστάσεις των πολιτών να συγκλίνουν προς τους στόχους της ηγετικής τάξης. Η αμφισημία των νοημάτων και οι πολλαπλές πιθανότητες ερμηνείας της αντικειμενικότητας μειώνονται, εξαιτίας της συστηματικής προσπάθειας της εξουσίας να αποκρύψει εναλλακτικές νοηματοδοτήσει και να υπερτονίσει όσες μπορούν ευχερέστερα να περιγράψουν τις αντιλήψεις της. Οι αναλύσεις για την πραγματικότητα, που επιχειρούνται, δεν είναι αναγκαστικά λανθασμένες, αλλά πάντοτε φέρουν το στοιχείο του εμπρόθετου και της σταδιακής κορύφωσης. Η πειθώ εξαρτάται από το κύρος του πομπού, από το μέσο διάσωσης των νοημάτων, από το περιεχόμενο του μηνύματος, από την κριτική ικανότητα της κοινωνίας (ή από τη διάθεσή της να συνηγορήσει σε μια έκπτωση της ικανότητας αυτής), από τη συγκυρία και τις ιστορικές συνθήκες. Η προπαγάνδα προϋποθέτει κουλτούρα χαμηλής ανοχής ή ανικανότητας για διάλογο, συλλογική αποποίηση κοινωνικών ευθυνών, πόλωση ή απογοήτευση από αποτυχημένες απόπειρες εγκαθίδρυσης διαλεκτικών και δημοκρατικών κανονιστικών ορίων. Ως επικοινωνιακό σχήμα η προπαγάνδα μειώνει την απροσδιοριστία, προτείνει καταληπτά και ιδανικά για αναπαραγωγή μηνύματα, εξουδετερώνει το μειοψηφικό λόγο, ενώ η αποδοχή της εκδηλώνεται ως επιθυμία του λαού για αποσόβηση κινδύνου, για αύξηση του βιοτικού επιπέδου ή για άρση της ανασφάλειας, που συνεπάγεται η μια κατ’ επίφαση πολυφωνία, που δεν στηρίζεται στον κριτικό λόγο. Η προπαγάνδα είναι μέσο πειθάρχησης και εξουσίας, (εφόσον αυτή νοηθεί ως συστηματική επιρροή) και διεκπεραιώνεται δια των ΜΜΕ, που διαθέτουν πολλαπλασιαστική αξιακή ισχύ και δρουν ως υποδείγματα, ακόμα και μέσα από την παρακμιακή επιδείνωση των ερμηνειών τους.
Η προπαγάνδα εκδηλώνεται απροκάλυπτα ή με πλάγιους τρόπους. Κατά την ενορχήστρωσή τους αξιοποιούνται όλα τα πορίσματα των ερευνών για αλλαγή στάσεων και πεποιθήσεων. Συνήθως γίνεται φανερή μετά το πέρας των συνεπειών τους, ενώ ενίοτε η σημασία της έχει υπερεκτιμηθεί ή τεχνηέντως υποτιμηθεί. Οι πολίτες ενδίδουν σε αυτή, συνειδητά ή ασυνείδητα ως αντίδραση σε μαζικά συναισθηματικά βιώματα και συλλογικές απειλητικές εμπειρίες. Το σίγουρο είναι πως η προπαγάνδα είτε ως αποσιώπηση είτε ως ψέμα είτε ως τεχνική υποθάλπει την κατάλυση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, διακυβεύει τα ιδεώδη και λεηλατεί την ελεύθερη βούληση. Σύμμαχοί της το πλημμελές εκπαιδευτικό σύστημα, η αποπροσωποποίηση, ο ατομισμός και η διαλεκτική ένδεια. Προαγωγός της και αργυραμοιβός των ανθρωπιστικών ιδανικών ο πόθος για την εξουσία, το κέρδος και η ψευδαίσθηση πως η κραταιότης μπορεί να διαρκέσει ες αεί. Δυστυχώς η επιστήμη της ψυχολογίας και επικοινωνίας έχει περιγράψει αναλυτικά τις αχιλλείους πτέρνας της κοινής γνώμης και τα ευρήματα αυτά χρησιμοποιούνται κατά κόρον εις βάρος των αδαών.

Η προπαγάνδα δημιουργεί ανάγκες ή επιτείνει τις υπάρχουσες
Δραματοποιεί λανθάνοντα ή υπαρκτά συναισθήματα
Αναζωογονείται με την επανάληψη
Γίνεται πιστευτή, όταν εκπέμπεται από πολλές πηγές, που αλληλοσυμπληρώνονται
Είναι αποτελεσματικότερη όταν προβάλλει τα μηνύματά της σε φαινομενικά ουδέτερο πλαίσιο.
Γίνεται περισσότερο πετυχημένη όταν τα νοήματά της δεν είναι διεκδικητικά ή απαιτητικά, αλλά φαντάζουν ως λογικά αποκυήματα της σκέψης των πολιτών.
Δηλητηριάζει τον κριτικό λόγο, όταν ενσωματώνει τα αντίθετα επιχειρήματα με τέτοιο τρόπο, ώστε να τα γελοιοποιήσει, κάνοντας την κοινή γνώμη να υποθέσει πως μετέχει μιας δημοκρατικής αντιπαράθεσης.
Εκτροχιάζουν την ορθή σκέψη παρουσιάζοντας ψευδή δεδομένα ή αποσιωπώντας άλλα. Για παράδειγμα εμφανίζουν μια ιδέα, ως πολύ πιο διαδεδομένη απ’ ό,τι πραγματικά είναι, έναν υποθετικό κίνδυνο ως απειλή, οδηγούν την κοινή γνώμη σε εκβιαστικά διλήμματα του τύπου «πτώχευση ή ξεπούλημα των βασικών δικαιωμάτων», «ανοχή στους μετανάστες ή διασάλευση της δημόσιας ασφάλειας», χωρίς να την εκθέτουν σε ενδιάμεσες πιο μετριοπαθείς λύσεις.
Σε κάθε περίπτωση η προπαγάνδα εκμεταλλεύεται το φόβο για τη διαφορετικότητα και την ανάγκη του ατόμου να μοιράζεται κοινές αξίες με τις ομάδες, στις οποίες ανήκει. Οι επαγγελματίες που τη σχεδιάζουν, αρχίζουν να παρουσιάζουν τις βασικές της θέσεις σε ανύποπτο χρόνο, εγείρουν ζητήματα εκ του μη όντος, μόνο και μόνο για να τεθούν έστω προς συζήτηση, επανέρχονται ξανά και ξανά, γνωρίζοντας ότι η αλλαγή, αν δεν είναι επαναστατική, είναι δύσκολη στην επίτευξή της. Η προσπάθειά τους εντείνεται, για να πείσουν τα μέλη της ομάδας –στόχου πως το περιεχόμενο της προπαγάνδας έχει ενσωματωθεί στις αξίες, τις συνήθειες και τους στόχους της ομάδας. Τέλος αφήνουν τους ψυχολογικούς μηχανισμούς της συμμόρφωσης και της υποταγής να συνεχίζουν το έργο της. Οποιοδήποτε μήνυμα – ακόμα κι εκείνα, που δεν ευσταθούν λογικά- μπορούν να αποτελέσουν επιδιώξεις της στρατηγικά σχεδιασμένης προπαγάνδας. Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει συμφέρον στη βιομηχανία των κινητών τηλεφώνων να αποκρύψει την επικινδυνότητα της ακτινοβολίας για τη δημόσια ασφάλεια. Στο προπαρασκευαστικό στάδιο θα αξιοποιηθούν δηλώσεις επιστημόνων, που αμφισβητούν την αξιοπιστία, εγκυρότητα και δεοντολογία των μελετών, που υποστηρίζουν το αντίθετο. Θ α εγερθούν επιχειρήματα ακόμα και για το προσωπικό κύρος των επιστημόνων που εναντιώνονται στους στόχους της βιομηχανίας, σκάνδαλα γι’ αυτούς θα αποκαλυφθούν ή θα κατασκευαστούν, θα προβληθούν από τα ΜΜΕ ισχυρισμοί πως ο πολλαπλασιασμός των κεραιών κινητής τηλεφωνίας ελαχιστοποιεί την έκθεση στην ακτινοβολία, το κοινό θα βομβαρδιστεί με ακατάληπτες έννοιες, όπως το SAR σώματος – κεφαλής, θα αλλοιωθούν στατιστικά δεδομένα ή θα αποσιωπηθούν άλλα, διάσημοι αστέρες θα εμφανιστούν στην τηλεόραση μιλώντας με δημοφιλείς ατάκες στα κινητά και γενικά όλα θα καλυφθούν στην απροσδιοριστία της μη απόδειξης. Έτσι ακριβώς εξελίχθηκε η προπαγάνδα εναντίον της αφύπνισης για την υπερθέρμανση του πλανήτη ή η ανάλογη εκστρατεία υπέρ του καπνίσματος: Έχει μείνει ιστορικό το σύνθημα – «Οι γιατροί καπνίζουν CAMEL».
Η προπαγάνδα πετυχαίνει, όταν εξαπλώνεται σε κάθε πτυχή της κοινωνικής ζωής. Στο παραπάνω παράδειγμα για την κινητή τηλεφωνία είναι σκόπιμο να θεσμοθετηθούν βραβεία για τους επιστήμονες ή φοιτητές, που θα αποδείξουν ότι η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία είναι ακίνδυνη, εάν χρησιμοποιηθεί λογικά, που θα ανακαλύψουν οικιακές συσκευές με μεγαλύτερα όρια εκπομπής ή που θα εμφανίσουν εξαρτήματα, τα οποία απορροφούν τη βλαβερή ακτινοβολία.
Η προπαγάνδα διασπείρεται ταχύτατα, όταν την ενστερνίζονται άτομα, που αποτελούν αυθεντίες για τον περίγυρό τους, τα οποία στη συνέχεια μετατρέπονται σε πολλαπλασιαστικούς φορείς της. Είναι γνωστό ότι δεν επηρεάζει και δεν αφορά άμεσα όλα τα μέλη μιας ομάδας. Και αυτά όμως θα αποδεχτούν τα νοήματά της, εάν ένα σημαντικό πρόσωπο του περιβάλλοντος τους αλλάξει απόψεις εξαιτίας της. Η προπαγάνδα αυτοτροφοδοτείται, επειδή τα άτομα που τροποποιούν τις πεποιθήσεις τους – σύμφωνα με τις θεωρίες της γνωστικής ασυμφωνίας, πρέπει να βρουν, να αποδεχτούν και να διασπείρουν ακλόνητα επιχειρήματα, τα οποία θα δικαιολογήσουν την αλλαγή από τις παλιές εκπεφρασμένες απόψεις τους. Η προπαγάνδα για να πετύχει χρειάζεται συνειδητοποιημένους ή μη συνεργάτες. Οφείλει να ανακαλύπτει τις αδυναμίες του συστήματος, τις προδιαθέσεις και τις τάσεις του, την αντίστασή του στην αλλαγή. Η προπαγάνδα δεν είναι αναγκαστικά αρνητική, ειδικά εάν οι στόχοι της ταυτίζονται με το γενικό καλό – π.χ. μια εκστρατεία για την πρόληψη των διάφορων μορφών καρκίνου, υπέρ της πρόληψης, για τη γνωριμία με μειονοτικές ομάδες κ.λπ. Πάντα, όμως η ύπαρξή της βασίζεται στην αρχή ότι ο λαός είναι αρκετά ανώριμος, ώστε να διαμορφώσει τις δικές του απόψεις, ελλιπώς πληροφορημένος για την ποικιλία των θεμάτων της κοινωνικής ζωής και εγκλωβισμένος σε αυθαίρετες, στερεοτυπικές ερμηνείες, οι οποίες πρέπει να αλλάξουν.
Το μήνυμα, που εκπέμπεται από την προπαγάνδα πρέπει να είναι έτσι διαμορφωμένο, που να προσελκύει το ενδιαφέρον πολλών κοινωνικών ομάδων, να αποτελεί συμπύκνωση και συνισταμένη ετεροκλήτων απόψεων, πάνω στις οποίες θα επιδράσει διαμεσολαβητικά και συναινετικά, προσανατολίζοντας τις προς τη δική της νοηματοδότηση. Υπό το πρίσμα αυτό η προπαγάνδα επαναπροσδιορίζει τη στοχοθεσία των κοινωνικών ομάδων, προτείνει εναλλακτικές προσεγγίσεις και συμβάλλει στη συνοχή. Μειώνει την αμφιβολία και διασφαλίζει το πολυπόθητο αίσθημα ασφάλειας και προβλεψιμότητας, σε όσους την ασπαστούν. Είναι γεγονός ότι η προπαγάνδα μπορεί να ξεκινήσει ως μειονοτική επιρροή, η οποία σταδιακά θα καταστεί πλειοψηφική, εφόσον διατηρήσει τη σταθερότητα στα μηνύματά της και εάν γίνει ικανή είτε να αξιοποιήσει διαστάσεις και προδιαθέσεις της κυρίαρχης ιδεολογίας είτε να εκμεταλλευτεί αδυναμίες και στοιχεία της, που συν τω χρόνω καθίστανται μη λειτουργικά και αμφισβητήσιμα.
Ας πάρουμε για παράδειγμα το φαινόμενο της ανεργίας, μια νοσηρή και ενοχική κατάσταση, που πλήττει τη νέο-φιλελεύθερη κοσμοθεωρία, προεκτείνεται στην κοινωνική, οικονομική και προσωπική ζωή των πολιτών, ενώ προκαλεί αισθήματα οργής, απαξίωσης και αυτό- κύρωσης των δημοκρατικών ιδεωδών. Ταυτόχρονα επιτείνει την ανομία, την αμφισβήτηση των θεσμών και δοκιμάζει τις αντοχές και ανοχές του λαού. Η προπαγάνδα που θα θελήσει να επικεντρώσει την προβληματική στους μετανάστες ή στο σπάταλο κράτος πρόνοιας, θα κατευθύνει τ α ΜΜΕ στην ανάδειξη θεμάτων εγκληματικότητας, σπατάλης στο δημόσιο τομέα, στη σκανδαλολογία, θα προβάλλει έρευνες ειδικών, οι οποίοι θα υπερτονίσουν τις ποινικές πράξεις των αλλοδαπών (αγνοώντας τις αντίστοιχες των Ελλήνων), θα παρουσιάσει μαρτυρίες Ελλήνων μεταναστών σε Αμερική και Ευρώπη, υπαινισσόμενη τον υποδειγματικό τρόπο συμπεριφοράς τους στα ξένα κράτη, θα πείσει τους πολίτες ότι οι Δημόσιοι υπάλληλοι παρασιτούν σε βάρος του ελληνικού λαού, θα εξάρει στατιστικά για το χρόνο των διακοπών σε προηγμένες βιομηχανικά χώρες, θα ενισχύσει το πατριωτικό πνεύμα των εντοπίων και θα υιοθετήσει επιχειρηματολογία της λαϊκής θυμοσοφίας. Η πόλωση, που θα επέλθει, θα προωθήσει τα αξιώματα της προπαγάνδας, τα οποία εάν προβληθούν προσεκτικά, θα αξιοποιήσουν το momentum της κοινής γνώμης, η οποία θα αποδεχθεί ριζοσπαστικότερες λύσεις. Οι εφημερίδες και η τηλεόραση (και σε μικρότερο βαθμό το ραδιόφωνο) αντικατέστησαν προοδευτικά τους συνειδητοποιημένους και καταρτισμένους δημοσιογράφους με φερέφωνα της αρχισυνταξίας, η οποία, υπό την απειλή των μετρήσεων τηλεθέασης, ακροαματικότητας και αναγνωσιμότητας, τους παρασύρει σε έναν αέναο αγώνα αυτοπροβολής, μέσω της εστίασης σε ανάλαφρα θέματα, επιφανειακής προσπέλασης της είδησης, δια της επικέντρωσης στις μη σημαντικές πτυχές της και σε έναν αδυσώπητο αγώνα επικράτησης. Ένα συμβάν, όσο αδιάφορο κι αν είναι αναγάγετε σε είδηση, επειδή ακριβώς προβάλλεται από τα άλλα ΜΜΕ. Παράλληλα τα τελευταία χρόνια επιδεικνύεται μία μη δεοντολογική ανοχή σε αδιασταύρωτες πληροφορίες, ακόμα και σε κατασκευή της είδησης. Οι σχέσεις εργασίας των δημοσιογράφων μεταλλάχτηκαν σε ελαστικές, οι αμοιβές πήραν την κατιούσα και ολοένα και περισσότεροι «free-lancers», επιχειρούν να «πουλήσουν» το θέμα τους. Μέσα στον ορυμαγδό της μετριότητας ανέτειλαν και οι αστέρες των media οι οποίοι υποτίθεται ότι φέρουν ένα περισσότερο κριτικό λόγο, συνομιλούν απευθείας με την εξουσία και θεμελιώνουν τη αμφίδρομη σχέση του λαού με αυτήν. Η παραπάνω κατάσταση επιτείνει τις δυνατότητες της προπαγάνδας, η οποία πλέον μπορεί να εκπορεύεται από κέντρα συμφερόντων μέσα από τα ΜΜΕ ή διευκολύνει τη διαπραγμάτευση των μέσων μαζικής ενημέρωσης με τα πολλαπλά κέντρα εξουσίας (πολιτικής ή οικονομικής): Ενώ συνηθίζουν το λαό σε καθημερινή μαζική παρακολούθηση εύπεπτων θεμάτων, η προπαγανδιστική προσπάθεια διαχέεται μέσω του λόγου των “ποιοτικών” πολιτικών αναλυτών, που σαν τηλε-αστέρες έχουν κατακτήσει βαρύνουσα θέση ως πηγές μηνυμάτων. Ο λόγος τους από δημόσιο γραφικός γίνεται εξουσιαστικός, κατευθυντικός και εμπρόθετα στοχοποιημένος, ενώ οι τηλεθεατές υποβιβάζονται σε παθητικούς αποδέκτες συγκρουσιακών πάνελ, που αντί να εδραιώνουν τις δημοκρατικές αξίες, εκμεταλλεύονται την ανομοιογένεια και την ετερότητα της σύνθεσης τους, για να πείσουν ως προς την πολυφωνία τους. Αντίθετες απόψεις ποδοπατούνται, γελοιοποιούνται, ελαχιστοποιούνται και το τελικό συμπέρασμα παραμένει αναφαίρετο δικαίωμα του δημοσιογράφου. Οι τακτικές αυτές έχουν επιβάλλει στο λαϊκό αισθητήριο το θεσμό των αυτό-κλητωνν θεματοφυλάκων της δημοκρατίας, των αυτό-αναγορςυθέντων διαμεσολαβητών και επιλογέων της είδησης, των άνωθεν επιβεβλημένων διαιτητών μεταξύ λαού και εξουσίας, που υποκαθιστούν τα συλλογικά και τα βαρέως τρωθέντα συνδικαλιστικά κινήματα. Οι δημοσιογράφοι αυτοί είναι φορείς προπαγάνδας, μεταφέρονται στις αρχές κάθε τηλεοπτικής σεζόν από κανάλι σε κανάλι, έχουν αυξημένη πρόσβαση σε έντυπα, ραδιοφωνικούς σταθμούς και διαδίκτυο, ενώ οι απόψεις τους χαρακτηρίζονται από αστάθεια, αιφνίδια μεταβολή, ακραίο λόγο, επιφανειακή πολιτική ανάλυση, αλλά παρόλα αυτά βαρύνουσα σημασία στο σχηματισμό εντυπώσεων και στην χειραγώγηση της κοινής γνώμης.
Η προπαγάνδα στηρίζεται στους ψυχολογικούς μηχανισμούς της αλλαγής των στάσεων, καθώς και στη θεωρία των σχημάτων του Piaget: Οι πληροφορίες, που διαχέει, γίνονται εύκολα αποδεκτές, όταν δεν συγκρούονται με αυτές, που είναι ήδη οργανωμένες σε σχήματα και επομένως είναι ευχερέστερο να αφομοιωθούν. Τελικός στόχος η αναπροσαρμογή των σχημάτων και η αναδιάταξη των πληροφοριών, που περιέχουν, δεδομένου ότι αποτελούν δυναμικές οργανωσιακές δομές. Το περιεχόμενό τους είναι λογικό αλλά και συναισθηματικό και η επεξεργασία γίνεται και στα δύο επίπεδα, αν και οι περισσότερες έρευνες καταλήγουν ότι τελικά επικρατεί η θυμική διάσταση. Οι πληροφορίες μιας προπαγανδιστικής απόπειρας μπορεί να απευθυνθούν με άμεσο τρόπο στο συναίσθημα ή στο ένστικτο της αυτοσυντήρησης: π.χ. ένα εκατομμύριο άνεργοι στη Ελλάδα και ενάμιση εκατομμύριο ο αριθμός των μεταναστών, χωρίς να υπαινίσσονται καμιά λογική συνάφεια μεταξύ των εννοιών, που προβάλλονται. Άλλοτε ενδύονται το μανδύα της κοινής λογικής και με ψευδοεπιστημονικό τρόπο επιχειρούν να τεκμηριώσουν τη θέση τους: Η μείωση του εξωτερικού χρέους και ο έλεγχος των δημοσίων δαπανών μακροπρόθεσμα θα επιφέρουν ανάπτυξη (άσχετα αν η οικονομική θεωρία αδυνατεί να αποδείξει κάτι τέτοιο). Στην ελληνική πραγματικότητα ισχυρά προπαγανδιστικά μηνύματα αποτελούν τα κομματικά συνθήματα, προτάσεις συμπυκνωμένου συναισθήματος και ισχυρού συγκινησιακού φορτίου, που αποτελούν την επιτομή της πολιτικής ιδεολογίας και ουσιαστικά δε λένε τίποτα: «Αλλαγή» το 1981, «Απαλλαγή» το ’89, «Υπάρχει καλύτερη Ελλάδα», αργότερα – επιφωνηματική λογική κενή περιεχομένου. Οι στάσεις θεωρητικά προηγούνται της συμπεριφοράς, αλλά κατά πάσα πιθανότητα εδραιώνονται μετά την πράξη, η οποία ανακυκλώνει και επιβεβαιώνει το προπαγανδιστικό περιεχόμενο, αναγάγοντάς το σε προσωπική πεποίθηση και φιλοσοφία. Η μαζική αλλαγή των στάσεων μπορεί να οδηγήσει τη δυναμική των ομάδων σε σύγκρουση, εάν οι ηγέτες διεκδικήσουν το ρόλο τους, σε συμφιλίωση, εφόσον επικρατήσει ο ένας από τους δυο ή σε πόλωση, εάν οι ιδεολογικώς αντιπαρατιθέμενοι είναι ισοβαρείς. Φυσικά, η πρώτη και η τρίτη περίπτωση απαιτούν τη σπατάλη κοινωνικών και οικονομικών πόρων, ενώ οι στόχοι της προπαγάνδας είναι η αναίμακτη επικράτηση. Στον αγώνα της μεγάλη σημασία έχουν τα σύμβολα, τα υποδείγματα και τα στερεότυπα. Αν επιδιώξει να εισαγάγει το καινοτόμο, το καινοφανές και το διαφορετικό, θα καταστεί αποτελεσματικότερη, επειδή η κοινωνική αδράνεια σταδιακά και νομοτελειακά υποχωρεί, για να γίνει η μετάβαση στην εποχή, που το νέο συνυπάρχει με το παλιό, ενώ στο τέλος το πρωτοποριακό μετατρέπεται σε status quo.
Η προπαγάνδα μπορεί να αναφέρεται σε ενδο-συστημικές αναμετρήσεις ή σε δι-ομαδικές σχέσεις. Ενδεχομένως να είναι βραχείες ή μακροπρόθεσμες, να έχουν συγκεκριμένους προσδιορισμούς ή να ευαγγελίζονται καθολικές κοινωνικές και θεσμικές αλλαγές, να επιτυγχάνουν μέσω της ευρείας διάδοσής τους, αλλά και διά του μυστηριώδους και λανθάνοντος. Ενίοτε ξεκινούν ως γραφικές, αλλά ενδιαφέρουσες για το κοινό απόψεις και καταλήγουν σε παγκόσμια κινήματα. Εδώ φαίνεται να ισχύουν όλες οι θεωρίες της μειονοτικής επιρροής. Τέλος, πολλές αντι-προπαγανδιστικές ενέργειες λαμβάνουν οι ίδιες το χαρακτήρα της προπαγάνδας.
Μέλημα της προπαγάνδας ο προσηλυτισμός, η εισαγωγή των ιδεών, μέσων, προσδοκιών της σε ένα υπάρχον πολιτιστικό σύστημα με αρχικό στόχο την οργάνωση κάποιων επιρρεπών στην αλλαγή (ή ψυχολογικώς ματαιωθέντων ή απογοητευμένων) μελών γύρω από τις θεωρίες της. Ο αρχικός αυτός πυρήνας επιδιώκει την προσέλκυση άλλων θιασωτών, την αποδυνάμωση ή γελοιοποίηση των αντίθετων φωνών και τη διασφάλιση της ουδετερότητας των αδιάφορων. Η αρχική της εμφάνιση στο προσκήνιο πρέπει να είναι επιμελώς σχεδιασμένη και να βασίζεται στη χρήση διακριτών και εύκολων στην κατανόηση συμβόλων. Οι κατηγορίες δέον να αφομοιώνονται με άνεση: Εχθροί και φίλοι αναδεικνύονται, οι τακτικές αντιγράφονται άκοπα, οι προθέσεις είναι ευκρινείς και φαινομενικά δεν προσβάλλουν την κυρίαρχη ιδεολογία, ενώ στηρίζουν τα αξιακά δεδομένα. Τα κίνητρα είναι πάντοτε αλτρουιστικά, πατριωτικά, φιλάνθρωπα ή εξυπηρετούν – τουλάχιστον στην περίπτωση της διαφήμισης – έναν αποδεκτό στόχο – το κέρδος. Τα μέλη της κοινότητας μπορούν να ταυτιστούν με τα σύμβολα, να αναγνωρίσουν τμήματα του πραγματικού ή ιδεατού εαυτού τους.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Nistass
Champion
Champion
Nistass


Αριθμός μηνυμάτων : 228
Ηλικία : 41
Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
Registration date : 27/07/2011

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 08:56

τα συμπεράσματα είναι απλα και όχι τόσο πολύπλοκα απλά ξυπνάμε από το λήθαργο και τη στάμπα σκέψεις που μας έχουν επιβάλει και κοιτάμε λίγο και γύρω μας δεν ζούμε μόνη μας ούτε πάνω στα δέντρα....................................
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
lance-a-lot
Arch Spammer
Arch Spammer
lance-a-lot


Αριθμός μηνυμάτων : 2642
Ηλικία : 39
Registration date : 03/09/2008

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 09:41

Τι συνέβη, απο το πολύ ξεφάντωμα λόγω του γεγονότος.. έπεσε το Indymedia?

Να προστατευτεί η "καθαρή" εικόνα των ιντερνετικών αγωνιστών της αριστερής μη-βίας απο.. αναπόφευκτα post επευφημίας και συγχαρητηρίων προς τους δυο μηχανοκίνητους οπλισμένους συναγωνιστές;;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames


Αριθμός μηνυμάτων : 9034
Ηλικία : 50
Registration date : 28/08/2011

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 09:46

ωχ μωρε με τα πολιτικα σας, ελεος. εχουμε 2013 και ακομα ασχολουμαστε με το ποιος ειναι ο φασιστας. όντως ειναι θεμα ολοκληρης ζωης. ποιος ειναι ο φασιστας? ο Φλειμς? ο Τακης ο Κωστας? πιστευω αν το βρουμε θα λυσουμε όλα μας τα προβληματα.
(αν πχ υπηρχαν κ αλλοι Φλειμς να λενε όχι άλλα πολιτικα και ΗΛΙΘΙΕΣ ΔΙΕΝΕΞΕΙΣ ίσως να μην ειχαν εκτελεστει οι 2 επιπλεον του Φυσσα)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nickkxx
Knight
Knight
nickkxx


Αριθμός μηνυμάτων : 430
Currently Playing : 40k,fantasy
Registration date : 10/04/2012

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 10:30

Φασίστας είναι ο κάθε ένας ο οποίος προσπάθει να επιβάλλει την πολιτική άποψη του στους αλλούς.Είτε είναι αριστερή είτε είναι δεξιά.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
lance-a-lot
Arch Spammer
Arch Spammer
lance-a-lot


Αριθμός μηνυμάτων : 2642
Ηλικία : 39
Registration date : 03/09/2008

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 10:30

Ποιός προφήτης εδώ μέσα (ή FB) είχε μιλήσει για ελληνικής εκδοχής "Μολυβένια Χρόνια" linky link και ανεπίσημο πόλεμο των άκρων με δολοφονίες εκατέρωθεν;
Δεν έπαιζε κανένα Τζόκερ καλύτερα; Cool 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord


Αριθμός μηνυμάτων : 13942
Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο
Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames
Registration date : 15/09/2008

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 10:40

Ειλικρινά υπάρχει έστω κ ένας που πιστεύει πως αυτή η αποτρόπαια εγκληματική ενέργεια ήταν "ιδεολογικό ξεκαθάρισμα"??????
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames


Αριθμός μηνυμάτων : 9034
Ηλικία : 50
Registration date : 28/08/2011

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 10:44

ειλικρινα, αυτό ειναι το προβλημα σου? εγω σου λεω ότι ήταν χτυπημα του Δον Κορλεονε κατα 57% και του Τζοκερ της Γκοθαμ Σίτυ κατα 43%.
προσπαθηστε να καταλαβετε ότι αυτη η ΜΑΜΟΔΙΧΟΝΕΙΑ περι ιδεολογιας (μην χεσω) μας εχει μαμησει. συνελθετε. το μονο κοινο που μοιραζομαστε ιδεολογικα ειναι ο κρετινισμος.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord


Αριθμός μηνυμάτων : 13942
Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο
Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames
Registration date : 15/09/2008

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 10:48

Φυσικά κ είναι αυτό το μόνο που με νοιάζει ως ον πολιτικό. Γιατί αυτό σημαίνει πως τα μέσα μαζικής αποχαύνωσης έχουν πετύχει το στόχο τους.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames


Αριθμός μηνυμάτων : 9034
Ηλικία : 50
Registration date : 28/08/2011

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 10:52

ρητορικη ήταν η ερωτηση μου καλο μου πολιτικο ον
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord


Αριθμός μηνυμάτων : 13942
Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο
Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames
Registration date : 15/09/2008

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 10:53

Δεν υπάρχει καλό κ κακό πολιτικό ον Σωτο.
υπάρχουν πολίτες που ενδιαφέρονται και πολίτες που αδιαφορούν.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames


Αριθμός μηνυμάτων : 9034
Ηλικία : 50
Registration date : 28/08/2011

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 10:56

δεν υπαρχει ευτυχία που να κοβεται στα 3
τα μεσα προβαλουν αυτο που θελει ο κοσμος. πχ εδω (σπαμ ορ ντο σπαμ) συζηταμε 5 χρονια ποιος ειναι ο φασιστας. ο κοσμος θελει να μαθει ποιος τελικα ειναι ο φασιστας. ειναι πολυ σημαντικο να γνωριζουμε αν πχ ο Αχαιν που δουλευει στον ΕΣ ειναι τελικα κρυφοφασιστας με χιτλερικο μουστακι ή αν ο Φλειμς corporate manager ειναι νοικοκοκυροφασιστας που κυνηγαει κομμουνιστες στον ελευθερό του χρονο , διαφορετικα δεν θα το συζηταγε. ετσι κ τα μεσα. ότι θελει ο ντουνιας αυτό θα παρει. απο τετοια ανουσια εως εμετικα ενδιαφεροντα προτιμω την αδιαφορια 1.000.000 φορες.
αλλα γενικα +1 που ενδιαφερεσαι απλα φροντισε να μην πολωνεις το κλιμα ίμχο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
lance-a-lot
Arch Spammer
Arch Spammer
lance-a-lot


Αριθμός μηνυμάτων : 2642
Ηλικία : 39
Registration date : 03/09/2008

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 10:59

τα μέσα προβάλλουν αυτό που θέλει το Σύστημα, γιατί απο αυτούς πλερώνονται. Και ο κόσμος μην έχοντας τι άλλο να δει, βλέπει.

υγ: Σήμερα στον Πρετεντέρη είναι ο Κύκλωπας!
Το αφεντικό δίνει συνέντευξη στον έμμισθο.. Θα είναι πραγματικά πολύ ζόρικη βραδιά για τον Αντωνάκη. Razz 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames


Αριθμός μηνυμάτων : 9034
Ηλικία : 50
Registration date : 28/08/2011

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 11:02

μα...ποιο ειναι το "Συστημα"? ποιος ειναι ο τελικος λεβελ 100 κακος με το ρουκετοβολο?

πεταμε μια γενικουρα και καθαρισαμε. το Συστημα είμαι εγω είσαι εσυ είμαστε όλοι. αν δεν θελεις να βλεπεις Πρετεντερη μην βλεπεις. Σε...υποχρεωνει το...Συστημα? ο καθενας βλεπει αυτό που θελει και όλοι μαζι πλειοψηφικα βλεπουμε αυτό που θελουμε. και όλοι ειμαστε το Συστημα.

καταλαβαινω ειναι λιγο προχω αυτό αλλα αν το καλοσκεφτεις....εχουμε και παιρνουμε αυτό που μας αξιζει.
μην μου πεις ότι ένας μινι εμφυλιος δεν ήταν στα σκαρια για χρόνια?
Εδω ο Ελλην σκοτωνεται για το ...ποιος βαφει καλυτερα πιστευεις ότι δεν θα σκοτωθει για... ιδεολογία (του κωλου)? δεν φταιει κανενα συστημα. φταιμε εμεις που ειμαστε το συστημα:

απαιδευτοι ως επι το πλειστον, με μηδενικο σεβασμο για τον συμπολιτη και υπερεγω διογκωμενα. αυτο το...συστημα δεν παιζει να μην εκτονωθει.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord


Αριθμός μηνυμάτων : 13942
Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο
Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames
Registration date : 15/09/2008

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 11:22

Και συνεπώς τα Μέσα είτε άμεσα είτε έμμεσα επιτυγχάνουν το στόχο τους.
Το να ορίσει κάποιος τον φασίστα είναι αχρείαστο κ ανούσιο. Ειδικά από τη στιγμή που ξεκάθαρος ορισμός εννοιολογικά, δεν υπάρχει για τον ίδιο τον φασισμό. Φιλοσοφικά, δηλαδή εννοιολογικά, φασίστας είναι εκείνος που δεν αποδέχεται καμία άλλη άποψη προς διάλογο πέρα από την δική του - "η μόνη άποψη" -. Με αυτή την έννοια, σε κομματικό-ιδεολογικό επίπεδο φασίστας είναι μόνο όποιος υπερασπίζεται τον εθνικοσοσιαλισμό. Κι αυτό γιατί, εννοιολογικά πάντοτε, η εθνικοκεντρική αντιμετώπιση εκφραζει την "μια κ μόνη άποψη", την άποψη πως "μόνοι μας μπορούμε" και δεν έχουμε κανέναν άλλο ανάγκη γιατί μας επιβουλεύεται. Κάτι το οποίο ιδεολογικά πάντα, δεν ισχύει για τον αναρχοκομμουνισμό.
γι αυτό το λόγο, προκειμένου να στιγματιστει και να ενοχοποιηθει το άλλο άκρο, δημιουργήθηκε η θεωρία των άκρων, την οποία δημιούργησε, έχτισε κ συντηρεί η συστημική άρχουσα τάξη για να εξυπηρετεί την λαϊκή παραπλάνηση.
το θέμα λοιπόν δεν είναι ποιος είναι φασίστας, αλλά ποιος είναι εκείνος που επιτρέπει την εμφάνιση τέτοιων συμπεριφορών. Και κατ εμέ τουλάχιστον, ο μόνος υπεύθυνος, πέρα από την οικογένεια, είναι ο κρατικός ιδεολογικός παρεμβατισμός, σε συνδυασμό με την ελεγχόμενη κ στοχευμένη στην παραγωγή, Παιδεία.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames


Αριθμός μηνυμάτων : 9034
Ηλικία : 50
Registration date : 28/08/2011

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 11:28

μαζι σου  αλλα αυτες τις ξυλινες απηχησεις * να μην εβαζες θα σε έπαιρνα πολυ πιο σοβαρα. αν αυτου μου θυμιζεις υποψηφιο του κουκουε Razz 

* αρχουσα ταξη, ιδεολογικος παρεμβατισμος, εθνικοκεντρικη, εθνικοσοσιαλισμος, εθνικοκεντρικη, αναρχοκομμουνισμό. μεσα σε 5 φρασεις. οκ. ω θεε μου θα μπορουσες αντ αυτου να εισαι κατι τόσο κουλ οσο ο ΔΡ Χαουζ. και προτιμας να εισαι ο...Στρατουλης.....χαχαχαχαχα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord


Αριθμός μηνυμάτων : 13942
Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο
Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames
Registration date : 15/09/2008

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 11:37

Μα δεν γίνεται να χρησιμοποιηθούν άλλες λέξεις σε αυτά τα θέματα ρε Σωτο. Φαντάσου το ίδιο κείμενο με αργκό εκφράσεις κ πες μου μετά αν μια τέτοια γλώσσα δεν θα δημιουργούσε έριδες κ σκοτωμους (την αργκό εννοώ). Και εκεί είναι κ η βάση του προβλήματος. Γιατί δλδ η χρησιμοποίηση εννοιών θεωρείται κουκουεδιστικη, ενώ το "φασίστας κ βρωμοκομμουνι" είναι πιο κοντά στην καθημερινότητα? Ποιος θέλει να υπάρχει τέτοιου είδους καθημερινότητα?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames


Αριθμός μηνυμάτων : 9034
Ηλικία : 50
Registration date : 28/08/2011

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 11:41

κανεις όντως. αλλα ρε μλκα κ εσυ πιο χαλαρα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Asarnil the Dragonlord
Arch Spammer
Arch Spammer
Asarnil the Dragonlord


Αριθμός μηνυμάτων : 13942
Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο
Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames
Registration date : 15/09/2008

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 11:45

Ε χαλαρό σχολιασμό έκανα μωρέ :εεε
Τώρα σκέφτομαι να αλλάξω lore στον HE archmage Κ να βάλω fire αντί για beasts!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames


Αριθμός μηνυμάτων : 9034
Ηλικία : 50
Registration date : 28/08/2011

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 11:46

μπα? παμε για Σουηδικο? πφφφφφ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas


Αριθμός μηνυμάτων : 15580
Ηλικία : 47
Τόπος : "The God of War hates those who hesitate."
Registration date : 27/08/2008

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 12:50

Fire / Death ? Razz:P
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Flames
Arch Spammer
Arch Spammer
Flames


Αριθμός μηνυμάτων : 9034
Ηλικία : 50
Registration date : 28/08/2011

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 12:52

death στην... Σουηδία δεν παιζει! εξαλλου αυτο το κομπο ειναι γνωστό 4.000 χρονια πριν το πρωτοκατεβασεις εσυ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Laskoulas
Arch Spammer
Arch Spammer
Laskoulas


Αριθμός μηνυμάτων : 15580
Ηλικία : 47
Τόπος : "The God of War hates those who hesitate."
Registration date : 27/08/2008

To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ   To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ - Σελίδα 8 I_icon_minitimeΔευ 04 Νοε 2013, 12:59

Sad Sad 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
To Spam or not to Spam?!? XVΙΙ
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 8 από 40Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek Wargaming Forum :: Off Topic :: Off Topic Συζητήσεις-
Μετάβαση σε: