Νοέμβριος 2024 | Δευ | Τρι | Τετ | Πεμ | Παρ | Σαβ | Κυρ |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | Ημερολόγιο |
|
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners. |
|
| Movement Denial (ABUSING!!!) Tactic | |
|
+13Trollzor lance-a-lot skario lord limenix DaBigWaagh Altair Laskoulas JimBouz iron man Sn4k30r Asarnil the Dragonlord ToPaxyGourouni e-R4G3R 17 απαντήσεις | |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Asarnil the Dragonlord Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 13942 Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames Registration date : 15/09/2008
| Θέμα: Απ: Movement Denial (ABUSING!!!) Tactic Δευ 07 Φεβ 2011, 10:57 | |
| Ναι. Το εχω γραψει ηδη τί εννοει. Το θεμα ειναι, "περναει ή δεν περναει"; Αν ισχυει αυτο που εννοει, τοτε ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ. Αν ομως ειμαστε ελαστικοι, τοτε ΠΕΡΝΑΕΙ. Διαλεγουμε κ παιρνουμε. | |
| | | Trollzor Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4424 Ηλικία : 41 Τόπος : Ζμπέοςμ. Currently Playing : Με τα νεύρα των ζώων Registration date : 28/09/2009
| Θέμα: Απ: Movement Denial (ABUSING!!!) Tactic Δευ 07 Φεβ 2011, 11:08 | |
| - Releaser... έγραψε:
- Chronomancer έγραψε:
Σελ 13, 1" Apart: Whilst Moving a unit is not allowed to approach blah blah. Δεν ισχύει για τον στατικό αντίπαλο ο οποίος δεν κινείται και εμποδίζει, άρα και η φράση "whilst moving" δεν είναι αληθής.
Ρε συ Chrono, με λίγα λόγια, μπορώ να κάνω deploy χωρίς το 1" apart επειδή δεν κινούμαι, σωστά? Δεν ξέρω αδερφέ, βαριέμαι να ξαναψάχνω το βλιβλίο Είναι αδιάφορο για τη συζήτηση, η οποία είναι για την τακτική του να μπλοκάρεις units από το να σε chargeάρουν στα diverters. Μπορείς απλά να φέρεις το LD και να φύγεις από την μεριά των diverters. Ούτως ή άλλως έτσι χάνουν οι diverters το νόημά τους. Το έχετε κάνει μεγάλο θέμα. Για να μη μπορείς να chargeάρεις τον αετό, πρέπει η γωνία Α να είναι μεγαλύτερη από τη γωνία Β, άρα πρέπει να έχεις LONG unit με τον αντίπαλο να σου έρθει στο ΠΙΣΩ μέρος (προφανώς με FAST ή FLYERS) και να σε εμποδίσει να στρίψεις. Ακόμα και να κάτσει να το κάνει αυτό, ΔΕΝ θα κάνεις charge στο diverter, θα φέρεις το ld και θα πάς στη θέση Γ... Πολύ θέμα... Γιατί χαλιέσαι τόσο; ένα παιχνίδι είναι, και έχει κανόνες. Αν γκρινιάζεις που παίζουν με τους κανόνες τί να πώ εγώ που παίζω με teleporters και βλέπω τα units να τηλεμεταφέρονται... Για να μη μπορείς ούτε να κουνηθείς, ούτε να chargeάρεις, είναι σπάνιο και δύσκολο να στο πετύχει ο άλλος. Μπορείς να κουνηθείς και να κάνεις epic failed charge άμα λάχει, κάτι θα βλέπεις στις 12+move για possible charge... | |
| | | Releaser... Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 653 Ηλικία : 39 Registration date : 08/12/2008
| Θέμα: Απ: Movement Denial (ABUSING!!!) Tactic Δευ 07 Φεβ 2011, 11:25 | |
| Προτιμώ να βλέπω τα units να κάνουν teleport παρά να σπάω το κεφάλι μου και να πλακώνομαι με τον άλλο για το αν περνάει ή όχι. Το παράδειγμα στο έφερα για το πόσο μπορεί να κάνει κάποιος abuse αν το θέλει, χρησιμοποιώντας το γράμμα του κειμένου και όχι το νόημα του κειμένου. | |
| | | Trollzor Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4424 Ηλικία : 41 Τόπος : Ζμπέοςμ. Currently Playing : Με τα νεύρα των ζώων Registration date : 28/09/2009
| Θέμα: Απ: Movement Denial (ABUSING!!!) Tactic Δευ 07 Φεβ 2011, 11:29 | |
| - Releaser... έγραψε:
- Προτιμώ να βλέπω τα units να κάνουν teleport
Προτιμάς να έχεις διαφωνίες με τον αντίπαλο, για το αν φτάνει να σε chargeάρει ένα unit Hormagants με move 6, charge 6, fleet 6, το οποίο είναι πίσω από το hive tyrant από τον οποίο είχες στηθεί 18 ίντσες μακρυά γιατί έτσι λέει το deployment, από το να παίζεις με τους κανόνες? Να σου συστήσω κόσμο Άλλη φάση, έρχεται 6 ίντσες μπροστά ένας TAU, μου κάνει rapid fire (12) σε Assault Squad, κάνει 6 ίντσες πίσω, και... εγώ με 12+6 δεν έφτανα να chargάρω... Χέ χέ μαζί σου, εγώ free play είμαι, απλά διαφωνώ στο ότι άλλο είναι να σε κλέβουν και άλλο να παίζουν σπαστικά | |
| | | | Movement Denial (ABUSING!!!) Tactic | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |