Νοέμβριος 2024 | Δευ | Τρι | Τετ | Πεμ | Παρ | Σαβ | Κυρ |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | Ημερολόγιο |
|
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners. |
|
| 40k Kill Zones FAQ | |
|
+11h34dnotf0und kyrgkikas kiour_gr Tzortz Laskoulas lance-a-lot belial mandragora Lone Wolf Mπαρμπα Θανασηs Blood Guzzler 15 απαντήσεις | |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
kyrgkikas Spamlord
Αριθμός μηνυμάτων : 1030 Ηλικία : 46 Τόπος : Χανια Currently Playing : WarHammer 40k και WFBS Registration date : 01/01/2011
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 15:54 | |
| - Blood Guzzler έγραψε:
- Ρε παιδια , γιατι βαζετε μεσα στο κολπο οτι αυξανεται το range?
Το range , ΔΕΝ αυξανεται σε ΚΑΝΕΝΑ οπλο.
Αυτο που αυξανεται ειναι ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ αριθμος των μοντελων που μπορουν να παρουν wound allocation.
Να στο πω κ αλλιως:
Αν μια μοναδα με 4 flamers και 1 ΧΩΡΙΣ ranged οπλο φτανει 5 ορκς στα 25, δεν πα να κανει και 30 wounds , ΜΟΝΟ τα 5 μπροστινα φευγουν, γιατι αυτα ειναι within range του flamer
Au contraire , αν στην ιδια μοναδα με τα 4 flamers βαλεις και 1 τυπα με Bolter , τοτε, συμφωνα με το βιβλιο , θα πρεπει:
- ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ wounds περασουν τα FLAMERS γινονται allocated ΜΟΝΟ στα μπροστινα 5 ορκς. Τα υπολοιπα δεν ειναι πιθανοι στοχοι.
- Στη συνεχεια οτι wounds περασει το Bolter , μπορει να πιασει αλλα Boys, πιθανοτατα ολη την μοναδα , αν ειναι ολα στις 24".
Παρ ολα αυτα , αυτη η ηλιθια κακογραμμενη παραγραφος του FAQ , λεει , οτι σε μια μοναδα , αν υπαρχει ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ 1 ΜΟΝΤΕΛΟ με οπλο που να καλυπτει με το range του ολη την αντιπαλη μοναδα , ή εστω και μεγαλητερο κομματι της αντιπαλης μοναδας σε σχεση με τα υπολοιπα οπλα , τοτε πολυ απλα: ΤΟ WOUND ALLOCATION ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΑΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ!!!
Ποσο απαραδεκτο...ποσο broken... Δηλαδη , ενω στη 1η περιπτωση θα εφευγαν 5 ορκς , τωρα θα φυγουν σχεδον ολα απο τα wounds που θα περνουσαν τα flamers.... Nuff said!!! | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 15:59 | |
| και τώρα ποια είναι η λύση?
κανόνας rulebook > FAQ ......
| |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 16:03 | |
| - Blood Guzzler έγραψε:
- Ρε παιδια , γιατι βαζετε μεσα στο κολπο οτι αυξανεται το range?
Το range , ΔΕΝ αυξανεται σε ΚΑΝΕΝΑ οπλο.
Αυτο που αυξανεται ειναι ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ αριθμος των μοντελων που μπορουν να παρουν wound allocation.
Να στο πω κ αλλιως:
Αν μια μοναδα με 4 flamers και 1 ΧΩΡΙΣ ranged οπλο φτανει 5 ορκς στα 25, δεν πα να κανει και 30 wounds , ΜΟΝΟ τα 5 μπροστινα φευγουν, γιατι αυτα ειναι within range του flamer
Au contraire , αν στην ιδια μοναδα με τα 4 flamers βαλεις και 1 τυπα με Bolter , τοτε, συμφωνα με το βιβλιο , θα πρεπει:
- ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ wounds περασουν τα FLAMERS γινονται allocated ΜΟΝΟ στα μπροστινα 5 ορκς. Τα υπολοιπα δεν ειναι πιθανοι στοχοι.
- Στη συνεχεια οτι wounds περασει το Bolter , μπορει να πιασει αλλα Boys, πιθανοτατα ολη την μοναδα , αν ειναι ολα στις 24".
Παρ ολα αυτα , αυτη η ηλιθια κακογραμμενη παραγραφος του FAQ , λεει , οτι σε μια μοναδα , αν υπαρχει ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ 1 ΜΟΝΤΕΛΟ με οπλο που να καλυπτει με το range του ολη την αντιπαλη μοναδα , ή εστω και μεγαλητερο κομματι της αντιπαλης μοναδας σε σχεση με τα υπολοιπα οπλα , τοτε πολυ απλα: ΤΟ WOUND ALLOCATION ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΑΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ!!!
Ποσο απαραδεκτο...ποσο broken... Δηλαδη , ενω στη 1η περιπτωση θα εφευγαν 5 ορκς , τωρα θα φυγουν σχεδον ολα απο τα wounds που θα περνουσαν τα flamers.... Ρε στέφανε είσαι σίγουρος ότι είναι έτσι ; είναι πολύ broken... μπορείς να δώσεις links από το FAQ ? | |
| | | Blood Guzzler Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 2472 Ηλικία : 32 Τόπος : Κορυδαλλός Currently Playing : Tyranids, Blood Angels, Necrons, Orks, Chaos SM Registration date : 08/02/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 16:11 | |
| Οχι, κανονικα παει ως εξης: FAQ > Codices > Rulebook Οποτε ακολουθας τους κανονες που εβγαλε η GW και περιμενουμε / ελπιζουμε σ ενα καλητερο FAQ. Belial ninja: Λοιπον , το link : Rulebook FAQσελ.3 κατω δεξια. Q: When making a Shooting attack against a unit, can Wounds from the Wound Pool be allocated to models that were not within range any of the shooting models when To Hit rolls were made (i.e. half the targeted model are in the shooting models’ range, and half are not)? (p15) A: No. | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 17:07 | |
| - Blood Guzzler έγραψε:
within range ΑΝΥ of the shooting models
Και λειπει και ενα " of" πριν το " any" , ( φαινεται η GW εχει παρει την ομαδα Αλβανων μεταφραστων του 0-6 να της γραφει τα faqs ) ,
Δηλαδη ρε Πετσα, το "withing range of any of" εσενα σου κανει για αγγλικο?? (BtW δεν σε ειχα να Ρατσιστιζεις παροτι δηλωνεις Αναρχα κατα καιρους). Το να ξεχασαν ενα κομμα seems leggit αλλα μεχρι εκει.. |
| | | h34dnotf0und Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 2002 Ηλικία : 45 Registration date : 06/10/2008
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 18:42 | |
| Οποιοδήποτε νόημα (ή κανένα νόημα) να βγαίνει από το βλακο-FAQ, το RAI του είναι 99.99999% αυτό που λέει ο Guzzler: - Παράθεση :
- - ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ wounds περασουν τα FLAMERS γινονται allocated ΜΟΝΟ στα μπροστινα 5 ορκς. Τα υπολοιπα δεν ειναι πιθανοι στοχοι.
- Στη συνεχεια οτι wounds περασει το Bolter , μπορει να πιασει αλλα Boys, πιθανοτατα ολη την μοναδα , αν ειναι ολα στις 24". Στην αντίθετη περίτωση του 0.00001% ισχύει αυτό που λέει ο Lance με τα melta bombs το οποίο είναι όχι απλά παράλογο, αλλά μαμάει όλοκληρο το παιχνίδι και το στέλνει στο διάολο. Ας ακολουθήσουμε λοιπόν το RAI μέχρι να το διρθώσουν οι γιωτάδες που γράφουν τα errata. | |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τρι 22 Ιαν 2013, 22:08 | |
| Και κάπου εδώ απλά σταματάς να βάζεις το μυαλό σου να σκεφτεί με βάση την λογική και το ρίχνεις στα ψυχοφάρμακα . Δυο παρατηρήσεις : 1) αν και δεν είμαι μαστερ στην αποκρυπτογράφηση διαβαθμισμένων αρχείων βλέπε Ε.Σ . μπορώ να καταλάβω το εξής . στο FAQ που μου παραθέτει ο Guzzler. Το shooting εφόσον το unit έχει θέμα με το range πρέπει να ρίχνει τα όπλα ξεχωριστά . δλδ bolters έστω 3 είναι σε RF range και 4 όχι . συνεπώς θα ρίξει 3χ2 = 6 και 4χ1 = 4 σύνολο δέκα βολές . άρα το max wound pool που μπορεί να κάνει effectively είναι 10 wounds . τα 2 flamers φτάνουν 2 max και το lascannon όλα . Ας υποθέσουμε ότι η αμυνόμενη μονάδα περιλαμβάνει 15 μοντέλα άρα η σωστή σειρά να ρίξεις τα όπλα σου πρέπει να είναι . Α) Flamers = max 2 wounds Β) Βolters = max 10 wounds Γ) lascannon = 1 wound εάν υποθέσουμε ότι γουντάρουν τα πάντα και χάνει ο άλλος όλα τα saves (γιατρός ) , ο αντίπαλος έχει 13 απώλειες . Συνεπώς του μένουν 2 μοντέλα στο τέλος του shooting . Δεν βλέπω κάποιο διαφορετικό τρόπο ρε παιδιά για να μην γίνει μπάχαλο το παιχνίδι . | |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 09:51 | |
| - Blood Guzzler έγραψε:
- Οχι, κανονικα παει ως εξης:
FAQ > Codices > Rulebook
Οποτε ακολουθας τους κανονες που εβγαλε η GW και περιμενουμε / ελπιζουμε σ ενα καλητερο FAQ. Ερμ διαφωνώ για την σειρά που τα τοποθετήσεις , διότι το FAQ που αναφέρεται στο BRB ,και δίνει clarification , σε καμία περίπτωση δεν κάνει Overule τυχόν special rules του codex, γιατί ως γνωστόν codex>BRB . | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 11:07 | |
| Σπυρο, το πας με τη λογικη. Σωστος, απο τη μια γιατι θεωρεις οτι δν μπορει μια τοσο μεγαλη εταιρια να μην κανει το ιδιο. Παρολ'αυτα, ομως, λογικο ή οχι, ο κανονας ειναι κανονας. Εαν θελουμε να κανουμε το δικο μας rulepack και ολη η Ελληνικη κοινοτητα συμφωνησει να το ακολουθει, ειναι ενα θεμα. Εαν ομως δν ισχυει κατι τετοιο, τοτε απλα οταν η GW λεει πως το bolter μεσα απο LR πυροβολαει, και μαλιστα στις 80", εμεις απλα το δεχομαστε και λειτουργουμε με αυτο. Αυτο που γραφει ο Στεφανος FAQ>Codex>Rulebook ισχυει. FAQ-Errata ειναι η διορθωση της GW σε καθε τι τυπωμενο και απλα δεχομαστε οτι το τυπωμα εκανε λαθος, και τωρα διορθωθηκε. Εδω μεγαλα games, με απειρους χρηστες, και κανουν updates μια φορα την εβδομαδα για να διορθωνουν τα bugs, περιμενουμε εμεις απο μια εταιρεια σαν την GW να μην κανει; BTW μπορει να σας φαινονται παραλογα αυτα που γραφει σε αυτο το FAQ, σε αλλους μας φαινονται παραλογα, αλλες σπασμωδιες που εχει το game και παει λεγωντας. Καθενας rage-αρει στα games εναντι αυτου που τον πετσωνει, αλλα οφειλει να σκεφτει, οτι ολοι εχουμε πραγματικα τις ιδιες ακριβως επιλογες στο game. Ετσι κατι που δν δουλευει για σενα, ειτε το κανεις λαθος ειτε απλα δν δουλευει για κανεναν αρα και παλι balanced. Ειναι σπασμενοι οι TAU; Παιξε και συ TAU. Δεν βαρανε καλα οι τερμις; Απλα μην βαλεις.. Αλλιως εαν συνεχισεις να γκρινιαζεις QQ moar uninstall noob np!! (Σπυρο δν παει για σενα ολο αυτο. Απλα απο σενα ξεκινησα ) |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 12:06 | |
| To Errata μιλάει για το wound pool και εγώ μιλάω στο παράδειγμα μου για το πώς γίνονται κανονικά allocate τα wounds . Τώρα η μπεκρίλα της GW είναι δεδομένη σε πολλά πράγματα που σπάει από μόνη της αλλά εάν το πάρεις το resolve ανά όπλο διορθώνεις τέτοιου είδους @@ριές (ή τουλάχιστον προσπαθείς). Ασχέτος του εάν βαράνε όλα ταυτόχρονα , πάντα μα πάντα τα διαφοροποιούμε για πρακτικούς λόγους . ε τώρα νομίζω ότι είναι απαραίτητο .
Το range στο "to hit" δεν επηρεάζεται ούτως η άλλως (φτάνεις ή δεν φτάνεις ) απλό είναι . και επειδή η GW τώρα τελευταία μου δίνει την εντύπωση ότι από αγγλικά εγώ γράφω καλύτερα , δεν μπορεί να εννοεί ότι π.χ ένα lascannon επηρεάζει το effectiveness (και σε καμία περίπτωση το range) των pistols π.χ ή των teardrop templates ! .κάτι άλλο είναι .
Τώρα όσον αφορά τα FAQ , αυτά που αναφέρονται στο BRB σαφώς και δεν επηρεάζουν το codex . μόνη εξαίρεση αυτά που σου υποδηλώνει το codex να κοιτάξεις το entry του BRB .Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις ισχύει το codex κανονικά .
Φυσικά τα FAQ που διορθώνουν το codex ... ε δεν χρειάζεται να πω κάτι ...
Μήτσο είναι και Θέμα common sense και στην τελική από την στιγμή που μπορεί να έχει πολλαπλές ερμηνίες κάτι λόγω κακής γραφής , τότε σε πλαίσιο πάντα που να προωθεί την θετική σκέψη και όχι του ότι τρώω αμάσητο ότι σ@τ@α μου δώσουν (δεν είσαι από αυτούς σαν λογική και απορώ με την τοποθέτηση σου ρε φίλε ) ψάχνεις και βρίσκεις την χρυσή τομή . Εαν τώρα βγάλει errata και πει ξεκάθαρα ότι για το wound allocation Μετράει το range tou πιο μακρινού όπλου ανεξαρτήτως τύπου όπλου, εγώ νομίζω ότι αυτό το παράδειγμα που έδωσα είναι αρκετά καλό ως βάση και μπορούμε να το βελτιώσουμε σαν community . Θέμα συνεργασίας και καλής θέλησης είναι . | |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 12:22 | |
| Btw ξανακοίταξά το rule με τα mixed wounds σε συνδιασμό με το FAQ , τα όπλα τα κάνεις resolve ξεχωριστά ούτως ή άλλως . οπότε ότι πιάνεις πιάνεις . δεν καταλαβαίνω γιατί το ψάχνουμε παραπάνω οι κανόνες είναι ξεκάθαροι και του βασικού και των FAQ . απλά επιτέλους αποδώσανε σωστά το effectiveness των teardrop template weapons . Δεν μπορείς σου λέει όταν Π.Χ έχεις multiple flame templates ή όταν τα bolter σου κανουν RF και φτάνουν 2 μοντέλα (models αναφέρει) να φας εσύ π.χ 4 .
Από που προκύπτει ότι αυτό αλλάζει και παίρνει bonus από διαφορετικού τύπου όπλου , από την στιγμή που το resolve το κάνεις ανά τύπο όπλου . ; (ΣΕΛ 15 BRB ) | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 12:27 | |
| - ogyon έγραψε:
(Σπυρο δν παει για σενα ολο αυτο. Απλα απο σενα ξεκινησα ) Μην εισαι μλκς.. Το common sense ok, αλλα μιας κ αντι για common ειναι παντα υποκειμενικο το θεμα, ΙΜΟ, θα πρεπει ο Judge σε καθε τουρνουα να τα δηλωνει αυτα τα σκατοσημεια στο rulepack πριν το τουρνουα. Το common sense ελεγε στην 5η πως οταν το BW με deffrolla εκανε tank shock, ακομα και εαν dodg-αρε ο αλλος, το tank shock ειχε γινει σαν κινηση, αρα και τα wounds απο την Deffrolla μεταφεροντουσαν στο unit, παροτι το tank dmg δν γινοταν. (Θεμα wording). Ομως αφου ειχε πηξει ο τοπος με τυπακια που ειχαν dodge στα οχηματα τους, γαμηθηκαν στην κλαψα και στα τουρνουα επικρατησε οτι η deffrolla (που ειναι codex over rulebook) δν μεταφερει wounds. Αρα πιο common sense ρε boy. Οτι συμφερει τους περισσοτερους γινεται κανονας. Ετσι, προσωπικα, εχω φτασει να αποδεχομαι καθε μπεκριλα μου κανει δεν μου κανει, και απλα I live with dat. |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 12:38 | |
| - ogyon έγραψε:
- ogyon έγραψε:
(Σπυρο δν παει για σενα ολο αυτο. Απλα απο σενα ξεκινησα ) Μην εισαι μλκς.. Το common sense ok, αλλα μιας κ αντι για common ειναι παντα υποκειμενικο το θεμα, ΙΜΟ, θα πρεπει ο Judge σε καθε τουρνουα να τα δηλωνει αυτα τα σκατοσημεια στο rulepack πριν το τουρνουα. Το common sense ελεγε στην 5η πως οταν το BW με deffrolla εκανε tank shock, ακομα και εαν dodg-αρε ο αλλος, το tank shock ειχε γινει σαν κινηση, αρα και τα wounds απο την Deffrolla μεταφεροντουσαν στο unit, παροτι το tank dmg δν γινοταν. (Θεμα wording). Ομως αφου ειχε πηξει ο τοπος με τυπακια που ειχαν dodge στα οχηματα τους, γαμηθηκαν στην κλαψα και στα τουρνουα επικρατησε οτι η deffrolla (που ειναι codex over rulebook) δν μεταφερει wounds. Αρα πιο common sense ρε boy. Οτι συμφερει τους περισσοτερους γινεται κανονας.
Ετσι, προσωπικα, εχω φτασει να αποδεχομαι καθε μπεκριλα μου κανει δεν μου κανει, και απλα I live with dat. ο Κριτής Μήτσο πρέπει να είναι κριτής όχι συμφεροντολόγος , και πολλές φορές θα χρειαστεί να κρίνει κάτι . Εγώ έχω ψιλοκαταλάβει γιατί αυτή η γκρίνια και προσπαθούν κάποιοι τυρίλες να καταφέρουν αλλά δεν παίζει ... τουλάχιστον όχι μαζί μου και όχι βάση κανόνων που δεν αποδεικνύοντε ρε συ . Αμα ο άλλος είναι μπεκρής γμστ ... εμένα ποσώς με αγγίζει αλλά έχω καταλάβει που πάει η δουλειά και γιατί γίνεται τόσος ντόρος ... | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| | | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 12:44 | |
| σε τέτοιο mentallity δεν συμμετέχω ούτως ή άλλως και στα "δικά" τουρνουά δεν παίζει τέτοιο σενάριο . Αλλά μιας και αγοράζεις μαν οκ πουλάω wtf είναι θέμα αγοράς και ζήτησης .... λέγε πόσα ; | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 12:57 | |
| |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 13:04 | |
| Καλά είναι τα δέχομαι ! δύσκολες εποχές διανύουμε , απλά βάζε λίγο στον καφε - αφέψιμο - ότι να ναι που έχουν όταν αρχίσεις να διαπιστώνεις μπεκρίλες . ϊσα ίσα όμως μην πέσει πολύ και έχουμε άλλα (την δει κανείς Inquisitor και έτσι ) | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 13:12 | |
| |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 13:50 | |
| LOL
Πάντως πέρα από την πλάκα από πουθενά δεν προκύπτει ότι διαφορετικού τύπου όπλο δίνει bonus σε άλλο τύπου όπλου . Μια εικασία είναι η οποία μάλιστα αντιτίθενται στον βασικό κανόνα. Τίποτε παραπάνω . | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 14:57 | |
| λοιπόν το ζήτημα δεν είναι αν παίρνουν μπόνους στο range τους....
η διαδικασία είναι:
1) τσεκάρω για range
2) τσεκάρω για LOS
όσα όπλα βλέπουν και είναι μέσα στο ελάχιστό range τους ρίχνουν to hit (με τα modifiers πχ rapid fire )
Το teardrop template καθορίζει μόνο τα maximum to hit... όσα μοντέλα είναι απο κάτω.... τόσα hits κάνει...
3) ρίχνω to wound
Κανόνας Τhe wound pool σελ 14 μικρό rulebook
Φτιάχνω WOUND POOL με όλα τα wounds μέσα.
ανεξάρτητα ποιο όπλο τα έκανε και ποιο ήταν το range του...
τα ομαδοποιώ σε ομάδες μέσα στο pool ανα strength και ap κλπ...
4) κάνω allocate τα wounds απο το κοντινότερο μοντέλο με τον παίχτη που πυροβολεί να αποφασίζει τι θα σώσει ο αντίπαλος πρώτα...(υπάρχει FAQ)
Κανόνας: OUT of RANGE σελ 16 μικρού rulebook
As lond as a model was in range of the enemy when to Hit rolls were made, he is considered to be in range for the duration of the Shooting attack, even if the removal of casualties means that the closest model now lies out of range.
Αρα λοιπόν αμα θεωρήσε in range τη στιγμή που κάνεις του hit, τα wounds που προκάλεσες δεν χάνονται και μεταβιβάζονται στους απο πίσω...
Πότε χάνονται τα wounds απο το Wound Pool?
Κανόνας OUT of SIGHT σελ 16 μικρό rulebook
If there are no visible models in the target unit, all remaining wounds in the pool are lost and the shooting attack ends.
και ας μου πεί κάποιος γιατί λέω ψέματα......
αλλα μην μου πείτε για RAI RAW και ιστορίες...
| |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 15:01 | |
| Δεν λαμβάνεις υπόχψιν σου τα Errata | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 15:09 | |
| ποια Errata?
σε ποια σελίδα είναι να το διαβάσω | |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 15:26 | |
| Κοίτα σελ 3 του βασικού . | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 15:39 | |
| λές για το Models and units κεφάλαιο? τι να δω δεν καταλαβαίνω?
WARHAMMER 40,000 RULEBOOK Official Update Version 1.2
σε αυτό δεν υπάρχει τίποτα άλλο σχετικό με αυτό που συζητάμε.... εκτώς και αν τα έχω παίξει....(πολυ πιθανο...)
το μόνο που προσθέτει είναι το FAQ του Buzzler που λέει ότι αμα έχει μοντέλα το unit που δέχεται πυρά, τα οποία βρίσκονται εκτώς range απο το unit που βαράει πρίν τα to hit (δεν καλύπτεται απο κανένα όπλο του) δεν μπορείς να κάνεις allocate... τα χάνεις και αυτά δλδ...
αλλα όλα αυτά καθορίζονται πρίν τα to hit...
| |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 16:06 | |
| Βρε για το wound allocation δεν μιλάμε και με ποια σειρά θεωρητικά καθορίζονται τα saves και πώς ; . γι ΄αυτό σου είπα κοίτα και τα errata | |
| | | | 40k Kill Zones FAQ | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |