Νοέμβριος 2024 | Δευ | Τρι | Τετ | Πεμ | Παρ | Σαβ | Κυρ |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | Ημερολόγιο |
|
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners. |
|
| True Line of Sight | |
|
+5Johneleos Asarnil the Dragonlord Blood Guzzler talazorn leandros 9 απαντήσεις | Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
leandros Knight
Αριθμός μηνυμάτων : 447 Ηλικία : 31 Τόπος : Αθήνα (νομίζω...) Currently Playing : Κρυφτό Registration date : 06/10/2009
| Θέμα: True Line of Sight Κυρ 18 Ιουλ 2010, 19:46 | |
| Θέλω να ρωτήσω το εξής... Γιατί όλοι λένε πως οι μονάδες δεν μπορούν να κρύβονται πλέον πίσω από δάση την στιγμή που τα δάση τα έχουμε φτιάξει με την φιλοσοφία της προηγούμενης έκδοσης? Ενοώ πως στην 7η το δάσος αποτελείτο από 3-4 δεντράκια που μετακινούνταν καθαρά και μόνο για να βάλουμε μέσα τις μονάδες μας... Το κάναμε όμως αυτό για να αναπαραστήσουμε αυτό... Δεν νομίζω πως θα μπορούσε κανείς αν ήταν έξω από ένα δάσος σαν και αυτό να δει κάποιον που είναι μέσα παρά μόνον αν είχε βγει έξω έξω... Έτσι λοιπόν είναι βλακεία να λέμε ότι δεν μπορούμε να κρύψουμε μονάδες πίσω από δάση διότι αν φτιάξουμε τερραίν σύμφωνα με την φιλοσοφία της νέας έκδοσης η ίδια παλέτα που είχε 3 δεντράκια τώρα θα έχει 33 και τελειώνει το θέμα... Απλά τα 3 δέντρα υπήρχαν για λόγους ευκολίας... Δηλαδή πρέπει να βάλουμε 80 δέντρα για να γίνει κατανοητό ότι όπως και να έχει ΔΕΝ γίνεται να δεί κάποιος πίσω από το δάσος???? Πίσω από κάθε κανόνα υπάρχει και μια απλή λογική... πρέπει να το σπάσουμε και αυτό??? δεν γίνεται να καταλάβουμε απλά "τι θέλει να πει ο ποιητής"? Αλίμονο αν γράφανε τους κανόνες και βάζανε τέεοιες χαζομάρες μέσα.... | |
| | | talazorn Spamlord
Αριθμός μηνυμάτων : 1653 Ηλικία : 34 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : warhammer fantasy Registration date : 06/10/2008
| Θέμα: Απ: True Line of Sight Κυρ 18 Ιουλ 2010, 20:18 | |
| Βασικά δεν πρέπει έτσι κι αλλιώς να έχει 80 δέντρα το δάσος, αλλιώς θα ήταν impassable . κανονικά θα έπρεπε να φτιάξουμε νέα δάση, που να έχουν x2 ή x3 τόσα δέντρα, και να πιάνουν πιο πολύ χώρο στο τραπέζι, ή να βάλουμε σαν home rule αυτό που λες και να τελειώνει η υπόθεση. Ο κανόνας πάντως υπάρχει για να σου δίνει cover αντι για να "γίνεσαι αόρατος" μέσα στο δάσος ή πίσω απ' το δάσος. Εγώ αυτό καταλαβαίνω, ότι δηλαδή είναι εκτός της φιλοσοφίας της νέας έκδοσης να μην βλέπεις καθόλου. | |
| | | Blood Guzzler Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 2472 Ηλικία : 32 Τόπος : Κορυδαλλός Currently Playing : Tyranids, Blood Angels, Necrons, Orks, Chaos SM Registration date : 08/02/2009
| Θέμα: Απ: True Line of Sight Κυρ 18 Ιουλ 2010, 20:26 | |
| Σας βαλανε κ εσας αυτο τον αθλιο κανονα; Ελεος δηλαδη , τεραστια μαλακια το TLOS....και υποκειμενικος κανονας ειναι , και φερνει περισσοτερο cheesy τροπο παιξιματος και μοντελα μεσα στη πουστια ( στο Hard Boyz finals δεν υπηρχε ορθιος μαρινε μιλαμε...)
Βλαμμενοι εγγλεζοι , ετσι κ αλλιως σε ενα πραγματικο πεδιο μαχης ο εχθρος μπορει α κρυφτει ακομα και πισω απο ενα κουτσουρο...πανω στην ενταση της μαχης ειναι δυσκολο να τον δεις... γαμωτο , οι κανονες δεν πρεπει να βγαινουν τοσο ελεεινοι... | |
| | | Asarnil the Dragonlord Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 13942 Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames Registration date : 15/09/2008
| Θέμα: Απ: True Line of Sight Κυρ 18 Ιουλ 2010, 20:30 | |
| | |
| | | leandros Knight
Αριθμός μηνυμάτων : 447 Ηλικία : 31 Τόπος : Αθήνα (νομίζω...) Currently Playing : Κρυφτό Registration date : 06/10/2009
| Θέμα: Απ: True Line of Sight Κυρ 18 Ιουλ 2010, 20:37 | |
| ROFL Σωστός... Όπως και να έχει εγώ πιστεύω πως πρέπει να φτιάξουμε νέο τερααίν στο οποίο να μπορεί ακόμα και μία μονάδα να κρυφτεί... | |
| | | Johneleos Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 3546 Ηλικία : 30 Τόπος : sthn xwra twn mpaokiwn Currently Playing : dem gaimz Registration date : 11/05/2010
| Θέμα: Απ: True Line of Sight Κυρ 18 Ιουλ 2010, 20:43 | |
| ρε παιδια για να μην φαινονται η λογικη ( εδω βεβαια δεν υπαρχε) τοy φανταστικου παιχνιδιου εινναι να το φανταζεσε και οχι να βαλεις ενα δασος πχ απο 100αδες δεντρα οπως και με τις μαχε με μινιατουρες δεν βαζεις χιλιαδες μινιατουρες,οποτε πιστευω, πως μια χαρα αν απλα αλαζε ο κανονας να γινει ειτε να γινει σαν το 40k ειτε Nο True line of sight απλα | |
| | | 6+ Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 634 Registration date : 19/11/2009
| Θέμα: Απ: True Line of Sight Κυρ 18 Ιουλ 2010, 21:09 | |
| - johneleos έγραψε:
- οπως και με τις μαχε με μινιατουρες δεν βαζεις χιλιαδες μινιατουρες
Προσπαθώώώώώώ... είμαι στα 270 μοντέλα και προσπαθώ να σφηνώσω και άλλα | |
| | | leandros Knight
Αριθμός μηνυμάτων : 447 Ηλικία : 31 Τόπος : Αθήνα (νομίζω...) Currently Playing : Κρυφτό Registration date : 06/10/2009
| Θέμα: Απ: True Line of Sight Δευ 19 Ιουλ 2010, 00:52 | |
| +10 johneleos Αυτό θα έπρεπε να γινόταν αλλιώς αυτός ο κανόνας θα γίνει έρμαιο οποιουδήποτε προσπαθεί να σπάσει το παιχνίδι... Θα κουβαλάει ο καθένας το δάσος του μου φαίνετε... | |
| | | skario Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 1578 Ηλικία : 45 Τόπος : Πάτρα Currently Playing : Vampire Counts Empire Registration date : 23/09/2008
| Θέμα: Απ: True Line of Sight Δευ 19 Ιουλ 2010, 10:22 | |
| Έστω λοιπόν ότι φτιάχνω 50 zombie πάνω σε κάτι βράχια (thematic βάσεις θα τις λέω ) με ύψος 10 cm το κάθε μοντέλο. Αυτά τα zombie κόβουν Line of sight? Το true line of sight είναι ένας κανόνας που είναι σίγουρο οτι θα διευκρινιστεί σύντομα και θα μπουν και αρκετά home rules. Καλό είναι να προλάβουμε τα home rules και να φτιάξουμε terrain Greek Warhammer Community rules. | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: True Line of Sight Δευ 19 Ιουλ 2010, 10:30 | |
| συμφωνώ. επίσης έχοντας παίξει περί τα 10 παιγνίδια στην 8 το συμπερασμα είναι ότι το τερραίν έχει μεν πλάκα (hungunners me flaming magical attacks? Lol) αλλά μέχρι να ρίξεις/δεις τι είναι/το στήσεις θες στο νερό μισάωρο. κού ρα σεις |
| | | Trollzor Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4424 Ηλικία : 41 Τόπος : Ζμπέοςμ. Currently Playing : Με τα νεύρα των ζώων Registration date : 28/09/2009
| Θέμα: Απ: True Line of Sight Δευ 19 Ιουλ 2010, 10:56 | |
| Υπάρχει κάποια βασική παρανόηση. Δεν είναι παιχνίδι προσομοίωσης "στρατηγικών κινήσεων" είναι ξυλοπαίχνιδο. Αν θέλετε να το δείτε καλύτερα, όλες οι στρατηγικές κινήσεις για υπερκέραση, ανίχνευση κλπ, γίνονται πριν τη μάχη, και στήνετε το στρατό στη φάση α'λά braveheart, φάτσα κάρτα και αρχίζει το charge. Ένα γύρο τρέχει ο μπερσέρκος, ένα γύρο βαράει ο βρετανός. Ένα γύρο τρέχει ο Μπερσέρκος, ένα γύρο βαράει ο βρετανός. Τρίτο γύρο τσαρτζάρει ο μπερζέρκος και αρχίζουν τα μπινελίκια. Δεν δείχνει τη σκηνή όπου πάνε αργά και βασανιστικά μέσα στο δάσος. Το πιάνει από εκεί που είναι στις παρυφές. Το μεγάααααααααααααααααλο δάσος που χάνεσαι είναι πίσω, έξω από το ταμπλό. Κάνε Φλή να πάς εκεί! | |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: True Line of Sight Δευ 19 Ιουλ 2010, 11:10 | |
| Το TLOS είναι κάτι που υπάρχει και στο 40κ . Δεν νομίζω ότι θα έχουμε πρόβλημα απλά πρέπει κάποιοι που δεν είναι εξοικιωμένοι σ΄αυτό να το μάθουν . BTW το cover save χάλασε το 40κ όχι το TLOS . | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: True Line of Sight Δευ 19 Ιουλ 2010, 11:14 | |
| - Chronomancer έγραψε:
- Υπάρχει κάποια βασική παρανόηση. Δεν είναι παιχνίδι προσομοίωσης "στρατηγικών κινήσεων" είναι ξυλοπαίχνιδο.
Αν θέλετε να το δείτε καλύτερα, όλες οι στρατηγικές κινήσεις για υπερκέραση, ανίχνευση κλπ, γίνονται πριν τη μάχη, και στήνετε το στρατό στη φάση α'λά braveheart, φάτσα κάρτα και αρχίζει το charge. Ένα γύρο τρέχει ο μπερσέρκος, ένα γύρο βαράει ο βρετανός. Ένα γύρο τρέχει ο Μπερσέρκος, ένα γύρο βαράει ο βρετανός. Τρίτο γύρο τσαρτζάρει ο μπερζέρκος και αρχίζουν τα μπινελίκια. Δεν δείχνει τη σκηνή όπου πάνε αργά και βασανιστικά μέσα στο δάσος. Το πιάνει από εκεί που είναι στις παρυφές. Το μεγάααααααααααααααααλο δάσος που χάνεσαι είναι πίσω, έξω από το ταμπλό. Κάνε Φλή να πάς εκεί! γεια σου ρε κρόνο σκηνοθέτη! ρε μλκα πρέπει να παίξουμε οπωσδήποτε και μένα μ αρέσει το cine approach στις μάχες, ειδικά η ...διακομωδηση χαχαχαχ |
| | | Asarnil the Dragonlord Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 13942 Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames Registration date : 15/09/2008
| Θέμα: Απ: True Line of Sight Δευ 19 Ιουλ 2010, 11:37 | |
| | |
| | | Asarnil the Dragonlord Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 13942 Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames Registration date : 15/09/2008
| Θέμα: Απ: True Line of Sight Δευ 19 Ιουλ 2010, 11:42 | |
| Αν υπηρχε steadfast, οι απωλειες εβγαιναν απο πισω, αν ο γυρος των Orcs και ο γυρος των Rohirim ηταν ξεχωριστος, αν το charge ηταν με 2δ6 για τα πεζικα, αν δεν υπηρχε ο Γκανταλφ, τοτε το
Lord of the Rings
θα το ειχε γραψει καποιος Mat Ward, και θα ειχε χαθει στη μετριοτητα.
Αυτακια. Παω να σωσω ζωες. | |
| | | leandros Knight
Αριθμός μηνυμάτων : 447 Ηλικία : 31 Τόπος : Αθήνα (νομίζω...) Currently Playing : Κρυφτό Registration date : 06/10/2009
| Θέμα: Απ: True Line of Sight Δευ 19 Ιουλ 2010, 22:23 | |
| - skario έγραψε:
- Έστω λοιπόν ότι φτιάχνω 50 zombie πάνω σε κάτι βράχια (thematic βάσεις θα τις λέω ) με ύψος 10 cm το κάθε μοντέλο. Αυτά τα zombie κόβουν Line of sight?
Το true line of sight είναι ένας κανόνας που είναι σίγουρο οτι θα διευκρινιστεί σύντομα και θα μπουν και αρκετά home rules. Καλό είναι να προλάβουμε τα home rules και να φτιάξουμε terrain Greek Warhammer Community rules.
Συμφωνώ και πιστεύω ότι το WHFB δεν πρέπει να έχει TLOS... | |
| | | Johneleos Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 3546 Ηλικία : 30 Τόπος : sthn xwra twn mpaokiwn Currently Playing : dem gaimz Registration date : 11/05/2010
| Θέμα: Απ: True Line of Sight Δευ 19 Ιουλ 2010, 22:31 | |
| - leandros έγραψε:
Συμφωνώ και πιστεύω ότι το WHFB δεν πρέπει να έχει TLOS... Και τοσα κανονια που ειμαι ετιμος να παραγγειλω τι θα τα κανω αμα δεν βαρανε παντου ??? Αστειευομαι πιστεω θα γινει πολυ καλιτερο ετσι με home made rules from GWF | |
| | | | True Line of Sight | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |