Νοέμβριος 2024 | Δευ | Τρι | Τετ | Πεμ | Παρ | Σαβ | Κυρ |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | Ημερολόγιο |
|
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners. |
|
| 40k Kill Zones FAQ | |
|
+11h34dnotf0und kyrgkikas kiour_gr Tzortz Laskoulas lance-a-lot belial mandragora Lone Wolf Mπαρμπα Θανασηs Blood Guzzler 15 απαντήσεις | |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 16:14 | |
| τα είδα δεν αλλάζει κάτι.. τα saves τα παίρνεις όπως στα δίνει αυτός που πυροβολεί... και με τους κανόνες για μικτά units και ιστορίες...
το ζήτημα είναι αμα χάνονται ή οχι πχ τα παραπάνω wounds που γίνονται απο πολλαπλα αλληλεπικαλυπτόμενα flamers ή απο meltaguns κλπ...
αμα εγώ σου πώ πάρε πρώτα τα bolters σκοτωθούν οι πρώτες σειρές τα meltagun δεν πάνε χαμένα αφού στην αρχή πρίν το to hit ήταν in range
το ίδιο και με τα φλαμερ ...
| |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 16:20 | |
| Αυτό ισχύει και τώρα βρε η αλλαγή είναι αλλού .
Π.χ έχεις 10 marines απέναντι σε 10 ορκς . και φτάνουν έστω 4 bolters στις 24 " 2 μοντέλα ορκ και έχεις επίσης και 1 heavy bolter που με τις 36" φτάνει παραπάνω μοντέλα (και τα 10 σου λέω ) και ΄κανεις max wounds από όλο το shooting (4+3) δλδ 7 wounds δεδομένου ότι τα bolters έφταναν 2 μοντέλα και το heavy bolter 3 στο τέλος ο άλλος θα έχει 5 απώλειες (2+3) .Αυτή είναι μια διαφορά . | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 16:31 | |
| η αλλαγή είναι οτι τώρα θα μπορείς να σκοτώσεις μέχρι 5 ενώ πρίν μπορούσες μέχρι 7 .
το bolter όμως μπορεί να σκοτώσει μέχρι 36 ίντσες και όχι μέχρι 24.... γιατί δεν χανονται τα wounds αμα σκοτωθούν οι μπροστά απο άλλο όπλο και ξαφνικά δεν υπάρχει μοντέλο μεσα στις 24... αυτό λεω
| |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 16:37 | |
| στο εξηγεί στο βασικό αυτό σου λέει ότι τα όπλα που έφταναν στην αρχή του shooting θα γουντάρουν κανονικά . Π.Χ στο παραπάνω παράδειγμα εάν κάνεις resolve ΠΡΩΤΑ το heavy bolter και σκοτώσει τα 2 μοντέλα που φτάνουν τα απλά bolters δεν σημαίνει ότι αχρηστεύονται αυτά πάλι 5 maximum μπορείς να σκοτώσεις . | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 16:42 | |
| αρα λοιπόν και τα φλέιμερς μπορούν να γουντάρουν 36'' μακριά λόγο του heavy bolter! | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 16:43 | |
| τα μισα να μου λεγε..
ρε Lone Wolf. Ασχετο αλλα πλζ, πουλα μου λιγο απο το χορτο σου.. Μπαχαλο σε εχει κανει. Γουσταρω!! |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 16:46 | |
| - Lone Wolf έγραψε:
- αρα λοιπόν και τα φλέιμερς μπορούν να γουντάρουν 36'' μακριά λόγο του heavy bolter!
Καληνύχτα Μαργαρίτα | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 16:46 | |
| |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 16:50 | |
| ρε bell αφου κάνει το bolter wound allocation 36'' μακριά κάνει και το flamer... δεν υπάρχει διαφορα...
συμφωνείς ή διαφωνείς? | |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 16:54 | |
| όχι ρε τρελό αγόρι υπάρχει διαφορά διάβασε προσεκτικά το παραπάνω παράδειγμα . ότι έφτανες στην αρχή του shooting αυτό θα σκοτώσεις . δλδ έτσι που μου το μεταφράζεις μήπως να βάλω 3 LR Red και να αρχίσω να λέω ότι επειδή το assault cannon έχει 24" woundάρουν και τα flamestorm cannons από τις 24 ? πώς το κόβεις λογικό ? | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 17:02 | |
| ρε απλά λέτε ότι θέλετε εγώ έγραψα ότι λέει rulebook + FAQ
έγραψα μέχρι και τον κανόνα που αναιρεί αυτό που λές...
αμα δεν μας αρέσει ο κανόνας ή είναι imba... πάω πάσο... δικαίωμά σας...
αλλιώς πείτε τί διαφορά έχει το flamer+ heavy bolter απο το bolter + heavy bolter...
| |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 17:14 | |
| ρε συ ασε τι είναι λογικό... με το τι είναι λογικό δεν θα μπλέκαμε σε science fiction κ FANTASY games... που λέει αυτό που λές ? ότι έφτανες στην αρχή του σουτινγ θα σκοτώσεις? ποιος κανόνας το λέει? κανενας που να έχω διαβάσει μέχρι τώρα... πές που το διάβασες αυτό να σταματίσω να trollάρω αλλιώς ελάτε να καπνίσουμε όλοι μαζί απο το χόρτο μου..... χαχαχαχαχαχα | |
| | | Overmind Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 806 Ηλικία : 50 Τόπος : Athens Currently Playing : 40Κ, WoW, Space Hulk, WFB, BFG, Epic 40K, LotR SBG, Necromunda, Gorkamorka, Bloodbowl, Dreadfleet Registration date : 01/04/2010
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 17:55 | |
| Χαμένοι στη μετάφραση... Εγώ πιστεύω ότι το FAQ, όταν λέει "shooting models", αναφέρεται στα μοντέλα που προκαλούν τα εκάστοτε wounds. Άρα ξεχωριστά π.χ. για τα bolters, ξεχωριστά για το flamer και ξεχωριστά για το βαρύ όπλο. Αν ερμηνέψουμε το FAQ διαφορετικά, τότε θα προκύψουν πολλά ευτράπελα. Είναι "λογικό" να γίνεται παρανόηση επειδή τις βολές τις κάνουμε ταυτόχρονα. Οπότε το ένστικτο του rule abuser μεταφράζει ό,τι θέλει. | |
| | | kyrgkikas Spamlord
Αριθμός μηνυμάτων : 1030 Ηλικία : 46 Τόπος : Χανια Currently Playing : WarHammer 40k και WFBS Registration date : 01/01/2011
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 18:02 | |
| - Overmind έγραψε:
- Χαμένοι στη μετάφραση...
Είναι "λογικό" να γίνεται παρανόηση επειδή τις βολές τις κάνουμε ταυτόχρονα. Οπότε το ένστικτο του rule abuser μεταφράζει ό,τι θέλει. what he said!!! | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 18:04 | |
| ρε παιδιά χωρίς παρεξήγηση ποιο FAQ....
το FAQ έρχεται να μαζέψει λίγο το rule book...
Κανόνας: OUT of RANGE σελ 16 μικρού rulebook το έχεται διαβάσει?
| |
| | | Laskoulas Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 15580 Ηλικία : 47 Τόπος : "The God of War hates those who hesitate." Registration date : 27/08/2008
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 18:27 | |
| Εμενα απλα θελω να μου πειτε τι πρεπει να φερνω στο ζαρι ! | |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 18:38 | |
| As long as a model was in range of the enemy when To Hit rolls were made, he is considered to be in range for the duration of the Shooting attack, even if the removal of casualties means that the closest model now lies out of range.
απορίες ; | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 18:47 | |
| προσωπικά καμία...
άρα το φλέιμερ ήταν ή δεν ήταν in range στα to hits? ήταν... (και ναι το φλέιμερ κάνει hits...)
έκανες allocate πρώτα τα bolters και έφαγες όσους καλυπτε το flamer...
συμφωνα με τον κανόνα όμως το φλειμερ θα σκοτώσει και τους επόμενους...
και όπως ορίζει το νέο FAQ θα σκοτώνει μέχρι να μην είναι κάνεις μέσα στις 24'' που αρχικά κάλυπταν τα bolers... ή να εξεντληθούν τα wounds ή να μην είναι κανείς σε Line of Site απο το unit σου...
| |
| | | Laskoulas Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 15580 Ηλικία : 47 Τόπος : "The God of War hates those who hesitate." Registration date : 27/08/2008
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 18:51 | |
| ερωτηση δε βαζεις πρωτα το φλειμερ να δεις ποσους πιανεις κατω απο τη ταμπλετα ? (ααυτο αναιρει και το "φτανει το μπολτερ στις 24 τα μοντελα που ειναι στις 18"αρα φτανει και το φλειμερ που ειναι εξεπαφης-λολ αφου το φλειμερ πρεπει να εχει μοντελα κατω απο τη μπλαστρα) ετσι εστω οτι πχ ακουμπα το φλειμερ 4 μοντελα και κανεις 7 γουντ υστερα αν η μοναδα εχει και μπολτερ και κανεις αλλα 5 γουντ ο αντιπαλος ριχνει 7 ινβου πχ Ι)χανει 5 αλλα βγαζει 4 μοντελα ? ΙΙ)χανει 5 βγαζει 5 ? Και απο τα μπολτερ χανει αλλα 2 σειβ αρα στο ενα βγαζει 6 απωλεις στο β 7 ? εγω παντως το καταλαβαινω οπως το λεω στην αρχη και στο Ι). κανω λαθος ? | |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 18:56 | |
| Διαβασε ξανά το mixed wounds rule στην σελιδα 15 να δεις πώς γίνονται allocate τα wounds ξεχωριστά ανα όπλο, και συνδιασε το με το FAQ στην σελίδα 3 του errata που σου λέει ότι δεν μπορείς να κάνεις allocate wound σε μοντέλο που δεν φτάνεις .
Είναι ξεκάθαρο το ότι έχεις 115 φλαμερς μέσα στην μονάδα που ακουμπάνε 2 μονο μοντέλα και 1 bolter που φτάνει όλο το unit , δεν σημαίνει ότι μπορείς να κάνεις allocate αλλού τα wounds του φλαμερ . απλά τους έκανες κάρβουνο , αναγνωρίζονται μόνο από οδοντοστιχία και έτσι .
Δεν υπάρχει κάτι άλλο
| |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 19:11 | |
| - Laskoulas έγραψε:
- ερωτηση
δε βαζεις πρωτα το φλειμερ να δεις ποσους πιανεις κατω απο τη ταμπλετα ? (ααυτο αναιρει και το "φτανει το μπολτερ στις 24 τα μοντελα που ειναι στις 18"αρα φτανει και το φλειμερ που ειναι εξεπαφης-λολ αφου το φλειμερ πρεπει να εχει μοντελα κατω απο τη μπλαστρα) ετσι εστω οτι πχ ακουμπα το φλειμερ 4 μοντελα και κανεις 7 γουντ υστερα αν η μοναδα εχει και μπολτερ και κανεις αλλα 5 γουντ
ο αντιπαλος ριχνει 7 ινβου πχ Ι)χανει 5 αλλα βγαζει 4 μοντελα ? ΙΙ)χανει 5 βγαζει 5 ?
Και απο τα μπολτερ χανει αλλα 2 σειβ αρα στο ενα βγαζει 6 απωλεις στο β 7 ?
εγω παντως το καταλαβαινω οπως το λεω στην αρχη και στο Ι). κανω λαθος ? Μήτσο να στο πω απλά Εχει ο αντίπαλος 10 marines με 2 " conherency ok ? κάνεις deep strike με 5 flamers . Στο shooting οι τρεις μπροστά με το template φτανουν τα ΙΔΙΑ (σημαντικό) 2 μοντέλα σύνολο wound 6 (ειναι και στο 4+ ευκολάκι για σένα ) έχεις όμως και τα δυο πίσω που βαράνε 3 βολές το καθένα δλδ άλλες 6 βολές άλλα 6 wounds εγώ σου λέω . Εχεις κάνει σύνολο 12 wounds ok ? που σημαίνει ότι κανονικά τους σκοτώνεις όλους ! . Ε έρχεται το FAQ και σου λέει πόσα wounds έκαναν ta flamers ? 6 σε πόσα διαφορετικά μοντέλα μπορούν να γίνουν allocate ? (τα 2 ίδια που λέγαμε ... ) ε αυτά τα 2 θα φας +6 από τις βολές 8 άρα μένουν 2 marines . αυτό είναι το παραμύθι όλο. | |
| | | Lone Wolf Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 770 Τόπος : πάτρα Currently Playing : Infinity the game, Firestorm Armada Registration date : 15/03/2012
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 19:13 | |
| τα mixed saves δεν αναφέρουν τίποτα ούτε αν έφτανα ούτε αν έφτανες τίποτα....
ποιος δεν φτάνω
αμα φτάνω στα του hit φτάνω πάντα το έγραψες και μόνος σου....
οπως θες εσύ το μεταφράζεις bell.........................
το FAQ αναφέρεται σε unit οχι σε μοντέλο......,
αγνωόντας όλους τους υπόλοιπους κανόνες επιλεκτικά........
απο κει και πέρα ας κάνει ο καθένας ότι θέλει... δεν έχει νόημα να το συζητάμε.. σπασμένο ξεσπασμένο
λογικό ή τρελό εγώ αυτό καταλαβαίνω...
παίξτε όπως θέλεται...
Lascoula κάνε τον κόπο να βγάλεις ακρη μόνος σου διαβάζοντας το rule book περίπου σελίδα 16.... και τα FAQ...
το ξέρω δεν σου αρέσει το διάβασμα αλλά άλλα έιναι πολύ στον πυρίνα της έκδοσης οπότε αξίζει τον κόπο να έχεις προσωπική αποψη...
| |
| | | belial Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4528 Ηλικία : 46 Τόπος : Πειραιάς Currently Playing : WM Cygnar Registration date : 25/08/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 19:15 | |
| Lone wolf τερμα η κουβέντα κουράστηκα παίξε όπως θέλεις παλικάρι μου ... ειλικρινά δεν ....
BTW το FAQ που αναφέρεις μιλαει για MODELS όχι για UNITS
When making a Shooting attack against a unit, can Wounds from the Wound Pool be allocated to models that were not within range any of the shooting models when To Hit rolls were made (i.e. half the targeted model are in the shooting models’ range, and half are not)
I rest my case ....
Επιμένω δείτε και τον mixed wounds κανόνα που σου λέει ότι το wound pool όταν εμπεριέχει διαφορετικού τύπου str , AP , special rule , τα κάνει resolve ξεχωριστά καί όχι όλα μαζί . Γι αυτό άλλαξε και ο γενικός κανόνας , και σε αυτές τις περιπτώσεις ο attacker καθορίζει την σειρά για να μην πάει ο πονηρίδης defender να του φάει wounds . | |
| | | Aerico Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 714 Currently Playing : There is only one army Registration date : 21/12/2009
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 19:31 | |
| - kyrgkikas έγραψε:
- Overmind έγραψε:
- Χαμένοι στη μετάφραση...
Είναι "λογικό" να γίνεται παρανόηση επειδή τις βολές τις κάνουμε ταυτόχρονα. Οπότε το ένστικτο του rule abuser μεταφράζει ό,τι θέλει. what he said!!! Οχι εγώ συμφωνώ με τον Lance-a-lot ! 8 demolotion charge στην ίδια ομάδα με τους βετερενους και 1 λασκανον ! 48" range το demolition charge και τι μου λέτε εσείς ! αχαχαχαχαχαχα Ο καθενας το μακρύ του και το κοντό του !! | |
| | | Khar Vader Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 10443 Ηλικία : 50 Currently Playing : DICE :P Registration date : 28/08/2008
| Θέμα: Απ: 40k Kill Zones FAQ Τετ 23 Ιαν 2013, 21:00 | |
| Η αλήθεια είναι ότι μας γάμησε το φακ. Προσθέτει κι άλλο αχρείαστο βάθος στο ήδη ηλίθιο wound allocation
/facepalm | |
| | | | 40k Kill Zones FAQ | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |