Νοέμβριος 2024 | Δευ | Τρι | Τετ | Πεμ | Παρ | Σαβ | Κυρ |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | Ημερολόγιο |
|
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. 40k, Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Cityfight, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Darkblade, Dark Eldar, Dark Future, Dawn of War, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, the Fire Warrior logo, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, GW, GWI, the GWI logo, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, the Nurgle logo, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, the Tzeentch logo, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2007, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners. |
|
| True Line Of Sight | |
|
+13Samanos Aerico leandros Siegfried VII Khar Vader xrisomiga kyrgkikas Johneleos Laskoulas DaBigWaagh Asarnil the Dragonlord Overmind Trollzor 17 απαντήσεις | |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Siegfried VII Knight
Αριθμός μηνυμάτων : 285 Ηλικία : 40 Registration date : 14/09/2008
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Σαβ 16 Απρ 2011, 13:39 | |
| - leandros έγραψε:
- Φίλε οι κανόνες ξεκάθαρα λένε πως αν ο αντίπαλος βλέπει ένα διακοσμητικό κομμάτι του μοντέλου σου (banner,φτερά π.χ.) δεν μπορεί να θεωρήσει πως σε βλέπει...
Πρέπει να βλέπει σώμα... Είτε είναι πεζικό είτε οτιδήποτε... Nα ξεκαθαρίσω τότε πως μιλάω για σώμα τόση ώρα. Τα παραδείγματα μου αφορούν σώματα μοντέλων αν τα διαβάσεις λίγο πιο προσεκτικά. | |
| | | Aerico Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 714 Currently Playing : There is only one army Registration date : 21/12/2009
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Σαβ 16 Απρ 2011, 13:42 | |
| - Siegfried VII έγραψε:
Δεν γουστάρω να φοβάμαι να κάνω ένα γαμάτο convert σε ένα μοντέλο μου φοβούμενος μην γίνει σκαντζόχοιρος από shooting και μαγεία.
Όπως επίσης δεν γουστάρω να παίξω με έναν κάφρο που για να βλέπει παντού το μοντέλο του θα το έχει βάλει σκαρφαλομένο πάνω σε μίνι πύργο, ή που για να μην φαίνεται ο δράκος του να το έχει βάλει ξαπλωμένο.
Κάποια στιγμή, στο μακρινό μέλλον, που κάποιοι απο όλους εσας που το υποστηρίζετε αυτό θα βγάλετε τις παρόπίδες σας, σκεφτείτε και κυρίως θα διαβάσετε τους κανόνες που αφορούν το TLOS το οποίο δεν σημαίνει τίποτα απο όλα αυτα που αναφέρεις. Μάλιστα αναφέρετε ξεκάθαρα και ρητά ότι πχ. στο 40κ σε περίπτωση ενος convertion με φτερα σε περίπτωση που ο αντίπαλος θεωρείτε ότι δεν βλέπει το μοντέλο λέγοντας συγκεκριμενα έτσι ώστε να μην αποκλείουμε τα εντυπωσιακα convertions. Αναγράφετε ξεκάθαρα ότι για να βλέπεις κάτι πρεπει να βλέπεις το σώμα του μοντέλου ξεκάθαρα και όχι μόνο χέρια, πόδια, κεφάλια, πύργους της βάσεις, βάσεις και όχι σώμα κλπ κλπ . Κοινώς αν βλέπεις βαράς, αν όχι βάρα αλλου. ΥΓ. Απλα γιατι κουράστηκα να ακούω το συγκεκριμένο παραδειγμα ως δικαιολογια... ΥΓ.2 Πόσο μα πόσο δίκιο έχει ο Kyrgkikas... | |
| | | Samanos Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 2166 Ηλικία : 31 Τόπος : (Sydney) Currently Playing : WFB-Mordheim Registration date : 11/04/2010
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Σαβ 16 Απρ 2011, 13:43 | |
| εχεις δικιο αλλα δεν νομιζω πως υπαρχουν πολλοι παικτες που να κανουν τετοιες μλκς για το παιχνιδι, και επιπλεον τα παραδειγματα σου ειναι ακραια. καταλαβαινω τι ενοεις για το TLOS αλλα θεωρω οτι με αυτο τον κανονα το παιχνιδι γινεται πιο ρεαλιστικο. το ιδιο συμβαινει και με το charge. | |
| | | Siegfried VII Knight
Αριθμός μηνυμάτων : 285 Ηλικία : 40 Registration date : 14/09/2008
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Σαβ 16 Απρ 2011, 14:12 | |
| - Aerico έγραψε:
- Siegfried VII έγραψε:
Δεν γουστάρω να φοβάμαι να κάνω ένα γαμάτο convert σε ένα μοντέλο μου φοβούμενος μην γίνει σκαντζόχοιρος από shooting και μαγεία.
Όπως επίσης δεν γουστάρω να παίξω με έναν κάφρο που για να βλέπει παντού το μοντέλο του θα το έχει βάλει σκαρφαλομένο πάνω σε μίνι πύργο, ή που για να μην φαίνεται ο δράκος του να το έχει βάλει ξαπλωμένο.
Κάποια στιγμή, στο μακρινό μέλλον, που κάποιοι απο όλους εσας που το υποστηρίζετε αυτό θα βγάλετε τις παρόπίδες σας, σκεφτείτε και κυρίως θα διαβάσετε τους κανόνες που αφορούν το TLOS το οποίο δεν σημαίνει τίποτα απο όλα αυτα που αναφέρεις. Μάλιστα αναφέρετε ξεκάθαρα και ρητά ότι πχ. στο 40κ σε περίπτωση ενος convertion με φτερα σε περίπτωση που ο αντίπαλος θεωρείτε ότι δεν βλέπει το μοντέλο λέγοντας συγκεκριμενα έτσι ώστε να μην αποκλείουμε τα εντυπωσιακα convertions. Αναγράφετε ξεκάθαρα ότι για να βλέπεις κάτι πρεπει να βλέπεις το σώμα του μοντέλου ξεκάθαρα και όχι μόνο χέρια, πόδια, κεφάλια, πύργους της βάσεις, βάσεις και όχι σώμα κλπ κλπ . Κοινώς αν βλέπεις βαράς, αν όχι βάρα αλλου.
ΥΓ. Απλα γιατι κουράστηκα να ακούω το συγκεκριμένο παραδειγμα ως δικαιολογια...
ΥΓ.2 Πόσο μα πόσο δίκιο έχει ο Kyrgkikas...
Ξαναλέω ότι μιλούσα για σώματα και όχι για spears, wings, swords, waving panties κτλ. Το πως υπάρχει θέμα με το true line of sight και τα conversions είναι αντικειμενικό γεγονός. Το αν εμένα με ενοχλεί ή εσένα δεν σε ενοχλεί είναι προσωπικές μας απόψεις. Με true line of sight έπαιζα και πριν από 8-9 χρόνια όταν έπαιζα Chronopia και είχα χαρεί που το είχα ξεφορτωθεί τότε όταν άλλαξα παιχνίδι... | |
| | | Asarnil the Dragonlord Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 13942 Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames Registration date : 15/09/2008
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Σαβ 16 Απρ 2011, 14:36 | |
| Δεν υπαρχει true line of sight. Αν καποιος ειναι μονοφθαλμος πχ χανει την διοφθαλμια οραση (βαθος). Αν καποιος εχει ελλειμμα στα οπτικα του πεδια χανει τις ακρες. Αν εχει σκοτωματα οπτικων πεδιων χανει καποια σημαντικα τμηματα της ορασης... Τι θελω να πω; Πηγαινετε σε ενα ΔΑΣΟΣ ΚΩΝΟΦΩΡΩΝ δενδρων, ή σε ενα δασος με εσπεριδοειδη. Κοιταχτε μεσα απο τα δεντρα, και δειτε μεχρι ποιο σημειο μπορει να αντιληφθει καποιος καποια κινηση. Δεν γινεται να εχει TloS. Απλα δεν γινεται. Ειναι αστοχια ειδικα σε εναν φανταστικο κοσμο, να βλεπεις μεσα απο δαση. Οχι αλση. Δεν ειναι μαχη ενος οικοδομικου τετραγωνου το Fantasy. Τι να κανουμε δλδ; Στις μοναδες παλι, θα εκανα εναν πολυ βασικο διαχωρισμο. Σε απλες μοναδες και σε large μοναδες. Ολα τα αλλα, δημιουργουν γκρινιες και παρεξηγησεις. | |
| | | Aerico Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 714 Currently Playing : There is only one army Registration date : 21/12/2009
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Σαβ 16 Απρ 2011, 17:27 | |
| Η αλήθεια είναι ότι συγκεκριμένα για τα δάση συμφωνώ θα είναι πιο σωστό να θεωρείτε "πυκνό" το δάσος και αυτό που είναι πίσω του να μην φαίνεται. Αρκεί βέβαια η νοητή ευθεία απο τον επιτηθέμενο στον αμυνόμενο να περνάει 100% απο το δάσος. Μην είναι υπο γωνίες κλπ κλπ. Θεωρώ ότι πίσω ακριβώς απο ενα δάσος, αν ο επιτηθέμενος βλέπει μόνο δάσος δεν βλέπει την μονάδα. ¨οχι όμως τα υπόλοιπα, πχ ινφαντρυ κρύβει ινφαντρι κλπ κλπ.
Όσο για τους λόφους, αν όντως κρύβει, ψηλός λόφος, 2-3 στρωματα τότε ναι δεν φαίνεται. Ουτε αν ο άλλος βλέπει σπαθια και κράνη. Αλλα οι απλοί λόφοι δεν κρύβουν, cover save στην καλυτερη περιπτωση | |
| | | medas Spamlord
Αριθμός μηνυμάτων : 1293 Ηλικία : 53 Τόπος : Portsmouth, Gunwharf Quays Currently Playing : - Registration date : 24/09/2008
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Σαβ 16 Απρ 2011, 17:44 | |
| +1!!! Το παράδειγμά σου Έντι με βρίσκει απολύτως σύμφωνω η διαφορά των δύο παιχνιδιών παρόλο που παίζονται με μινιατούρες ίδιου μεγέθους είναι το τι προσπαθούν να αναπαραστήσουν. Το 40Κ αποτελεί την πεμπτουσία της κινηματογραφικής οδομαχίας, όπου ακόμη και μέσα στην μονάδα κάθε μονάδα έχει ένα διακριτό ρόλο. Το WHFB από την άλλη έχει ως βάση τις μονάδες όπου ο κάθε στρατιώτης κάλλιστα μπορεί να αντιστοιχεί σε 10 ή 100. Η διάταξη των μονάδων και ο προσανατολισμός τους έχει σημασία κάτι που στο 40Κ λείπει παντελώς. Ως παίκτης του Φάντασυ και εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει το TLOS στο παιχνίδι που παίζω, αλλά δέχομαι ότι στο 40Κ είναι κάτι σωστό.
Αυτό που αδυνατώ να κατανοήσω είναι ο λόγος αντιπαράθεσης (εκτώς ίσως από τον προβληματικό χαρακτήρα που επιδεικνύει ο Χρόνο), μιλάμε ξεκάθαρα για δύο διαφορετικά παιχνίδια και η προτίμηση είναι θέμα γούστου.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την medas στις Σαβ 16 Απρ 2011, 19:57, 1 φορά | |
| | | Trollzor Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4424 Ηλικία : 41 Τόπος : Ζμπέοςμ. Currently Playing : Με τα νεύρα των ζώων Registration date : 28/09/2009
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Σαβ 16 Απρ 2011, 19:36 | |
| ***greeklish kai viastiko, sorry den paizei greek sto pliktrologio ayto. - Siegfried VII έγραψε:
Εγώ θέλω το στρατηγικό παιχνίδι που παίζω να έχει όσο το δυνατόν ξεκάθαρους κανόνες και όχι μπακαλίστικες τακτικές. Επίσης το true line of sight σημαίνει για εμένα τον θάνατο τον εντυπωσιακών conversions σε επίπεδο τουρνουά. Δεν γουστάρω να φοβάμαι να κάνω ένα γαμάτο convert σε ένα μοντέλο μου φοβούμενος μην γίνει σκαντζόχοιρος από shooting και μαγεία.
Oi kanones einai ksekatharoi. Ayto pou den ginetai apodekto einai oti o kanonas allakse apo to "DEN VLEPEIS" poy itan stin 7i, se "VLEPEIS TA ADERA SOU". Den yparhei paranoisi. Vlepeis, period. I ypostiriksi tou andithetou, einai apla proskollisi sto parelthon kai dynami synitheias. Conversion klp, einai atopo to paradeigma. 1. Paizo converted tyranids, me warrior (ligo mikrotero apo troll) pano se dendro. PANO. stin koryfi. Sta 3 hronia pou eho to conversion, oute enas andipalos den apaitise na varesei epeidi "itan psila kai ton evlepe" otan ta eiha krymmena... Kai gia tis opoies kafriles, yparhoun oi judges sta turnoua. Theoreis oti oi judges einai ilithioi, oso o ilithios paiktis pou tha pei tetoia vlakeia gia to conversion? 2. Paizo Eldar Avatar apo ti forgeworld, megalytro apo dreadnought. Kaneis den arnithike tipota, otan tou eipa "kollite, na to montelo to episimo (size troll), apla paizo ayto pou me poronei, opote tha elega den vlepeis". Mipos paizeis me lathos andipalous, se lathos tournoua? Oson afora to dasos, deite palaiotero thread. Einai aytoakyro opos synithos to comment. Sto paradeigma theoroume oti to dasos einai pio pykno apo tin pyknila kai megalo sa ta dasi tou amazoniu, alla paravlepoume to gegonos oti to "dasos" katalamvanei sto trapezi horo mikrotero apo .. .. tin triandada pou kai kala... kryvei. Diladi, 30 atoma mpugio isoundai se tetragonika oso ta dasi tou amazoniu. rofl. Opos eipa kai sto allo post, opoios thelei na paiksei paihnidia taktikis prosomoiosis, yparhoun polla kai ta GW games den perilamvanondai sti lista. Opoy ta alla periehoun endoles kai manuvres kai anaparistoun 1 montelo 500 fandarous, ta GW games einai stin epikura tou large skirmish (2000 pts) kai pianoun ti mahi apo to "charge" kai ohi apo to "deploy" opos sta dba, dbm klp. Ksana loipon, milame apla gia logiki pou voleyei gia na ypostiriksei ayto pou "tha thelame" kai ohi ayto pou ishyei. | |
| | | Laskoulas Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 15580 Ηλικία : 47 Τόπος : "The God of War hates those who hesitate." Registration date : 27/08/2008
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Σαβ 16 Απρ 2011, 20:08 | |
| - Dr.Edd έγραψε:
- Δεν υπαρχει true line of sight. Αν καποιος ειναι μονοφθαλμος πχ χανει την διοφθαλμια οραση (βαθος). Αν καποιος εχει ελλειμμα στα οπτικα του πεδια χανει τις ακρες. Αν εχει σκοτωματα οπτικων πεδιων χανει καποια σημαντικα τμηματα της ορασης...
Τι θελω να πω; Πηγαινετε σε ενα ΔΑΣΟΣ ΚΩΝΟΦΩΡΩΝ δενδρων, ή σε ενα δασος με εσπεριδοειδη. Κοιταχτε μεσα απο τα δεντρα, και δειτε μεχρι ποιο σημειο μπορει να αντιληφθει καποιος καποια κινηση. Δεν γινεται να εχει TloS. Απλα δεν γινεται. Ειναι αστοχια ειδικα σε εναν φανταστικο κοσμο, να βλεπεις μεσα απο δαση. Οχι αλση. Δεν ειναι μαχη ενος οικοδομικου τετραγωνου το Fantasy. Τι να κανουμε δλδ; Στις μοναδες παλι, θα εκανα εναν πολυ βασικο διαχωρισμο. Σε απλες μοναδες και σε large μοναδες. Ολα τα αλλα, δημιουργουν γκρινιες και παρεξηγησεις. Kαι για αυτο υπηρχε ο πολυ σωστος κανονας βλεπω 2 ιντσες μεσα στο δασος , για να υποκαταστησει το ... βαθος των δεντρων και μεχρι που φτανει η εκδοση. Η νεα εκδοση ειναι πιο απλη πιο προσιτη σε ολους τους παιχτες ανεξαρτητου ηλικιας και αυτο μου αρεσει πολυ. Τωρα για να καταλαβω σιγκ , το ετς στο ελυσε αυτο το θεμα, με τα λεβελ ποιο ειναι το προβλημα και γιατι ξανα μανα να σπαμαρουμε ? σε μας αρεσει το αλατι που ειναι το φαντασυ στο χρονομανσερ και τους αλλους η ζαχαρη που ειναι το 40κ κτλ κτλ | |
| | | Khar Vader Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 10443 Ηλικία : 50 Currently Playing : DICE :P Registration date : 28/08/2008
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Σαβ 16 Απρ 2011, 21:06 | |
| To TLOS σε ένα παιχνίδι όπου εφαρμόζεται η σκηνική οικονομία είναι απλά ανέκδοτο.
Φτιάξε μου πρώτα ένα Τrue Battlefield και μετά θα αποδεχθώ TLOS. | |
| | | lance-a-lot Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 2642 Ηλικία : 39 Registration date : 03/09/2008
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Σαβ 16 Απρ 2011, 21:57 | |
| - mohammadurk έγραψε:
- To TLOS σε ένα παιχνίδι όπου εφαρμόζεται η σκηνική οικονομία είναι απλά ανέκδοτο.
Φτιάξε μου πρώτα ένα Τrue Battlefield και μετά θα αποδεχθώ TLOS. Ωραίος!! Δεν γίνεται να υπάρχουν ψηλοί λόφοι γιατί δεν θα στέκονται τα μοντέλα / playability προβλήματα Δεν γίνεται να υπάρχουν πυκνά δάση γιατί δε θα χωράνε οι μονάδες να περάσουν + $$ issues. Δεν γίνεται να υπάρχουν κτίρια λεπτομερή και όχι ερείπια (max ύψος μέχρι τον ώμο του φάνταρου) γιαί διαφορετικά θα μας είχε φύγει ο πάτος στο workbench.. | |
| | | Aerico Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 714 Currently Playing : There is only one army Registration date : 21/12/2009
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Σαβ 16 Απρ 2011, 22:07 | |
| Πες τότε ένα εστω ! Εστω ότι το δάσος είναι πυκνό, έστω ότι το κτήριο είναι μέχρι το θεο, έστω ότι ο λόφος είναι το εβερεστ, και έστω ότι το ποτάμι είναι 19 χιλιόμετρα στο βάθος ! ! Δες το κινητό σου | |
| | | helmet Warrior
Αριθμός μηνυμάτων : 51 Ηλικία : 43 Registration date : 10/10/2008
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Κυρ 17 Απρ 2011, 07:29 | |
| Από μία σκοπιά μου ακούγεται αστείο να μιλάμε για ρεαλισμό σε ένα παιχνίδι με βαμπίρ και δράκους (LOL), όμως κακά τα ψέματα, εφόσον τη βρίσκουμε να παίζουμε warhammer, είναι λογικό να επιδιώκουμε και τις καλύτερες δυνατές ισορροπίες στα τουρνουά μας. Αν είχαμε την πολυτέλεια να στήνουμε 10 τραπέζια σαν αυτό της φώτο, θα μπορούσαμε ενδεχόμενος να μιλήσουμε για true line of sight κλπ. Όταν όμως πρακτικά έχουμε 2 φελιζόλ για λόφους και 2-3 δεντράκια για δάσος, το βρίσκω καταδικαστικό για όποιον στρατό θέλει να κάνει αντάρτικο σε αυτό το τοπίο. Από την άλλη τώρα, ως διαιτητής έχω φύγει πολλές φορές από τουρνουά με πονοκέφαλο και δεν είμαι αρκετά ρομαντικός για να πιστεύω πως δεν θα δημιουργούσε επιπλέον αντιδικίες το θέμα της ορατότητας (πόσα χιλιοστά είναι ψηλότερη η βάση μείον την κλίση στο conversion του αλόγου κλπ). Το ETC πρότεινε μία απλή λύση που προσωπικά θεωρώ και λειτουργικότερη για το fantasy. Αν δεν έκανε Ban και τα σενάρια να με ξενερώσει, θα το γούσταρα με 1000. | |
| | | Asarnil the Dragonlord Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 13942 Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames Registration date : 15/09/2008
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Κυρ 17 Απρ 2011, 08:09 | |
| Το ETC εκανε ban τα scenarios για τουρνουα 8αδων-ομαδικα. Kανονικα, 3 απο αυτα, θα επρεπε να παιζουν σε ατομικα τουρνουα και τα 6 σε καθε μαχη εστω και με ETC κανονες. (imho). Δεν καταλαβαινω την αντιρρηση καποιων για το TloS. Ειλικρινα...δεν. H αποφαση για το συστηματικο LoS ηρθα κατοπιν playtest! Δεν ειναι θεωρητικη συζητηση. Period. | |
| | | Trollzor Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4424 Ηλικία : 41 Τόπος : Ζμπέοςμ. Currently Playing : Με τα νεύρα των ζώων Registration date : 28/09/2009
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Κυρ 17 Απρ 2011, 11:42 | |
| - helmet έγραψε:
- δεν είμαι αρκετά ρομαντικός για να πιστεύω πως δεν θα δημιουργούσε επιπλέον αντιδικίες το θέμα της ορατότητας (πόσα χιλιοστά είναι ψηλότερη η βάση μείον την κλίση στο conversion του αλόγου κλπ).
Το ETC πρότεινε μία απλή λύση που προσωπικά θεωρώ και λειτουργικότερη για το fantasy. Το σχόλιό μου ισχύει. Ο κάθε judge πρέπει να είναι έτοιμος να πεί "γίδι, το κουράζεις." Κάποια στιγμή, όταν αρχίσουν όσοι πρέπει να κράζουν τα γίδια, τότε δε θα χρειάζεται να αναλύει τίποτα. Δεν υπάρχει πρόβλημα αν βλέπει κάποιος πίσω από κάτι. Πρόβλημα υπάρχει γιατί τα γιδοειδή δεν τρώνε πόρτα. Η λύση ήταν απλά μία πρακτική διατήρησης παλαιώτερων τεχνικών και τακτικών. Έκρυβα τον Prince πίσω από το unit? Εξακολουθώ. Σήκωνα μία γραμμούλα ζόμπια μπροστά; Ξανασηκώνω. Διαφορετικό παιχνίδι έκανε. Παιχνίδι που δεν είναι viable η τακτική κρυψίματος με φτινά units, την επέτρεψε, χωρίς κανένα απολύτως λόγο. Δεν κρύβονται 5 knights πίσω από 5 warhounds. Δεν κρύβεται το μπλόκι, ο νεκρομάντης κλπ πίσω από τη 5άδα zombies.Η αντίρρηση που υπάρχει δεν είναι για κάτι τόσο χαζό και απλό που να μπορεί να λυθεί με μία κοινή πραδοχή όπως είπε και ο aerico "Ας υποθέσουμε ότι το συγκεκριμένο δασάκι κόβει το los", -ακόμα και αν κάτι τέτοιο είναι ανούσιο... ας μάθει να παίζει διαφορετικά το στρατό του ο άλλος-. Υπάρχει για την παραβίαση των κανόνων, και τις τακτικές που δημιουργεί, εκ του μή όντως, απλά και μόνο για χάρη της προσκολλημένης στη συνήθεια πρακτικής. | |
| | | Khar Vader Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 10443 Ηλικία : 50 Currently Playing : DICE :P Registration date : 28/08/2008
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Κυρ 17 Απρ 2011, 11:59 | |
| Ας λάβουμε υπόψη μας την πρωινή αχλή, την ένταση του φωτός, τον αέρα, την βροχή, την "ομίχλη" που καλύπτει το μυαλό των στρατιωτών στο πεδίο της μάχης και τις κλίσεις του εδάφους... (fogs of war) Aς λάβουμε υπόψη μας το ότι οι μάχες δεν διεξάγονται σε αλφαδιασμένα γήπεδα επιμελώς κουρεμένου γρασιδιού.... Ας λάβουμε υπόψη μας ότι δεν πολεμούν αγάλματα αλλά κινούμενα όντα.... Ας λάβουμε τέλος υπόψη μας ότι οι μινιατούρες και τα τερραίν αποτελούν συμβάσεις και όχι πιστή αναπαράσταση της πραγματικότητας... Και ας δημιουργήσουμε ένα σύστημα που ανταποκρίνεται σε έναν βαθμό στις συμβάσεις και όχι σε κάποιο που κάνει ότι δεν υπάρχουν επειδή βαρεθήκαμε να φτιάξουμε αξιόλογους κανόνες. Αλλιώς, την επόμενη φορά που θα φτιάξει τερραίν ο Ζαπ, αν δεν φέρει πιστοποίηση από το Μετσόβειο, θα το πετάξω στα σκουπίδια. Γιατί κακά τα ψέματα, το τραπέζι του Warhammer αν το δεις ρεαλιστικά, πιο πολύ για τεχνητό πάρκο μοιάζει στολισμένο με αγάλματα παρά για αληθινό πεδίο μάχης. | |
| | | Asarnil the Dragonlord Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 13942 Τόπος : 3ος πλανητης απο Ηλιο Currently Playing : Warhammer Fantasy, Nicknames Registration date : 15/09/2008
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Κυρ 17 Απρ 2011, 13:31 | |
| Μα τι λες τωρα;;;;;; (ειναι μεγαλο το κειμενο για να μπει sig) Βασικα πρεπει να φερει διαπιστωση απο το "Μητσοβειο" για τους 10 μικρους Μητσους... Προσθετω μονο τα εξης Απο τα παλια τα χρονια, τα σπιτια ηταν ψηλοτερα απο τους λοφους, Τα spears ποτε δεν τα ειχανε σηκωμενα ψηλα, με γεματες σημαιες τις πρωτες γραμμες ,για να κρυβουν τους ιπποτες που ηταν απο πισω τους και τα κρανη-περικεφαλαιες προκειμενου να αυξησουν την προστασια,ποτε δεν θυσιαζαν την οπτικη αντιληψη (περιοριζαν το οπτικο πεδιο κατα πολυ)... Μεσα στις γραμμες λοιπον, με τα κεφαλια καλυμενα απο τις ασπιδες, με τα τοξα να σκοτεινιαζουν την ατμοσφαιρα με τις οδηγιες να αναγκαζουν τους στρατιωτες να ειναι σε διαρκη κινηση, για να εχουν καλυτερη εκτιμηση της μαχης, το true line of sight δεν ενδιεφερε κανεναν. Το πιο σημαντικο απο ολα ομως ειναι το εξης: Αυτοι που παιζουν βαζουν τους κανονες. Αυτοι που δεν παιζουν γιατι δυσανασχετουν; Παιζω ενα παιχνιδι, και αν δεν μου αρεσει κατι, το αλλαζω. Αν δεν μου αρεσουν οι "αλλαγες", συμβιβαζομαι με την ηλικια μου και σταματαω να παιζω με στρατιωτακια. | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Κυρ 17 Απρ 2011, 14:11 | |
| - Dr.Edd έγραψε:
- συμβιβαζομαι με την ηλικια μου και σταματαω να παιζω με στρατιωτακια.
mais jamais |
| | | Aerico Hero
Αριθμός μηνυμάτων : 714 Currently Playing : There is only one army Registration date : 21/12/2009
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Κυρ 17 Απρ 2011, 15:52 | |
| | |
| | | Trollzor Arch Spammer
Αριθμός μηνυμάτων : 4424 Ηλικία : 41 Τόπος : Ζμπέοςμ. Currently Playing : Με τα νεύρα των ζώων Registration date : 28/09/2009
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Κυρ 17 Απρ 2011, 19:57 | |
| Αν η αερολογία ήταν επιστήμη, θα έβγαζα το καπέλο σε επιστήμονες Εγώ ως συνήθως μιλάω με απλά παραδείγματα, και το μόνο που παίρνω είναι ανούσια και άτοπα ποιήματα ούτε καν του σαίξπηρ. 10 ζόμπι 1rank, στη μία ίντσα από μένα. 50 σκελέτια 1 ίντσα πίσω με το μάγο μέσα. "Δεν βλέπεις το μάγο". 10 σκυλόπουλα στα ίδια κόλπα, 10 knights πίσω. "Δεν βλέπεις τους knights." Συννεχίστε να αντικρούετε τη λογική με ότι μα ότι σας καπνίσει. 100 φορές μίλησα για "τακτικές που δημιουργούνται" 100 φορές γράψατε άσχετα πράγματα για λόφους κτίρια και ότι μ'ότι παναγιώτη. Epic fail. Edit: Ξεχάσατε να αναφέρετε τη σκόνη που σηκώνεται όταν κλάνει ο . Btw, δε τα γράφω με κακία ή νεύρα ή ή ή. Συζήτηση είναι, και απλά αντικρούω τα λογικά και μή επιχειρήματα (helmet λογικά π.χ.). | |
| | | DaBigWaagh Spamlord
Αριθμός μηνυμάτων : 1058 Registration date : 13/11/2009
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Κυρ 17 Απρ 2011, 20:26 | |
| ρε παλικάρι ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημά σου και τα βάζεις με όλους? πάρε το κορίτσι σου να κάνετε καμιά βόλτα με ΤLOS στη θάλασσα και ειρήνη | |
| | | medas Spamlord
Αριθμός μηνυμάτων : 1293 Ηλικία : 53 Τόπος : Portsmouth, Gunwharf Quays Currently Playing : - Registration date : 24/09/2008
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Κυρ 17 Απρ 2011, 20:55 | |
| Και για να απαντήσουμε λίγο Φροϊδικά.
Πιθανών το πρόβλημα είναι ότι δεν έχει ή δεν έρχεται μαζί του. Αλλιώς γιατί να ασχολείτε με κάτι σε θεωρητικό επίπεδο που δεν τον αφορά. | |
| | | Papajohn Spamlord
Αριθμός μηνυμάτων : 1261 Ηλικία : 35 Τόπος : Παγκράτι, Αθήνα Registration date : 28/03/2009
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Κυρ 17 Απρ 2011, 21:00 | |
| - medas έγραψε:
Αλλιώς γιατί να ασχολείτε με κάτι σε θεωρητικό επίπεδο που δεν τον αφορά. Ίσως, λέω εγώ τώρα, γιατί τον αφορά....... duuuuuh?? | |
| | | helmet Warrior
Αριθμός μηνυμάτων : 51 Ηλικία : 43 Registration date : 10/10/2008
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Κυρ 17 Απρ 2011, 21:42 | |
| Στο σχολείο δεν παίζατε ξύλο τα τμήματα μεταξύ σας? Εγώ που πήγα σε τεχνικό έφευγα μελανιασμένος κάθε μέρα. Όταν έχεις τρεις μαντράχαλους να σου ορμάνε, δεν σε απασχολεί το μπουλούκι από πίσω. Κοιτάς να ζήσεις πρώτα από αυτούς μπροστά σου. Προφανώς και δεν βλέπεις τον μάγο πίσω όταν έχεις σε απόσταση αναπνοής άλλο εχθρό. Στο Mordheim σου λένε πως και στο shooting είσαι υποχρεωμένος να στοχεύσεις τον κοντινότερο αντίπαλο (ακόμη και αν είναι γκόμπλιν και δύο βήματα ποιο κάτω έρχεται black orc) γιατί αυτός που σε απειλεί άμμεσα είναι πάντα και αυτός που αντανακλαστικά θα εστιάσεις την προσοχή σου πάνω του.
ΥΓ: Τα σκηλιά και στο ΕΤC δεν κρύβουν τα άλογα. Τα War Beast είναι Lv1 και το cavalry Lv2. | |
| | | Επισκέπτ Επισκέπτης
| Θέμα: Απ: True Line Of Sight Κυρ 17 Απρ 2011, 21:52 | |
| σε ένα παιχνίδι με ξόρκια και δράκους, ο ρεαλισμός σας μάρανε |
| | | | True Line Of Sight | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |