Νοέμβριος 2024 | Δευ | Τρι | Τετ | Πεμ | Παρ | Σαβ | Κυρ |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | Ημερολόγιο |
|
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners. |
|
| 40k Kill Zones FAQ | |
|
+11h34dnotf0und kyrgkikas kiour_gr Tzortz Laskoulas lance-a-lot belial mandragora Lone Wolf Mπαρμπα Θανασηs Blood Guzzler 15 απαντήσεις | |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Blood Guzzler Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 2472 Ηλικία : 32 Τόπος : Κορυδαλλός Currently Playing : Tyranids, Blood Angels, Necrons, Orks, Chaos SM Registration date : 08/02/2009
| Θέμα: 40k Kill Zones FAQ Δευ 21 Ιαν 2013, 23:36 | |
| Καλησπερα παιδια. Ποσταρω μια ενδιαφερουσα παραγραφο απο το νεο FAQ του main rulebook: - Παράθεση :
- Q: When making a Shooting attack against a unit, can Wounds from the Wound Pool be allocated to models that were not within range any of the shooting models when To Hit rolls were made (i.e. half the targeted model are in the shooting models’ range, and half are not)? (p15)
A: No. Και ποσταρω και ενα link με ενα σχετικο αρθρο απο το Kirby: Kill Zones: 40K Shooting post-FAQΛοιπον, το εχω διαβασει αρκετες φορες το πραγμα, και οπως το καταλαβαινω , ο κανονας για τα " kill zones " παει ως εξης: Πχ εχουμε μια 10δα guardsmen με 1 Autocannon weapon team. Και μια 20δα boyz με 4 μοντελα ακριβως στις 24" μακρια ( τα υπολοιπα out of range για τους guardsmen ). Οταν βαρεσουν οι guardsmen , ας πουμε οτι κανουν 6 wounds στη μοναδα , γιατι ριχνει τα ζαρια το κωλοχερο του Λασκουλα, και περνανε 5 wounds. Το δε autocannon ας πουμε οτι κανει 1 Wound κ αυτο. Συμφωνα με τους νεους κανονες , θα πρεπει: - Να ορισει ο guard παικτης οτι το allocation θα ξεκινησει απο τα lasguns. - Να πεθανουν 4 ορκς , και ΟΧΙ 5 , γιατι το 5ο ορκ ειναι ΕΚΤΟΣ range απο τα lasguns - Να πεθανει και ενα 5ο , απο το autocannon , γιατι ειναι within range ολη η μοναδα. Συνεπως , 1 wound χανεται γιατι δεν μπορει να γινει allocated σε καποιο boy. Επιπλεον δωστε προσοχη και στο παραδειγμα του blog που λεει για τα flamers. Ωστοσο! Στη συνεχεια αναφερεται κατι που εμενα μου μοιαζει παραλογο. Λεει δηλαδη , οτι εφοσον ενα μοντελο της μοναδας εχει οπλο που ειναι within range σε ολοκληρο το αντιπαλο unit , τοτε αυτο το bonus μεταβιβαζεται και στην υπολοιπη μοναδα. Ειναι δικη μου παρεξηγηση ή οι κανονες λενε οτι να ναι; Αφου οταν γινεται το Wound allocation , τα saves πηγαινουν με βαση το οπλο που βαραει. Συνεπως πως θα παρω wounds αν τα μοντελα μου βρισκονται εξω απο το range των οπλων του αντιπαλου; | |
| | | Mπαρμπα Θανασηs Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 711 Τόπος : Αθηνα (Η πολη που περνανε ολοι φινα) Registration date : 21/06/2010
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 00:05 | |
| - Blood Guzzler έγραψε:
Ωστοσο! Στη συνεχεια αναφερεται κατι που εμενα μου μοιαζει παραλογο. Λεει δηλαδη , οτι εφοσον ενα μοντελο της μοναδας εχει οπλο που ειναι within range σε ολοκληρο το αντιπαλο unit , τοτε αυτο το bonus μεταβιβαζεται και στην υπολοιπη μοναδα. Ειναι δικη μου παρεξηγηση ή οι κανονες λενε οτι να ναι; Αφου οταν γινεται το Wound allocation , τα saves πηγαινουν με βαση το οπλο που βαραει. Συνεπως πως θα παρω wounds αν τα μοντελα μου βρισκονται εξω απο το range των οπλων του αντιπαλου; Το προσέξαμε και εμεις στο χορο που συχναζω και δεν εισαι ο μονος που εχει αυτην την απορια.Μαλων λενε οτι να ναι. | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 01:03 | |
| δεν καταλαβαίνω τίποτα... πρέπει να διαβάσουμε όλους τους κανόνες από όλα τα rulebooks τα FAQ και τα Errata.... και με βοήθεια δικηγόρου να βγάλουμε άκρη.... απλά η λύση είναι να περιμένουμε μέχρι να βγεί FAQ για το FAQ.... όχι οτι πιστεύω ότι θα αλλάξει το παιχνίδι αυτό το χαζό πράγμα.... μην διαβάζεται τέτοιες συζητήσεις στο νέτ γιατί είναι χάσιμο χρόνου και κάψιμο.... καλύτερα βάψτε ή πιείτε μπύρες βλέποντας science fiction!! χαχα! | |
| | | mandragora Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 2546 Registration date : 11/03/2010
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 07:06 | |
| To παιχνίδι αλλάζει τραγικά με αυτό το faq.
Ήδη αρκετοί έπαιζαν kill zones και νομίζω ότι και η "διαβάθμιση" στα wounds ανάλογα με το range ήταν πλέον μία πραγματικότητα. Ειδάλλως αν τα heavy ή γενικά long range όπλα μεταφέρουν το bonus τους και στα υπόλοιπα, το FAQ χάνει το νόημά του. | |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 08:03 | |
| Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι το εξής : Εάν η μονάδα που βαράει π.χ marines με bolters , έχει ένα bolter που με τις 24 καλύπτει όλο το αντίπαλο unit , τότε όλα τα bolters παίρνουν αυτό το bonus . Εάν Π.Χ ήταν το heavy weapon της μονάδας δεν θα έδινε το bonus αυτό σε διαφορετικού τύπου όπλα . Δεν έχω άλλη εξήγηση εκτός άμα το στείλω στα X-files για σενάριο EDIT : μονο έτσι ας πούμε βγάζει νόημα με βάση τον κανόνα για το wound pool | |
| | | lance-a-lot Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 2642 Ηλικία : 39 Registration date : 03/09/2008
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 10:08 | |
| Ας πάρουμε το παράδειγμα: Τσεκάρεις πόσοι guardsmen φτάνουν, πριν ρίξεις. Των μακρινών οι βολές χάνονται. Απο τους υπόλοιπους, δεν υπάρχει μεταξύ τους διαχωρισμός, αλλιώς θα λέγαμε "ο τελευταίος ρίχνει 2 βολές που μπορούν να φάνε αυτούς τους 2 μπροστά" κλπ για τον καθένα. Άρα ρίχνουμε τις βολές και πετυχαίνουμε ότι ανέφερες παραπάνω. Οι 5 βολές lasgun μπορούν να φάνε ότι θα μπορούσε να φάει ο μπροστινός guardsman, μιας και το pool των lasguns είναι κοινό και αδιαίρετο, άρα μπορεί να φάει 4 μοντέλα max.
η σειρά του wound allocation/pool priority: Αν διάλεγε πρώτα lasgun και μετά AC, θα μπορούσε να φάει 4+1 Αν διάλεγε πρώτα AC και μετά lasgun, θα μπορούσε να φάει 1+3 (αφού ο πιθανός 4ος έχει ήδη εξαϋλωθεί απο το AC) | |
| | | Laskoulas Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 15580 Ηλικία : 47 Τόπος : "The God of War hates those who hesitate." Registration date : 27/08/2008
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 10:39 | |
| - mandragora έγραψε:
- To παιχνίδι αλλάζει τραγικά με αυτό το faq.
Ήδη αρκετοί έπαιζαν kill zones και νομίζω ότι και η "διαβάθμιση" στα wounds ανάλογα με το range ήταν πλέον μία πραγματικότητα. Ειδάλλως αν τα heavy ή γενικά long range όπλα μεταφέρουν το bonus τους και στα υπόλοιπα, το FAQ χάνει το νόημά του. Μεγαλε Δασκαλε και Χορηγε τι πρεπει να φερνω πια στο ζαρι μου ? να συνεχισω να φερνω 6ρια για να ειμαι μεσα σε ολα και καλυμενος ? η το φακ με χαλαρωνει και για κανα 5ρι ? :P (καλο ε ! ) | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 10:46 | |
| Ως Μηχανολογος καταθετω το εξης: Ερευνες που εγιναν στα υπογεια του ΜΙΤ, εδειξαν πως εαν 2 βληματα φυγουν ταυτοχρονα απο οπλα που ειναι διπλα το ενα στο αλλο (οχι να εχουν επαφη), τοτε το ενα βλημα παρασερνει το αλλο. Καμπυλωνει η τροχια του βραδυτερου βληματος, με ταση να ακολουθησει αυτην το ταχυτερου. Ιδιαιτερα εαν τυχον βρεθει το βραδυτερο μεσα στο ελαχιστο στρωμα του ταχυτερου, τοτε το πρωτο, αδρανοποιειται και ακολουθει το ταχυτερο με αποτελεσμα να βρει τον ιδιο στοχο με εκεινο, και οχι τον στοχο οπως και την αποσταση που ηταν διατεθιμενος να βρει/καλυψει εαν δν υπηρχε η 2η σφαιρα. Κοντολογις, εαν ταυτοχρονα, η 2η σφαιρα παει πιο μακρυα και προς τον ιδιο στοχο με την πρωτη.
Αρα ρωτησε την GW, εαν τα οπλα οταν το unit ειναι σε coherency θεωρουνται διπλανα, οπως και εαν θερωρειται οτι ριχνουν ολοι την ιδια στιγμη. (φανταζομουν τα ορκ μου οταν πυροβολουνε οτι μονο συγχρονισμενα δεν ειναι, αλλα ποιος ειμαι εγω να πω οχι σε 57 σφαιρες ανα unit, που χαρην σε ενα bigshoota που υπαρχει εκει, πανε 36". Κοφτε το bitching. Τα orks ξαναγιναν σπασμενα.)
Εαν ισχυει ο κανονας, θα εχει πολυ πλακα. Θα βαζω ενα big shoota στα rokkits, και θα ριχνουν στις 36. Το μονο που μενει ειναι να βρουμε τροπο να κοτσαρουμε b.s. στα gretchins. |
| | | lance-a-lot Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 2642 Ηλικία : 39 Registration date : 03/09/2008
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 11:23 | |
| Ε καλά, μην ανοίξουμε τους ασκούς του Αιόλου με τη demolition squad που έχει 3 lasgun (24" ) και 3 demo-charges (str9 ap2 large blast ~ κι αυτά 24" ) Ψόφα deathwing! | |
| | | Tzortz Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 12004 Ηλικία : 42 Τόπος : Νικαια Currently Playing : Sylvaneth - Stormcast - AoS in general Registration date : 27/08/2008
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 11:53 | |
| Λες με τι σειρα βαρας τα οπλα σου .
Bolter + Missile L για παραδειγμα .
Βαρας πρωτα τα bolter που φτανουν οσα περισσοτερα μοντελα στην αντιπαλη μοναδα και μετα το ML για οτι εχει μεινει . Ετσι κι αλλιως ποτε --σχεδον-- δεν εχω δει να τα ριχνουν ολα μαζι .
1) Ποσα μοντελα φθανουν απο την μοναδα σου στην αντιπαλη μοναδα ? Χ βολες
2) ΠΟΣΑ μοντελα ειναι στο range του οπλου σου ? Μεχρι τοσα θα μπορεις να "βγαλεις" . Αν για παραδειγμα ειναι 5 μοντελα και εκανες 7 wounds , ριχνεις 7 ζαρια , αλλα θα μπορεις να βγαλεις μεχρι 5 μοντελα ακομη και αν φερεις 7 ασσους
3) Συνεχιζεις με τα διαφορετικα οπλα / range οπως απο πανω .
Ιμο παντα : ) | |
| | | kiour_gr Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 6194 Ηλικία : 46 Τόπος : Cambridge Currently Playing : Diablo 3 beta, MTG. Registration date : 29/08/2008
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 12:50 | |
| 50 imperial guard me ena master of the forge me convertion beamer. 60" ... | |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 12:52 | |
| Αυτό καταλαβαίνω και εγώ tzortz , με την διαφορά ότι έστω και ένα bolter φτάνει τους πάντες μέσα στην μονάδα , τότε ακόμη και τα υπόλοιπα bolter πιάνονται σαν να φτάνουν . Εγώ αυτό καταλαβαίνω . όχι επειδή το missile launcher έχει 48 και είναι σε full range ΄τότε και τα bolter Που έχουν 24 φτάνουν και αυτά . | |
| | | lance-a-lot Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 2642 Ηλικία : 39 Registration date : 03/09/2008
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 13:24 | |
| - belial έγραψε:
- Αυτό καταλαβαίνω και εγώ tzortz , με την διαφορά ότι έστω και ένα bolter φτάνει τους πάντες μέσα στην μονάδα , τότε ακόμη και τα υπόλοιπα bolter πιάνονται σαν να φτάνουν . Εγώ αυτό καταλαβαίνω . όχι επειδή το missile launcher έχει 48 και είναι σε full range ΄τότε και τα bolter Που έχουν 24 φτάνουν και αυτά .
Ναι, κι όποιος πει κάτι διαφορετικό, θα τον επισκεφτεί η Inquisition. /Imperium mode off | |
| | | Tzortz Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 12004 Ηλικία : 42 Τόπος : Νικαια Currently Playing : Sylvaneth - Stormcast - AoS in general Registration date : 27/08/2008
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 13:25 | |
| Οχι ρε , αυτο ειναι καμμενο και OOP . Φαντασου μια 10αδα marines conga . Ο πρωτος ειναι στις 24 , ο πισω ομως ειναι στις 30+ . Πως θα βαρεσει ? | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 14:28 | |
| βασικά αν πριν το to hit όσα bolters δεν είναι σε range δεν μπορούν να βαρέσουν έτσι και αλλιώς... η συζήτηση γίνεται αν πχ σε αυτά που μπορούν να βαρέσουν έχεις μικτά όπλα που το ένα έχει range 24 και το άλλο range 36 (πχ..) Killzone: λέει ότι απο το wound pool που έφτιαξες, (μετά τα rolls to wound), τα wounds μπορούν να γίνουν allocate σε όλα τα μοντέλα που είναι μέχρι 36 ίντσες range του Μακρίτερου όπλου.... δεν πα να τα έχεις κάνει με φλέιμερς.... (αρκεί να έχεις line of site αλλιώς δεν βγάζεις τίποτα...) κανένα όπλο δεν βαράς με τη σειρά... απλά όταν γίνονται τα saves λες στον αντίπαλο ρίξε πρώτα τα bolters και μετά to plasmagun... βεβαια μέχρι τώρα αυτό που καταλάβαινα εγώ με τους κανόνες είναι ότι μόνο μέσα στο range σου μπορείς να σκοτώσεις τελικά κάτι... FAQ-ERRATA: http://www.games-workshop.com/gws/content/article.jsp?categoryId=1000018&pIndex=1&aId=3000006&multiPageMode=true&start=2When making a Shooting attack against a unit, can Wounds from the Wound Pool be allocated to models that were not within range any of the shooting models when To Hit rolls were made (i.e. half the targeted model are in the shooting models’ range, and half are not)? (p15) A: No. άρα σου λέει άμα είσαι έστω και σε ένα αντίπαλο μοντέλο in range τότε μπορείς να το κάνεις allocate και να μην το χάσεις.... | |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 14:33 | |
| Αχά το wound που αναφέρει είναι γι αυτά τα όπλα που έφταναν αρχικώς και όχι για το σύνολο του unit .
Makes sense imo . | |
| | | Blood Guzzler Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 2472 Ηλικία : 32 Τόπος : Κορυδαλλός Currently Playing : Tyranids, Blood Angels, Necrons, Orks, Chaos SM Registration date : 08/02/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 14:35 | |
| Κανονικα, αν το παρουμε RAI και οχι RAW, τοτε πολυ απλα τα flamer οπλα εχουν φαει τρομερο nerf. Ωστοσο, επειδη λεει ξεκαθαρα
within range ΑΝΥ of the shooting models
Και λειπει και ενα " of" πριν το " any" , ( φαινεται η GW εχει παρει την ομαδα Αλβανων μεταφραστων του 0-6 να της γραφει τα faqs ) , τοτε πολυ απλα σε καθε μοναδα με template χρειαζεσαι και ενα οπλο με κανονικο range....
Το οποιο παει κοντρα σε ολους τους κανονες shooting που ξεραμε μεχρι τωρα για την 6η. | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 14:43 | |
| όταν λέω ότι το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να κάψουμε τα εγκεφαλικά μας κύταρα και να συγχιστούμε...
που ο ένας θα λέει το ένα, ο άλλος το άλλο και θα έχουν δίκιο και οι δύο.... γιατί θα δείχνουν ο καθένας ένα άλλο κανόνα....
δεν μπορούν οι ανθρωποι να γράψουν μία φορά ένα πράγμα ξεκάθαρο να τελειώνουμε... | |
| | | lance-a-lot Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 2642 Ηλικία : 39 Registration date : 03/09/2008
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 14:58 | |
| - Blood Guzzler έγραψε:
- Κανονικα, αν το παρουμε RAI και οχι RAW, τοτε πολυ απλα τα flamer οπλα εχουν φαει τρομερο nerf. Ωστοσο, επειδη λεει ξεκαθαρα
within range ΑΝΥ of the shooting models
Και λειπει και ενα " of" πριν το " any" , ( φαινεται η GW εχει παρει την ομαδα Αλβανων μεταφραστων του 0-6 να της γραφει τα faqs ) , τοτε πολυ απλα σε καθε μοναδα με template χρειαζεσαι και ενα οπλο με κανονικο range....
Το οποιο παει κοντρα σε ολους τους κανονες shooting που ξεραμε μεχρι τωρα για την 6η. Ναι, είναι νερφάρισμα για μονάδα με πολλαπλά φλόγιστρα, μιας και τώρα μπορείς να φας μόνο όσους είναι εντός ~8", κι όχι όλο το ork mob όπως πριν. Το όπλο με κανονικό range όμως, τι το αναφέρεις; Δεν πρόκειται να βοηθήσει καθόλου το kill zone των άμοιρων φλογοβόλων, επεκτείνοντας το. Ούτε στο ελάχιστο. Εκτός κι αν αποδεχτούμε το ogyon-example, με τα shootas των 36" | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 15:10 | |
| σε βοηθάει να κάνεις allocate τα ολα τa wounds σε ότι φτάνει το κανονικό όπλο... και να μην τα χάσεις... αυτό καταλαβαίνω...
να μην σκοτώσεις μόνο όσα είναι κάτω απο μπλάστρες αλλα και ότι φτάνει το βαλιστικό όπλο να πάρει wounds απο τα flamers... | |
| | | lance-a-lot Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 2642 Ηλικία : 39 Registration date : 03/09/2008
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 15:17 | |
| Μα τι σχέση έχει το range του άλλου όπλου με τα φλογοβόλα; Δέχεσαι δηλαδή το προηγούμενο παράδειγμα μου με τα 24" demolition charges? | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 15:21 | |
| μην ρωτάς εμένα.... δεν ξέρω
ότι κατάλαβα το έγραψα ποιο πάνω... λάθος σωστο δεν ξέρω... | |
| | | lance-a-lot Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 2642 Ηλικία : 39 Registration date : 03/09/2008
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 15:24 | |
| Είναι αλήθεια οτι με αυτό το θέμα.. All personnel, Code Red. 3 minutes to brain explosionΚαι για να το μπερδέψουμε λίγο ακόμα το θέμα. Μονάδα guardsmen βαρά αβέρτα, οι μπροστινοί μπορούν διπλές βολές με rapid fire, οι πίσω είναι μακριά και ρίχνουν απο μια. 1)Το pool τους θα είναι κοινό, και θα μπορούν να μοιράσουν wounds έως τις 24", καθώς το προφίλ του όπλου είναι ίδιο για όλα τα lasgun wounds που προκλήθηκαν, ανεξαρτήτως του fire mode? 2) ή μοιράζονται σε κοντινές και μακρινές βολές λόγω του faq, και αναλόγως φονεύουν* ? *φονεύουν.. λέμε τώρα, σε flashlights αναφέρεται το παράδειγμα! | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 15:28 | |
| | |
| | | Blood Guzzler Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 2472 Ηλικία : 32 Τόπος : Κορυδαλλός Currently Playing : Tyranids, Blood Angels, Necrons, Orks, Chaos SM Registration date : 08/02/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 15:53 | |
| Οποιοδήποτε νόημα (ή κανένα νόημα) να βγαίνει από το βλακο-FAQ το RAI του είναι 99.99999% αυτό που λέει ο Guzzler: - Παράθεση :
- - ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ wounds περασουν τα FLAMERS γινονται allocated ΜΟΝΟ στα μπροστινα 5 ορκς. Τα υπολοιπα δεν ειναι πιθανοι στοχοι.
- Στη συνεχεια οτι wounds περασει το Bolter , μπορει να πιασει αλλα Boys, πιθανοτατα ολη την μοναδα , αν ειναι ολα στις 24". Στην αντίθετη περίτωση του 0.00001% ισχύει αυτό που λέει ο Lance με τα melta bombs το οποίο είναι όχι απλά παράλογο, αλλά μαμάει όλοκληρο το παιχνίδι και το στέλνει στο διάολο. Ας ακολουθήσουμε λοιπόν το RAI μέχρι να το διρθώσουν οι γιωτάδες που γράφουν τα errata. | |
| | | | 40k Kill Zones FAQ | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |